Навіщо це все

Сучасний світ важко уявити без соціальних мереж. Ми прокидаємося, перевіряючи новини у соціальних медіа, лягаємо спати, переглядаючи відеоролики в Reels та Stories, здійснюємо покупки у FB та Instagram і одночасно там же читаємо відгуки та рекомендації друзів.

Бізнес не може стояти осторонь соціальних мереж. Адже це те саме середовище, де клієнти проводять час, спілкуються та взаємодіють із вашим брендом.

Саме тому просування у соціальних медіа — важлива частина інтернет-маркетингу,  невід'ємний спосіб залучення потенційних клієнтів та формування ком'юніті бренду.

Контекстну рекламу у соціальних медіа часто плутають з розвитком персональних сторінок брендів. Докладніше з контекстною рекламою ви можете ознайомитись у розділі > PPC.

Наша філософія

Ми дотримуємось філософії, що маркетинг у соціальних медіа (Social media marketing, SMM) — це повноцінний маркетинг-інструмент, який вирішує певні завдання бізнесу та є невіддільним інструментом маркетинг-міксу.

Ми проти використання соціальних медіа як розваги або для постингу контенту без розуміння кінцевого результату. Для нас ведення акаунтів у соціальних мережах є частиною глобальної маркетингової стратегії, що включає роботу з посилення бренду клієнта, розробку повноцінної комунікаційної стратегії в digital-середовищі та виробництво контенту.

Наш Досвід  

Наш досвід дозволяє вирішувати завдання глобального характеру. А креативна команда інхаус-спеціалістів готова реалізувати завдання у digital-медіа на будь-якому рівні зрілості бізнесу: починаючи з розробки контент-стратегії, креативної платформи бренду та безпосередньо до виробництва фото та відеоконтенту. Вам потрібно долучити лідерів думок та посилити Influence Marketing? Ми допоможемо вам впоратися і з цим завданням.

Регулярний постинг важливої ​​інформації для ваших клієнтів та робота з запереченнями у соціальних медіа — ті завдання, які не викликають у нас почуття страху. Ми готові взятися за просування бренду в соціальних медіа під ключ, а також глибоко інтегрувати свою експертизу у ваші бренд-підрозділи, аби об'єднати зусилля щодо реалізації стратегії лідерства на ринку.

Як це працює

01

Знайомство з маркетинговою стратегією бренду, яка включає комунікаційну стратегію, опис креативної платформи

Ми створюємо SMM-стратегію на фундаментальному вивченні стратегії бренду. Обидві мають розвиватися синхронно. Проте, ми завжди враховуємо динаміку соціальних мереж і розуміємо, що маємо розвиватися в ногу з часом.
02

Аудит соціальних мереж клієнта, конкурентів, контенту у ніші В Україні та за її межами

Ми спираємося на аналіз візуальної складової, типів контенту, механік із залучення, текстів, трендів, показників ефективності просування контенту (охоплення, коефіцієнти залучення, активність фанів тощо), модерації. Будуємо стратегію та рекомендації на основі виявлених аномалій та цілей бренду.
03

Вибір форматів контенту для створення комунікації

Деталізація фото, відеоматеріалів, інфографіки дизайн. Описуємо конкурсні механіки та інтерактив. Підбираємо "стовпи" комунікації для бренду. Те, що органічно транслюватиме цінності, дух, тон голосу.

Ми проти шаблонних рішень та амбасадори індивідуального підходу.
Наше завдання – досягти оптимального бачення типів контенту для кожного клієнта, спираючись на брендбук, маркетингову стратегію, аналіз ніші та інші фактори.
04

Розробка інтерактивних механік, які залучають аудиторію

Наша команда має експертизу створення складних технічних SMM-продуктів. Прикладом можуть бути AR-маски, інтеграція яких у бренд-комунікацію дозволяє унікально розповісти про продукт, привітати зі святом, дати знижку.
05

Розіграші

Голосом бренду завжди є його продукція та сервіс, тому не варто ігнорувати можливість розіграти подарунки серед своїх фанатів. Механіки із заохочення аудиторії успішно вирішують завдання зі створення UGC (user generated content) та розвитку ком'юніті.
06

Influence-маркетинг та колаборації.

Активно працюємо з лідерами думок, блогерами, ЗМІ та telegram-каналами. Ці інструменти допомагають розповідати про нові продукти/послуги, промотувати сезонні активності, підтримувати лояльність аудиторії та нарощувати фанів спільноти.
07

Модерація

Важливий етап роботи у соціальних медіа, що дозволяє підтримувати лояльність клієнтів. Зокрема, модерація оперативно підсвічує зони зростання бренду, дає ґрунт для покращення сервісу та є джерелом інсайтів.
08

Платне просування

Контент є маркетинг-інструментом лише у тому випадку, якщо його бачать користувачі. Таргетована реклама допомагає збільшувати охоплення серед цільової аудиторії. Під кожну задачу ми розробимо медіаплан і сформуємо KPI для її вирішення.