Написати нам
Негативний досвід
Негативний досвід використання інструментів digital-маркетингу часто є наслідком неправильного застосування інструментарію, помилок у плануванні або формату рекламної комунікації.
Тут важливий досвід, експертиза в ніші та ретельна декомпозиція завдання клієнта.

Найпоширеніший страх на цьому етапі — помилитися знову. Тому ми обов'язково аналізуємо причини негативного досвіду, обмеження бюджетів і метрик вимірювання ефективності (KPI).===

Наші досвідчені фахівці використовують найкращі практичні кейси для вирішення вашого завдання, консультують команду щодо вибраного інструментарію, налаштовують аналітику відстеження ефективності всіх рекламних інструментів.

Ми рекомендуємо починати з аналітики метрик ефективності рекламних компаній, а також пропонуємо найкращі digital-інструменти на цьому етапі.
НАШІ КЕЙСИ
+
51
органічних сеансів
%
+
578
небрендового трафіку
%
+
51
%
органічних сеансів
+
578
%
небрендового трафіку

SEO для сайту медичної лабораторії Ескулаб

Дивитися кейс

МАЄТЕ ЗАВДАННЯ?

Давайте обговоримо його.
НАПИСАТИ НАМ
Обговоримо ваш проєкт?
Надіслати заявку
Ваше повідомлення відправлено
Наш менеджер зв‘яжеться з вами найближчим часом.
Назад
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз
ДОЛУЧАЙСЯ ДО
КОМАНДИ PROMODO ❤️
Надіслати заявку
Ваше повідомлення відправлено
Наш менеджер зв‘яжеться з вами найближчим часом.
Назад
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз