Написати нам
Негативний досвід
Негативний досвід використання інструментів digital-маркетингу часто є наслідком неправильного застосування інструментарію, помилок у плануванні або формату рекламної комунікації.
Тут важливий досвід, експертиза в ніші та ретельна декомпозиція завдання клієнта.

Найпоширеніший страх на цьому етапі — помилитися знову. Тому ми обов'язково аналізуємо причини негативного досвіду, обмеження бюджетів і метрик вимірювання ефективності (KPI).===

Наші досвідчені фахівці використовують найкращі практичні кейси для вирішення вашого завдання, консультують команду щодо вибраного інструментарію, налаштовують аналітику відстеження ефективності всіх рекламних інструментів.

Ми рекомендуємо починати з аналітики метрик ефективності рекламних компаній, а також пропонуємо найкращі digital-інструменти на цьому етапі.
НАШІ КЕЙСИ
-
28
ціна транзакції
%
+
58
дохід
%
-
28
%
ціна транзакції
+
58
%
дохід

Перехід на Google Performance Max

Дивитися кейс

МАЄТЕ ЗАВДАННЯ?

Давайте обговоримо його.
НАПИСАТИ НАМ

Обговоримо ваш проєкт?

Надіслати заявку
Ваше повідомлення відправлено
Наш менеджер зв‘яжеться з вами найближчим часом.
Назад
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз

ДОЛУЧАЙСЯ ДО
КОМАНДИ PROMODO ❤️

Надіслати заявку
Ваше повідомлення відправлено
Наш менеджер зв‘яжеться з вами найближчим часом.
Назад
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз