НАПИСАТИ НАМ
Кейс з SEO

Якісний блог підвищив конверсію на 1810% (і трафіку на 16 782%): кейс GlobusPlus

КЛІЄНТ
GlobusPlus
НІША
ПОСЛУГИ
ІНСТРУМЕНТИ
Text Link

КЛІЄНТ

GlobusPlus — мобільний застосунок від Глобус Банк.

ЗАДАЧА

  • Збільшити органічний трафік на сайт.
  • Підняти позиції сайту за комерційними ключовими словами у ТОП-10.
  • Збільшити кількість завантажень застосунку з сайту.

Вхідні дані

Команда Глобус Банку звернулася до Promodo із завданням збільшити органічний трафік на сайт https://globusplus.ua/, де користувачі могли б ознайомитися з застосунком GlobusPlus, дізнатися про його можливості, завантажити, оформити картку тощо. 

Особливості проєкту

Банківська ніша — це про високу конкуренцію, регуляцію ринку та законодавчі вимоги: сектор надзвичайно контрольований. Ці особливості впливають як на зміст контенту, так і на підхід до його створення. Завдання ускладнюється: необхідно дотримуватися правил, водночас надавати користувачам інформацію експертно, зрозуміло й без зайвої формальності.

Рішення

На момент початку наших робіт з SEO, сайт GlobusPlus нещодавно запустився і органічний трафік становив менше 1000 сеансів на місяць. Для зростання позицій в органічному пошуку потрібно було насамперед забезпечити технічну оптимізацію сайту і лише після цього переходити до впровадження рішень для збільшення кількості завантажень застосунку. 

Враховуючи особливість ніші клієнта — сайт фінтех-продуктів з обмеженим обсягом сторінок та чіткими вимогами до створення контенту, — важливо було підібрати оптимальну стратегію просування.

Рішенням стало створення блогу як основного джерела релевантного органічного трафіку. 

Тепер детальніше про кожен з напрямків робіт.

Технічний аудит

Ми почали з детального технічного аудиту сайту, оскільки без якісного технічного фундаменту зростання органічного трафіку неможливе. Аудит допоміг виявити критичні помилки, які негативно впливали на індексацію сайту та позиції комерційних сторінок в пошуковій видачі Google. 

На основі аудиту ми підготували технічне завдання, яке передали команді розробників клієнта. Їм вдалося оперативно реалізувати зміни — завдяки цьому сайт став доступним для пошукових систем, а отже і потенційним клієнтам.

Серед виправлених критичних проблем:

  • створили карту сайту (XML) — щоб пошукові системи швидше та ефективніше індексували контент сайту;
  • оптимізували швидкість завантаження — зокрема, покращили показники LCP (час завантаження основного контенту) та CLS (стабільність елементів під час завантаження);
  • додали мікророзмітку — це допомагає Google краще розуміти зміст сторінок і покращує вигляд сайту у видачі.

Також виправили низку технічних недоліків, які не були критичними, але впливали на ефективність просування:

  • налаштували hreflang, щоб сайт правильно відображався для користувачів з різних мовних регіонів;
  • додали хлібні крихти — елементи навігації, які допомагають користувачам і пошуковим системам краще орієнтуватися в структурі сайту;
  • видалили дублі сторінок і правильно впровадили теги canonical, щоб уникнути конкуренції між однаковими сторінками в пошуковій видачі.

Ці зміни створили стабільну технічну базу для подальшого SEO-просування.

Потрібна ефективна стратегія просування?

Контентна стратегія: як конвертувати пошук у трафік

Але для SEO важлива й інша складова — контентна. Тому наступним етапом стала розробка контентної стратегії.

В її основу ми заклали створення блогу — розділу, який би дозволив регулярно публікувати корисний, інформативний контент, орієнтований на запити користувачів.

З огляду на специфіку GlobusPlus як сайту мобільного застосунку у ніші Fintech, створення та розвиток блогу було оптимальним рішенням. Адже комерційні сторінки не можуть покривати всі запити потенційних клієнтів, які часто шукають практичну інформацію — як оформити картку, скористатися кешбеком, переказати кошти чи взяти участь у державній програмі.

Тому контент-стратегія мала чітку мету: не просто залучити користувачів, а привести релевантний трафік та конвертувати його у завантаження та цільові дії на сайті.

Що зробили

  • Проаналізували конкурентів: дослідили інформаційні сторінки, які приносять їм найбільше трафіку, та визначили теми, релевантні для GlobusPlus.
  • Зібрали актуальні теми: виявили, що аудиторія проявляє інтерес до державних фінансових програм — національний кешбек, зміни в переказах, програма «єПідтримка» тощо.
  • Сформували семантичне ядро: виділили важливі ключові слова, на основі яких створювали ТЗ для копірайтерів і розширювали тематику сайту.
  • Узгодили контент із послугами банку: теми стосувались саме тих продуктів, які просуває GlobusPlus — карток, депозитів, грошових переказів тощо.
  • Працювали з темами та оптимізували сторінки, які вже приносили трафік.

Для підбору тем використали інструмент Ahrefs і, зокрема, показник Keyword Difficulty (KD) — це дозволило знаходити запити з високим попитом і низькою конкуренцією, які могли швидко забезпечити бажаний результат.

PR для fintech-проєкту
як забезпечити синхронну публікацію релізу у ЗМІ одночасно в країнах ЄС та Україні
Читати кейс

Ефективність стратегії

Прикладом ефективності нашої стратегії став матеріал, опублікований у грудні 2024 року, саме у період запуску програми «Зимова єПідтримка». Ми підготували статтю «Як перевести гроші з мобільного рахунку на банківську картку», яка отримала чимало трафіку і забезпечила суттєве зростання кількості завантажень застосунку.

Після цього ми продовжили роботу над контентом та публікували матеріали вже про інші актуальні програми: «єКнига», «Ветеранський спорт» тощо.

Таким чином, контент не лише підвищував видимість сайту, а й напряму працював на бізнес-цілі клієнта — залучити користувачів і просувати знання про фінансові продукти банку.

Результат

Технічна SEO-оптимізація дозволила швидко покращувати видимість сайту в пошуку — особливо для комерційних сторінок.

У серпні частка ключових слів у ТОП-10 становила лише 5,67%, тоді як уже в грудні вона зросла до 15,43%.

Динаміка частки ключових слів у пошуковій видачі

Блог став ефективною точкою зростання для GlobusPlus, саме завдяки йому сайт демонстрував стабільне покращення видимості в пошуку. Оптимізовані статті з блогу регулярно потрапляють у ТОП-10, багато з них займають перші позиції, а окремі — потрапляють у featured snippets (нульову позицію у видачі Google).

Завдяки пошуковій оптимізації органічний трафік сайту за 9 місяців зріс на 16 782% (з березня по грудень 2024 року). При цьому 95% цього трафіку приніс блог, що підтверджує ефективність обраної контентної стратегії.

Динаміка органічного трафіку
Також зросла й кількість цільових дій на сайті — загальний приріст конверсій у 2024 році склав 1810%.

Блог став важливим джерелом конверсій: 56% усіх переходів до завантаження застосунку прийшли саме з інформаційних статей — це доводить, що контент не лише залучає трафік, а й напряму працює на бізнес-цілі.

Цей кейс доводить, що навіть новий сайт може швидко зростати завдяки продуманій SEO-стратегії та системній роботі з контентом.

Ігор Різак

Head of digital GlobusPlus
Обговоримо ваш проєкт?
Неправильний email. Якщо ваш email вірний, просто ігноруйте це повідомлення.
Заповність всі поля
Надіслати заявку
Ваше повідомлення відправлено
Наш менеджер зв‘яжеться з вами найближчим часом.
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз
Валерія Любовецька
Recruitment Team Lead
ДОЛУЧАЙСЯ ДО КОМАНДИ
PROMODO
Ваша заявка відправлена
Наші рекрутери звʼяжуться з вами найближчим часом!
Назад
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз