Навіщо це все

Бізнес пошукової мережі Google заснований на двох мільярдах постійно змінюваних рядків коду, призначених для аналізу вмісту сайтів і нашої з вами поведінки. Навіть найнезначніші зміни в коді вашого web-проєкту, його текстовому змісті та поведінці користувача можуть мати суттєві наслідки для інтернет-майданчика як інструменту бізнесу.

Ми пропонуємо комплексне рішення для пошукової оптимізації, яке дозволяє значно прирости у трафіку і при цьому покращити продажі ваших товарів та послуг. Пошук розвивається, і з появою нових технологій, як, наприклад, голосовий або регіональний пошук, органічні результати видачі Google стали як ніколи важливими. Це справді стало повсякденною частиною нашого життя, зробивши його невід'ємною частиною цифрового міксу.

Наша філософія

Деякі бачать ефективність SEO лише у тому, щоб скоротити бюджет на контекстну рекламу, але це — невірний підхід. При правильному підході пошукова оптимізація може досягти низки цілей і навіть створити нові категорії трафіку на сайті бренду.

Ми аналізуємо конкурентне середовище, створюємо контент, обираємо, розробляємо та впроваджуємо технології, а також працюємо з розробниками наших клієнтів, щоб гарантувати, що їхні сайти будуть відкриті для максимуму можливостей. Це стосується не тільки основних пошукових систем, але й інших популярних платформ, таких як YouTube, Amazon та безлічі інших.

Наш досвід

Пошукова оптимізація значною мірою міждисциплінарна і потребує навичок від програмування до лінгвістики та виробництва контенту. Ми маємо величезну команду талантів, яка дозволяє нам бути першопроходцями в продуктових рішеннях і досягати успіху в пошуковій оптимізації.

Багаторічний досвід роботи в галузі digital-маркетингу дозволяє нам формувати незалежне уявлення про ефективність між SEO та платними каналами просування бізнесу. Ми кількісно аналізуємо продуктивність обох каналів – виявляємо дублювання, неефективність або дефіцит видимості. З огляду на це, ми створюємо уніфіковані стратегії пошуку, що відкривають нові, незвідані можливості для клієнтів.

Як це працює

01

‍Стратегія оптимізації

Містить аналіз аудиторії та ресурсної частини в контенті, дослідження зворотних посилань, аналіз конкурентів, аналіз RAG, вивчення кластерів ключових слів для просування та прогнозування попиту користувача, а також опрацювання детального плану рекламної кампанії.

02

Внутрішня оптимізація

Пошукова оптимізація включає оптимізацію метаданих та створення контенту, зокрема оптимізацію контенту для голосового пошуку. Ми створюємо контент, який працює як для користувача, так і для пошукових машин. Також внутрішня оптимізація включає створення додаткових посадкових сторінок і сторінок-фільтрів товарів для користувачів, щоб максимально полегшити пошук пропозицій клієнту і поліпшити якість видачі сторінок сайту в пошукових системах.

03

Технічна оптимізація

Включає комплекс заходів з оптимізації коду сторінок, швидкості завантаження проєкту, верстки тощо. Технічний стан сайту, якість його програмної реалізації — фундамент для успішного пошукового просування проєкту.

04

Оптимізація зовнішніх факторів

Зовнішнє SEO включає активності за двома напрямками: постійна гігієна і збільшення кількості посилань на сайт та інформаційна підтримка бренду. На перетині PR-активностей та даних про результати видачі проєкту за ключовими запитами ми створюємо контент, щоб поширювати інформацію про бренд клієнта, підвищуючи його авторитет та рейтинг у пошукових алгоритмах.

У конкурентному середовищі бізнесу online недостатньо, щоб сайт подобався тільки покупцям, пошукова оптимізація робить так, щоб портал з'являвся в перших рядках Google при запиті. Перш ніж налаштувати комунікацію з потенційною аудиторією, необхідно «подружитися» з пошуковими системами.

Вигода бренду від СЕО очевидна — бізнес у мережі представлений краще, посилання на сторінки потрапляють у топ, а цільові запити починають працювати. Покупці бачать ваш товар замість пропозицій конкурентів, SEO-просування генерує заявки та збільшує обсяг продажів.

Важливість пошукової оптимізації

Згідно зі статистикою понад 80% трафіку на сайтах генерують пошукові сервіси. Клієнти щодня переходять за тисячами посилань, щоб знайти відповідний продукт або послугу. Вони довіряють видачі, оскільки впевнені, що топ результатів — найкраще, що пропонує система. Це пряме свідчення, що грамотна робота з SEO виводить компанію на лідерські позиції.

Без оптимізації ресурс залишається звичайною онлайн-візиткою. Це портал, де зібрано необхідну інформацію, але не більше. Реальний трафік, і, отже, прибутковість отримують компанії, які активно просувають бізнеси в пошукових системах. Цільова аудиторія вводить тематичні запити та відвідує перші 5-6 посилань на сторінці.

Замовити SEO-просування сайту — це підпорядкувати органічний трафік, знизити вартість генерації лідів та збільшити охоплення цільової аудиторії. Впровадження оптимізації в маркетингову стратегію ефективне для досягнення короткострокових цілей (2-3 місяці) і працює на довгострокову перспективу.

З огляду на те, що швидкого результату СЕО не приносить, його часто використовують у тандемі з контекстною рекламою. Контекст генерує ліди в перші години використання, але щойно рекламний бюджет закінчується — зникають усі привілеї.

За час рекламної кампанії ресурс органічно збільшує свій рейтинг через SEO-оптимізацію сайту. Після цього його позиції закріплюються у верхніх рядках видачі, навіть коли контекстна реклама не працює.

Філософія використання SEO

Кінцева мета оптимізації — лояльність цільової аудиторії, збільшення сеансів використання порталу. Покупець має пам'ятати, навіщо він зайшов на сторінку, як оформив замовлення і куди йому слід повернутися. Однак є й інші причини використовувати оптимізацію:

  • висока конкуренція в ніші — товари або послуги, яких багато на ринку, не генерують велику кількість лідів за допомогою контекстної реклами;
  • велика кількість товарів — оптимізація дає змогу переформатувати позиції, щоб на окремий запит у пошуковій системі з'являлася конкретна відповідь із певним товаром;
  • залучення клієнтів повторно — поліпшена структура порталу чіпляє покупця, він запам'ятовує бренд та повертається до нього, якщо хоче знову отримати продукт або послугу;
  • відвідуваність із низькою конверсією — високий трафік за низького вчинення цільових дій свідчить про залучення нерелевантного трафіку.

Рейтинг в пошукових сервісах має зростати, а запити — приводити на цільові сторінки, що генерують продажі. Бізнеси, які недооцінюють сео-оптимізацію, віддають клієнтів конкуренту, який ефективно використовує пошукову видачу як інструмент просування.

Просування в пошукових системах на практиці

Універсальної стратегії пошукової оптимізації не існує — для таких сервісів як Google існує понад 300 критеріїв, що впливають на рейтинг. Для ефективного просування ресурс має пройти щонайменше три чітко сплановані етапи, які зроблять спеціалісти Promodo.

Розробка дієвої стратегії

Аналізуємо аудиторію та ефективність поточних матеріалів, досліджуємо зворотні посилання, активності конкурентів. Вивчаємо кластери ключових слів, прогнозуємо запити потенційного клієнта та опрацьовуємо детальний план.

Технічна оптимізація та зовнішнє SEO

Виправлення, доопрацювання або глобальні зміни в коді ресурсу та поліпшення верстки збільшують швидкість роботи. Пошукові сервіси підвищують рейтинг таких сторінок. Програмна реалізація порталу та високий рівень технічної складової — ключ до дієвого сео-просування.

Внутрішня оптимізація

Пошукові системи заохочують оптимізацію метаданих, використання контенту, придатного для голосового пошуку. Створення матеріалів має зберігати баланс між привабливістю для клієнта та дотриманням умов пошукових машин.

Розробляємо додаткові лендінги та сторінки фільтрів для зручності користувача. Що простіше знайти потрібний товар або послугу, то вища позиція конкретної сторінки у пошукових сервісах.

Оптимізація зовнішніх факторів включає два сектори:

  1. Створення зовнішніх посилань на сторінки.
  2. Інформаційне забезпечення компанії.

Щоб підвищити авторитет бренду в очах аудиторії та покращити рейтинг у пошукових алгоритмах створюємо корисний контент.

Наш досвід

Наша команда аналізує конкурентне середовище, розробляє конкретні способи просування, створює якісний контент, який ефективно працює як для людини, так і для алгоритмів. Пошукова оптимізація вимагає великої кількості умінь та навичок (від програмування до лінгвістики та створення матеріалів), необхідний великий департамент професіоналів. В Promodo працюють пул експертів у своїх сферах.

У нас сформовано незалежне уявлення про роботу пошукової оптимізації та її дієвості як інструменту розвитку бренду та збільшення обсягу продажів. Цьому сприяє експертність у сфері digital-маркетингу. Разом з вами ми розробимо уніфіковану стратегію, яка відкриє нові, раніше недосяжні можливості вашого бізнесу.