Навіщо це все

Сучасний світ важко уявити без соціальних мереж. Ми прокидаємося, перевіряючи новини у соціальних медіа, лягаємо спати, переглядаючи відеоролики в Reels та Stories, здійснюємо покупки у FB та Instagram і одночасно там же читаємо відгуки та рекомендації друзів.

Бізнес не може стояти осторонь соціальних мереж. Адже це те саме середовище, де клієнти проводять час, спілкуються та взаємодіють із вашим брендом.

Саме тому просування у соціальних медіа — важлива частина інтернет-маркетингу, невід'ємний спосіб залучення потенційних клієнтів та формування ком'юніті бренду.

Контекстну рекламу у соціальних медіа часто плутають з розвитком персональних сторінок брендів. Докладніше з контекстною рекламою ви можете ознайомитись у розділі > PPC.

Наша філософія

Ми дотримуємось філософії, що маркетинг у соціальних медіа (Social media marketing, SMM) — це повноцінний маркетинг-інструмент, який вирішує певні завдання бізнесу та є невіддільним інструментом маркетинг-міксу.

Ми проти використання соціальних медіа як розваги або для постингу контенту без розуміння кінцевого результату. Для нас ведення акаунтів у соціальних мережах є частиною глобальної маркетингової стратегії, що включає роботу з посилення бренду клієнта, розробку повноцінної комунікаційної стратегії в digital-середовищі та виробництво контенту.

Наш Досвід  

Наш досвід дозволяє вирішувати завдання глобального характеру. А креативна команда інхаус-спеціалістів готова реалізувати завдання у digital-медіа на будь-якому рівні зрілості бізнесу: починаючи з розробки контент-стратегії, креативної платформи бренду та безпосередньо до виробництва фото та відеоконтенту. Вам потрібно долучити лідерів думок та посилити Influence Marketing? Ми допоможемо вам впоратися і з цим завданням.

Регулярний постинг важливої ​​інформації для ваших клієнтів та робота з запереченнями у соціальних медіа — ті завдання, які не викликають у нас почуття страху. Ми готові взятися за просування бренду в соціальних медіа під ключ, а також глибоко інтегрувати свою експертизу у ваші бренд-підрозділи, аби об'єднати зусилля щодо реалізації стратегії лідерства на ринку.

Як це працює

01

Знайомство з маркетинговою стратегією бренду, яка включає комунікаційну стратегію, опис креативної платформи

Ми створюємо SMM-стратегію на фундаментальному вивченні стратегії бренду. Обидві мають розвиватися синхронно. Проте, ми завжди враховуємо динаміку соціальних мереж і розуміємо, що маємо розвиватися в ногу з часом.
02

Аудит соціальних мереж клієнта, конкурентів, контенту у ніші В Україні та за її межами

Ми спираємося на аналіз візуальної складової, типів контенту, механік із залучення, текстів, трендів, показників ефективності просування контенту (охоплення, коефіцієнти залучення, активність фанів тощо), модерації. Будуємо стратегію та рекомендації на основі виявлених аномалій та цілей бренду.
03

Вибір форматів контенту для створення комунікації

Деталізація фото, відеоматеріалів, інфографіки дизайн. Описуємо конкурсні механіки та інтерактив. Підбираємо "стовпи" комунікації для бренду. Те, що органічно транслюватиме цінності, дух, тон голосу.

Ми проти шаблонних рішень та амбасадори індивідуального підходу.
Наше завдання – досягти оптимального бачення типів контенту для кожного клієнта, спираючись на брендбук, маркетингову стратегію, аналіз ніші та інші фактори.
04

Розробка інтерактивних механік, які залучають аудиторію

Наша команда має експертизу створення складних технічних SMM-продуктів. Прикладом можуть бути AR-маски, інтеграція яких у бренд-комунікацію дозволяє унікально розповісти про продукт, привітати зі святом, дати знижку.
05

Розіграші

Голосом бренду завжди є його продукція та сервіс, тому не варто ігнорувати можливість розіграти подарунки серед своїх фанатів. Механіки із заохочення аудиторії успішно вирішують завдання зі створення UGC (user generated content) та розвитку ком'юніті.
06

Influence-маркетинг та колаборації.

Активно працюємо з лідерами думок, блогерами, ЗМІ та telegram-каналами. Ці інструменти допомагають розповідати про нові продукти/послуги, промотувати сезонні активності, підтримувати лояльність аудиторії та нарощувати фанів спільноти.
07

Модерація

Важливий етап роботи у соціальних медіа, що дозволяє підтримувати лояльність клієнтів. Зокрема, модерація оперативно підсвічує зони зростання бренду, дає ґрунт для покращення сервісу та є джерелом інсайтів.
08

Платне просування

Контент є маркетинг-інструментом лише у тому випадку, якщо його бачать користувачі. Таргетована реклама допомагає збільшувати охоплення серед цільової аудиторії. Під кожну задачу ми розробимо медіаплан і сформуємо KPI для її вирішення.

У світі, де основні потоки інформації генерують соціальні мережі, SMM став одним із головних інструментів ведення бізнесу. Невеликі бренди та топові гравці на ринку ведуть власні сторінки, а то й не одну — соцмережі закривають ключові потреби підприємства з мінімальними витратами.

Взаємодія з цільовою аудиторією наближає компанію до потенційного клієнта, а просування сайту через соціальні мережі збільшує приплив якісного трафіку, що в перспективі нарощує обсяги продажів. Бренди, які націлені розвиватися та ставати провідними представниками галузі, використовують соціальні мережі як потужний майданчик просування.

Важливість SMM-стратегії

Маркетинг у соціальних мережах — розробка каналу комунікації бренду з аудиторією. Інструмент забезпечує досягнення певних бізнес-цілей. Створення SMM-стратегії відповідає бізнесу на три питання:

  1. Хто цільова аудиторія бренду?
  2. Які ключові меседжі та візуальні рішення транслює бренд?
  3. Які механіки, тональність і канали просування використовує бренд для комунікації з кінцевим споживачем?

Цілі просування в соціальних мережах можуть бути різними (збільшення прибутковості, зростання частки в сегменті або утримання позицій лідера), але головне завдання — вплинути на поведінку аудиторії, підвести її до виконання цільових дій.

Послідовний план просування полегшує досягнення конкретних показників. Завдяки чіткому порядку дій можна швидко реагувати на раптові зміни умов ринку. Можна швидко підлаштовуватися під бажання клієнтів, випускати релевантний контент і створювати продукт з великим попитом. В агресивному середовищі online-бізнесу стратегія просування дає змогу залишатися конкурентоспроможними.

Контекст просування в соціальних мережах

Тисячі передплатників і сотні тисяч реакцій не дають нічого, крім красивих цифр, а креативи без стратегії — всього лише картинки. Створення ефективних СММ-активностей починається з розуміння контексту — причин розробки стратегії:

  • середньострокове або довгострокове планування маркетингових зусиль — для стабільної присутності в конкурентному середовищі та розподілу бюджету між каналами просування;
  • усунення неправильних комунікацій у різних каналах — для формування чіткого позиціювання бренду та продукту серед потенційних клієнтів;
  • перетворення бренду — якісна зміна бізнес-стратегії, розширення асортименту, поява нових послуг мають бути донесені до цільової аудиторії;
  • посилення конкуренції та загальна зміна тенденцій ринку — при збільшенні бюджетів компаній, що конкурують, SMM-просування стримує витрати в прийнятних рамках.

Згідно зі стратегією розвитку бренду можна вирішити, чи є одна конкретна причина для СММ або їх кілька. Розуміння контексту дає змогу знаходити дієві шляхи досягнення необхідних показників.

Маркетинг у соціальних мережах на практиці

Використання соціальних медіа як розважального майданчика — провальна стратегія, яка згубила багато брендів. SMM — повноцінний інструмент, це частина глобального маркетинг-міксу компанії. Робота з посилення бренду включає виробництво контенту, що веде до цільових дій, і створення повноцінної комунікаційної стратегії в digital-середовищі. Для виконання цих завдань застосовуються 5 етапів.

Впровадження SMM-стратегії в маркетингову стратегію бренду

Фундаментальний план розвитку компанії та її внутрішня політика безпосередньо впливають на методи маркетингу в соціальних мережах. Усе має розвиватися синхронно, хоча важливо враховувати динаміку популярних соцмереж (Instagram, Facebook, TikTok) і адаптуватися під зміни тенденцій.

Аудит комунікаційних каналів клієнта, аналіз конкурентного середовища та контенту

Для створення стратегії та рекомендацій щодо поліпшення комерційних профілів досліджуються такі складові:

  • візуал;
  • механіки та коефіцієнт залучення;
  • охоплення.

Згідно з цими метриками можна виявити аномалії та побудувати шляхи просування.

Визначення форматів контенту

На основі аналізу сегмента, створених брендбуку та маркетингової стратегії проводиться аналіз видів комунікації з цільовою аудиторією. Визначаються фото- та відеоматеріали, які органічно транслюють цінності та дух компанії, її індивідуальний Tone of Voice.

Створення механік та інтерактивів, що чіпляють

Для активної взаємодії споживача з брендом команда Promodo застосовує складні технічні SMM-продукти. Активно використовуємо AR-маски — дієвий інструмент бренд-комунікації, що дає змогу залучити клієнта та привести до здійснення цільової дії.

Робота з лідерами думок, колаборація та розіграші

Активний influence-маркетинг допомагає донести інформацію про бренд, його продукти та послуги. Взаємодія зі ЗМІ, блогерами та іншими каналами комунікації дає змогу нарощувати активну базу підписників і промотувати активності.

Ми розвиваємо ваше ком'юніті за допомогою механік заохочення за User Generated Content. Продукція та сервіс бренду повинні потрапляти в руки цільової аудиторії для підвищення лояльності.

Використання таргетованої реклами

Платне просування збільшує охоплення серед потенційних клієнтів. Для кожного завдання створюється медіастратегія з конкретними показниками ефективності.

Вбудовані інструменти популярних соціальних мереж дають змогу відстежувати поведінку аудиторії, її смаки та уподобання. На основі цих даних створюємо рекламну кампанію з результативним попаданням в аудиторію. Організовуємо показ для користувачів згідно з віком, статтю, інтересами, географією.

Визначення метрик і оцінка ефективності

З огляду на раніше розроблені етапи можна виміряти, які показники очікує бренд за умови чіткої реалізації стратегії. Для цього визначається низка ключових метрик, які допоможуть оцінити як підсумок глобального плану, так і кожен окремий етап. Цілі, які вимірюються під час оцінки:

  • залученість;
  • конверсії;
  • кількість переходів на сайт і в месенджери;
  • охоплення;
  • вартість ліда;
  • лояльність;
  • користувацький контент.

Дані можна відстежувати за допомогою вбудованої статистики в соцмережах, рекламних кабінетах, а також через Google Analytics.

Вибудовування єдиної системи метрик оцінки ефективності дають змогу раціонально розподіляти бюджет, коригувати рекламні кампанії, тестувати гіпотези та виявляти найдієвіші механіки SMM-просування.

Наш досвід

Незалежно від цілей стратегії її розробку необхідно довірити професіональній SMM-агенції. Навички та знання, аналітичне опрацювання та інтерпретація даних, доступ до досліджень, статистики, інструментів машинного опрацювання багаторазово підвищує ефективність просування в соціальних мережах.

Експертиза нашої команди дає змогу досягати цілей глобального характеру. Креативна команда здатна реалізувати будь-які завдання, від створення фото та відеоконтенту до створення повноцінної контент-платформи бренду з ефективною creative-стратегією.

Ми активно працюємо в середовищі соціальних мереж, надаємо SMM-послуги, як-от робота із запереченнями, постинг контенту та таргетоване просування. Ми готові взятися за багатовекторну роботу з вашими каналами комунікації, їхнє якісне перетворення. Разом з вами ми створимо SMM-стратегію, яка дасть змогу масштабувати бізнес і збільшити генерацію доходів через соціальні мережі.