НАПИСАТИ НАМ
Кейс з SEO та UX/UI

На хвилі хайпу S.T.A.L.K.E.R. 2: як SEO та UX/UI підвищили продажі Telemart на 30%

КЛІЄНТ
Telemart
НІША
ПОСЛУГИ
ІНСТРУМЕНТИ
Text Link

КЛІЄНТ

Telemart — один з лідерів у ніші компʼютерних комплектуючих, більш як 10 років на ринку. Має 9 шоурумів в різних містах України та інтернет-магазин. В асортименті — понад 11 000 оригінальних товарів.

ЗАДАЧА

  • Підвищити позиції за пріоритетними категоріями
  • Збільшити органічний трафік
  • Збільшити дохідність органічного каналу
  • Підготувати сайт до релізу S.T.A.L.K.E.R. 2

Вхідні дані

Раніше ми вже ділилися кейсом, в якому розповідали про SEO-стратегію для Telemart. Тепер — продовжуємо історію та ділимося результатами, які вдалося досягти завдяки системному підходу.

Тож ми продовжили роботу з чітким запитом клієнта: підвищити позиції у видачі за ключовими категоріями, наростити органічний трафік і зробити органіку прибутковим каналом продажів. 

Клієнт прагнув покращити динаміку зростання видимості сайту, посилити присутність у пошуковій видачі та активніше конкурувати за трафік у своїх основних категоріях. 

У співпраці з командою Telemart ми працювали над реалізацією комплексної стратегії, яка поєднала SEO та UX/UI й забезпечила зростання ключових показників ефективності.

Рішення

Щоб досягти поставлених цілей, ми реалізували комплексну SEO-стратегію, яка включала технічну оптимізацію, роботу зі структурою сайту, створення релевантного контенту та нарощування зовнішнього посилального профілю.

Всі етапи робіт реалізовували у співпраці з командою Telemart, що забезпечило узгодженість дій і максимальну ефективність рішень.

Оптимізація краулінгового бюджету

Першим кроком стало зменшення навантаження на краулінговий бюджет. 

Краулінговий бюджет — кількість сторінок сайту, які Googlebot готовий і здатний просканувати за певний період часу. Якщо сайт містить велику кількість службових або малозначущих сторінок, робот витрачає час саме на них, а не на важливі сторінки з потенціалом трафіку.

Ми проаналізували, які сторінки не мають цінності для користувачів і не приносять органічного трафіку — це були службові сторінки, які генерувала CMS. Такі сторінки ми закрили від індексації, завдяки чому вдалось перерозподілити краулінговий бюджет на користь цільових розділів.

Динаміка зміни кількості не проіндексованих сторінок
Це допомогло Google зосередити увагу на пріоритетних розділах — категоріях і фільтрах, які генерують трафік та покращити ранжування по пріоритетних категоріях.

Робота з категоріями та фільтрами

Разом з командою Telemart сформували перелік core-категорій для опрацювання: ПК, комплектуючі, а згодом — і периферія, яка стала новим пріоритетом для просування. 

Роботи, які реалізували для кожної категорії:

  • зібрали семантичне ядро з урахуванням користувацького попиту;
  • оновили структуру категорій і фільтрів;
  • підготували оптимізовані тексти, враховуючи семантичне ядро та частотність пошукових;
  • працювали над нарощуванням зовнішнього посилального профілю.

Цей підхід забезпечив стабільне зростання охоплення аудиторії за цільовими категоріями. Наприклад, частка запитів у ТОП-3 по категорії «Периферія» за рік зросла з 5,5% до 22,5%. А кількість запитів з категорії комплектуючих, які вже перебували у ТОП-3, збільшилась на 20,2% рік до року.

Це довело ефективність підходу: ми не намагаємось охопити все одразу, а працюємо системно й поетапно.

Динаміка зміни кількості запитів в топ пошукової видачі

Зовнішній посилальний профіль

Ми поступово нарощували зовнішній посилальний профіль, орієнтуючись на пріоритетні категорії та сторінки, які вже мали потенціал у видачі.

Наша мета — отримати не просто якісні зовнішні посилання на сайт клієнта, а зробити це точково й ефективно, щоб підтримати сторінки, які мають потенціал до зростання позицій в пошуку.

Для цього відстежували динаміку індексації сторінок, і якщо сторінка потрапляла до індексу з релевантною семантикою та займала позиції в діапазоні від ТОП-10 до ТОП-30, ми розглядали її як пріоритетну для зовнішнього просування.

В рамках основних робіт з SEO ми побачили потенціал теми релізу S.T.A.L.K.E.R. 2. Для Telemart це був релевантний інфопривід, який дозволив не лише залучити цільовий органічний трафік на статтю про гру, а й на комплектуючі, що відповідали технічним вимогам для гри.

Підготовка до релізу S.T.A.L.K.E.R. 2

Під час підготовки до релізу гри S.T.A.L.K.E.R. 2 до проєкту долучилась наша команда UX/UI, яка спільно з SEO-фахівцями інтегрувала на сайт тематичні елементи під очікуваний сплеск інтересу. Команда Telemart паралельно працювала над розробкою технічних завдань, підготовкою сайту до релізу гри, пошуком нових рішень залучення аудиторії та контролем реалізації. 

Завдяки такій злагодженій взаємодії вдалося захопити увагу користувачів у момент пікового попиту.

Ваше SEO не працює? давайте це виправимо

Роботи з SEO 

До релізу S.T.A.L.K.E.R. 2 ми підготували окремі посадкові сторінки та підготували оптимізовані матеріали для блогу. Для цього заздалегідь зібрали найпоширеніші запитання користувачів щодо апгрейду ПК під вимоги гри, створили тексти, метадані та відправили сторінки на індексацію.

Ми також додали перелінковку з товарами, які відповідали технічним параметрам — це підсилювало релевантність сторінок і полегшувало шлях користувача від інформації до покупки. 

Для того, щоб Google розцінював сторінку як якісну ще до релізу гри, й водночас щоб не втратити потенційних клієнтів, ми додали кнопку «Передзамовлення» з формою збору контактів — це допомогло нам конвертувати інтерес у ліди вже на етапі очікування.

Завдяки ранній підготовці контенту й оптимізації сторінки вдалось вийти в нульову та топову видачу ще до виходу гри та залишатись у ній вже після релізу.

Сайт в нульовій видачі

Роботи з UX/UI

Щоб посилити ефект від SEO-стратегії та залучити більше геймерської аудиторії, UX/UI-команда розробила візуальні рішення, натхненні стилістикою S.T.A.L.K.E.R. 2. 

У дизайні використали атмосферні фонові ілюстрації з елементами Зони, рвані краї блоків, контрастні тексти та стилізовані іконки — все це створювало цілісне враження знайомого ігрового інтерфейсу.

Текст також стилізували: білий шрифт, сильний контраст і типографіка, яка нагадувала ігровий інтерфейс. 

Таке візуальне оформлення не лише підтримувало настрій, а й допомагало краще структурувати контент — зокрема кроки Trade-in процесу.

Для мобільних пристроїв ми адаптували інтерфейс у вертикальний формат. Зберегли основні стилістичні та декоративні елементи, але спростили подачу, щоб не перевантажувати екран. 

Усі дії користувача (вибір категорій, заповнення форми) залишились інтуїтивно зрозумілими та комфортними для взаємодії. Це забезпечило зручне користування навіть на невеликих екранах.

Такий підхід створив персоналізований досвід для геймерської аудиторії, що сприяло конверсії. Дизайн не лише привертав увагу, а й підштовхував до цільової дії.

Результати

Комплексна SEO-стратегія забезпечила стабільне зростання: за рік органічний трафік збільшився на +29,2%. Завдяки оптимізації технічних параметрів, структури сайту, контенту й посилального профілю нам вдалося покращити видимість сайту у пошуку загалом та окремо за пріоритетними категоріями.

Успіх став можливим завдяки партнерству та злагодженій співпраці з командою Telemart — від етапу планування до повної реалізації рішень.

Також спостерігаємо зростання кількості запитів у ТОП-5 і ТОП-10, що у перспективі дозволить збільшити частку ключових слів у трафікогенеруючій зоні.

Реалізовані роботи також вплинули на покращення показників Core Web Vitals та швидкість завантаження.

Core Web Vitals (CWV) — це показники Google, що оцінюють швидкість, інтерактивність і стабільність відображення сторінки. У звітах зелений колір означає «добре», жовтий — «потрібно покращити», червоний — «незадовільно».

Динаміка швидкості завантаження

Протягом аналізованого періоду помітне суттєве скорочення кількості сторінок у жовтій зоні, що свідчить про послідовне покращення користувацького досвіду та ефективну роботу над технічною оптимізацією.

Додатковим драйвером для зростання показників ефективності стало завчасне реагування на релевантні інфоприводи — зокрема, реліз гри S.T.A.L.K.E.R. 2. Ми підготували оптимізовані матеріали та тематичне оформлення елементів сайту ще до моменту зростання попиту, що дозволило швидко отримати трафік із топових позицій.

Крім покращення видимості в пошуку, клієнт також зафіксував зростання ключових бізнес-показників — стратегія SEO вплинула не лише на трафік, а й напряму сприяла зростанню фінансових результатів.

Обговоримо ваш проєкт?
Неправильний email. Якщо ваш email вірний, просто ігноруйте це повідомлення.
Заповність всі поля
Надіслати заявку
Ваше повідомлення відправлено
Наш менеджер зв‘яжеться з вами найближчим часом.
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз
ДОЛУЧАЙСЯ ДО КОМАНДИ PROMODO ❤️
Надіслати заявку
Ваша заявка відправлена
Наші рекрутери звʼяжуться з вами найближчим часом!
Назад
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз