Навіщо це все

Пошукова реклама підійде тим, хто хоче досить швидко підвищити продажі та випередити своїх конкурентів в органічній видачі. Запуск PPC реклами показує результати майже моментально, що є головною перевагою над SEO-оптимізацією.

PPC реклама — це рекламні оголошення у видачі пошукових систем на кшталт Google, на сайтах-партнерах, в Youtube, а також соціальних мережах Instagram, Facebook, TikTok, LinkedIn, сервісах Spotify, Waze та інших, які відображаються за принципом аукціону.

Цей вид реклами має широкі можливості «націлювання» на потрібну вам аудиторію за географічною ознакою, віком, інтересами, купівельною спроможністю та іншими параметрами, релевантними для вашого бізнесу.

Наша філософія

Ми — адепти залучення правильного міксу інструментів пошукової реклами, Google Shopping та Performance Max, ремаркетингу, реклами в соціальних мережах з метою забезпечити максимальну ефективність просування у короткостроковій та довгостроковій перспективі.

Спираючись на показники ROI, вартість продажу товару чи послуги, ви можете бути впевненими, що ваші кошти витрачаються ефективно. Ми ніколи не починатимемо рекламну кампанію, не визначивши цілі, терміни та KPI.

Наш досвід

Екосистема платних каналів залучення аудиторії постійно змінюється. Розібратися у всій безлічі інструментів — наше завдання. Бізнесу потрібні перевірені експерти, щоб ефективно використати цей потужний маркетинговий канал. Як premium-партнери Google та Meta, ми маємо підтверджений досвід та безпрецедентний доступ до даних про споживача та нової інформації. Ця унікальна експертиза також відкриває нам можливість першими тестувати найновіші рекламні інструменти медіаплатформ — все це передається безпосередньо нашим клієнтам.

Планування контекстної реклами за ключовими запитами у минулому. Ми діємо орієнтуючись на моделі поведінки клієнта та цільової аудиторії. Ми знаємо, як отримати максимальну користь з ваших знань про користувача, маркетингових платформ і форматів рекламних повідомлень. Наші фахівці застосовують новітні технології машинного навчання та автоматизації, щоб впливати на ставки та бюджетування рекламних кампаній у пошуковій рекламі, одночасно виконуючи складний аналіз атрибуції.

Як це працює

01

Омніканальні рішення

Ми плануємо, атрибутуємо, вимірюємо та оптимізуємо пошук у всіх доступних рекламних каналах. Це включає аналіз поведінки користувача на мобільних пристроях, аналіз даних продажів в розрізі географії, рекламного інструменту. Ми достовірно вивчаємо сезонний попит на ваш товар чи послугу та обов'язково враховуємо це у плануванні. Завжди у фокусі: аналіз бренд-складової вашого бізнесу, ключові показники лояльної аудиторії, залучення нових покупців та аналіз конкурентів у ніші.

02

Інтеграція даних

Пошук не обмежується ключовими словами. Ми пов'язуємо пошук з онлайн та офлайн-медіа, а також з усіма доступними сигналами, використовуючи дані CRM або сторонні дані про аудиторію. Швидкі рішення приймаються на підставі візуалізації ключових даних для бізнесу в BI-звітах.

03

Постійні експерименти

Платний пошук — це баланс між ефективністю та масштабованістю при досягненні необхідних KPI. Ми використовуємо постійне та детальне тестування рекламних кампаній та інструментів, щоб безперервно підвищувати ефективність маркетингових активностей. Нашим спеціалістам не потрібно пояснювати значущість впливу CPC, CPA, CPL, CPO та багатьох інших показників ефективності рекламних кампаній на кінцеві показники бізнесу.

04

У ногу з автоматизацією

Неможливо уявити сучасний ecommerce-майданчик, який не використовує програмні рішення для автоматизації своїх рекламних кампаній. Ефективно керувати рекламною кампанією з сотнями тисяч SKU без програмних рішень просто неможливо. Ми прихильники автоматизації рутинних завдань без втрати якості, тому активно використовуємо GoogleAds API, Facebook API, мови програмування R, Python, сервіси Google Big Query та Spreadsheets для аналізу та звітності роботи з великими даними.

Залучення трафіку на сайт — ключ до успіху бізнесу в online, а контекстна реклама (PPC) — один з ефективних інструментів вирішити це завдання. У світі, де інтернет став головним драйвером продажів, компанія не може існувати без просування через пошукові системи.

Бренди, зацікавлені у швидкій результативності платного просування, використовують пошукову видачу, щоб залучити цільовий трафік на сайт та збільшити кількість заявок. Ці компанії перевершують конкурентів за обсягами продажів та швидкістю розвитку.

Що таке PPC та чому це результативно

Пошуковою системою Google користується близько 90% юзерів по всьому світу. Це беззаперечний лідер, він випереджає свого найближчого конкурента Bing з часткою у 7%.

За прогнозами аналітиків, у наступні п'ять років ринок контекстної реклами сягне $447,9 млрд, цей напрямок приносить прибуток як великим гравцям ринку, так і невеликому бізнесу. Дані незалежних досліджень показують, що 19% користувачів клацають на персоналізоване оголошення в перші 9 секунд, саме цей відсоток генерує більшу частину продажів.

Контекст працює за схемою PPC (pay per click). Принцип у тому, що рекламодавець оплачує переходи на сторінку або дзвінки клієнтів. Кількість показів оголошень необмежена, та якщо налаштування реклами виконані правильно, компанія отримує тільки зацікавлених клієнтів.

Просування не обмежується появою пропозицій у пошукачах, до дієвих платформ належать оголошення на ресурсах з порівняння цін. Соціальні мережі Instagram, Facebook, TikTok, LinkedIn, сервіси стримінгу як Spotify або навігаційний додаток Waze теж відображають контекст в окремих блоках. Завдяки цьому інструмент пропонує широкі можливості «поцілювання» в потенційного клієнта за кількома критеріями:

  • географічне положення;
  • вік;
  • купівельна спроможність;
  • інтереси.

Послуги контекстної реклами підійдуть брендам, які хочуть випередити конкурентів у пошуковій видачі. Запуск персоналізованих оголошень надає результат в перші години, це основна перевага у порівнянні з іншими видами рекламних активностей.

Контекстна реклама на практиці

Збільшення відвідуваності сайту не забезпечити тільки за допомогою одного інструмента, необхідний комплексний підхід до просування ресурсу. Планування за ключовими запитами давно в минулому. Ефективна реклама складається із сучасних методів аналізу, застосування новітніх інструментів та методик.

Омніканальні рішення

Доступні рекламні канали використовуються після ретельного планування, замірів, оптимізації. Аналітика включає три основні метрики:

  1. Поведінка клієнта в ґаджетах.
  2. Продажі за географічною ознакою.
  3. Рекламні інструменти.

Експерти прискіпливо вивчають сезонний попит, ключові метрики лояльної ЦА, бренд-складову бізнесу, конкурентів у ніші, сегменті та на ринку. Результати дослідження застосовуються для побудови дієвої стратегії із залучення клієнтів, націленої на конкретні показники.

Реклама у пошукових системах не обмежується ключовими словами. Вона об'єднується з іншими методами цифрового просування та традиційними медіа. Використовуються дані CRM, дослідження ЦА. Ключові дані для топменеджерів та власників бізнесу формуються в BI-звітах, це дозволяє оперативно ухвалювати рішення та коригувати стратегію просування.

Тестування гіпотез

Контекстна реклама в Google Adwords — це досягнення певного KPI. Важливо зберігати баланс між дієвістю кампанії та масштабуванням. Щоб підтримувати стабільний результат маркетингової діяльності, необхідно детально тестувати гіпотези просування та оцінювати рекламні інструменти.

Наша команда аналізує CPC, CPA, CPL, CTR, CPO та інші показники. Це дає змогу скласти реалістичну картину просування продукту або послуги на ринку.

Автоматизація рутинних завдань

Програмні рішення роблять можливим паралельне ведення рекламних кампаній з сотнями тисяч SKU. Автоматизація рутинних завдань — дієвий інструмент у руках нашої команди. Потужне програмне забезпечення використовується для роботи з масивами даних та аналітики контекстної реклами Google.

Основні категорії рекламних кампаній

Просування онлайн ставить перед собою різні рекламні цілі. Їх допомагають досягати чотири категорії контекстної реклами:

  1. Реклама в пошукових сервісах. Відображається в пошуковій видачі як відповідь на запит клієнта. Виглядає як текстове оголошення.
  2. Контекстно-медійна мережа. Анімований банер з лінком на сайт. Відображається на сайтах-партнерах Гугл, передбачає гнучкі налаштування, включно з відбором рекламних платформ.
  3. Google Shopping. Картка товару з фото, ціною, описом та лінком на сайт. Вища конверсія внаслідок прогрітої аудиторії — клієнт переходить за посиланням, оскільки бачить потрібний продукт та йому підходить вартість.
  4. Реклама в YouTube. Відеоролики та текстові оголошення відображаються під час перегляду відео. Підвищують впізнаваніть компанії, прогрівають аудиторію.

Кожна категорія потребує індивідуального налаштування. Необхідний попередній аналіз, щоб визначити формат.

Важливість безперервного ведення рекламної кампанії

Налаштування рекламної кампанії — складне завдання, на стику вправного володіння вміннями та наукових досліджень. Тому неможливо замовити контекстну рекламу та через час про неї забути. Є кілька причин, чому ведення рекламних оголошень — безперервний процес:

  • зміна ситуації на ринку — конкуренти змінюють один одного, бізнеси виходять із сегмента або освоюють нову для себе нішу;
  • зміна асортименту — надходить новий товар за іншою ціною, закінчуються акції, стартують нові пропозиції;
  • зміна роботи рекламних систем — з'являються нові інструменти та вдосконалюються старі, ці нововведення неможливо ігнорувати.

Тонко налаштована кампанія вимагає безперервного ведення. Це дасть змогу швидко та ефективно адаптувати оголошення під зміни ринку, коригувати витрати бюджету, додавати нові пропозиції та прибирати неробочі оголошення.

Контекстна реклама або SEO-просування

Контекст — пряме попадання в інтереси бізнесу. На відміну від SEO-просування, де перші зміни стають помітними через місяць, рекламна кампанія в пошукових системах дає результат у перші години.

Однак не варто нехтувати органічною видачею. Контекстна реклама в Google Adwords зникає, коли закінчується весь бюджет, а SEO-оптимізована сторінка відображатиметься однією з перших навіть у цьому випадку. Оптимальним варіантом буде використання обох інструментів для досягнення максимального ефекту.

Наш досвід

Умови платформ із залучення клієнтів постійно змінюються. Ми надаємо рішення для ефективного використання контекстної реклами. Наша експертиза підтверджена статусом premium-партнера Google та Meta. Це можливість першими використовувати новітні рекламні інструменти.

Ми знаємо, як застосовувати дані про клієнтів з максимальною користю. Маємо чітке розуміння, які формати рекламних оголошень та платформи просування результативні. Щоб раціонально витрачати бюджет рекламної кампанії, команда Promodo використовує технології Machine Learning та автоматизації. Разом з вами ми створимо контекстну рекламу з низькою ціною та великою кількістю лідів.