НАПИСАТИ НАМ
Кейс з SEO

Якісний блог підвищив конверсію на 1810% (і трафіку на 16 782%): кейс GlobusPlus

КЛІЄНТ
GlobusPlus
НІША
ПОСЛУГИ
ІНСТРУМЕНТИ
Text Link

КЛІЄНТ

GlobusPlus — мобільний застосунок від Глобус Банк.

ЗАДАЧА

  • Збільшити органічний трафік на сайт.
  • Підняти позиції сайту за комерційними ключовими словами у ТОП-10.
  • Збільшити кількість завантажень застосунку з сайту.

Вхідні дані

Команда Глобус Банку звернулася до Promodo із завданням збільшити органічний трафік на сайт https://globusplus.ua/, де користувачі могли б ознайомитися з застосунком GlobusPlus, дізнатися про його можливості, завантажити, оформити картку тощо. 

Особливості проєкту

Банківська ніша — це про високу конкуренцію, регуляцію ринку та законодавчі вимоги: сектор надзвичайно контрольований. Ці особливості впливають як на зміст контенту, так і на підхід до його створення. Завдання ускладнюється: необхідно дотримуватися правил, водночас надавати користувачам інформацію експертно, зрозуміло й без зайвої формальності.

Рішення

На момент початку наших робіт з SEO, сайт GlobusPlus нещодавно запустився і органічний трафік становив менше 1000 сеансів на місяць. Для зростання позицій в органічному пошуку потрібно було насамперед забезпечити технічну оптимізацію сайту і лише після цього переходити до впровадження рішень для збільшення кількості завантажень застосунку. 

Враховуючи особливість ніші клієнта — сайт фінтех-продуктів з обмеженим обсягом сторінок та чіткими вимогами до створення контенту, — важливо було підібрати оптимальну стратегію просування.

Рішенням стало створення блогу як основного джерела релевантного органічного трафіку. 

Тепер детальніше про кожен з напрямків робіт.

Технічний аудит

Ми почали з детального технічного аудиту сайту, оскільки без якісного технічного фундаменту зростання органічного трафіку неможливе. Аудит допоміг виявити критичні помилки, які негативно впливали на індексацію сайту та позиції комерційних сторінок в пошуковій видачі Google. 

На основі аудиту ми підготували технічне завдання, яке передали команді розробників клієнта. Їм вдалося оперативно реалізувати зміни — завдяки цьому сайт став доступним для пошукових систем, а отже і потенційним клієнтам.

Серед виправлених критичних проблем:

  • створили карту сайту (XML) — щоб пошукові системи швидше та ефективніше індексували контент сайту;
  • оптимізували швидкість завантаження — зокрема, покращили показники LCP (час завантаження основного контенту) та CLS (стабільність елементів під час завантаження);
  • додали мікророзмітку — це допомагає Google краще розуміти зміст сторінок і покращує вигляд сайту у видачі.

Також виправили низку технічних недоліків, які не були критичними, але впливали на ефективність просування:

  • налаштували hreflang, щоб сайт правильно відображався для користувачів з різних мовних регіонів;
  • додали хлібні крихти — елементи навігації, які допомагають користувачам і пошуковим системам краще орієнтуватися в структурі сайту;
  • видалили дублі сторінок і правильно впровадили теги canonical, щоб уникнути конкуренції між однаковими сторінками в пошуковій видачі.

Ці зміни створили стабільну технічну базу для подальшого SEO-просування.

Потрібна ефективна стратегія просування?

Контентна стратегія: як конвертувати пошук у трафік

Але для SEO важлива й інша складова — контентна. Тому наступним етапом стала розробка контентної стратегії.

В її основу ми заклали створення блогу — розділу, який би дозволив регулярно публікувати корисний, інформативний контент, орієнтований на запити користувачів.

З огляду на специфіку GlobusPlus як сайту мобільного застосунку у ніші Fintech, створення та розвиток блогу було оптимальним рішенням. Адже комерційні сторінки не можуть покривати всі запити потенційних клієнтів, які часто шукають практичну інформацію — як оформити картку, скористатися кешбеком, переказати кошти чи взяти участь у державній програмі.

Тому контент-стратегія мала чітку мету: не просто залучити користувачів, а привести релевантний трафік та конвертувати його у завантаження та цільові дії на сайті.

Що зробили

  • Проаналізували конкурентів: дослідили інформаційні сторінки, які приносять їм найбільше трафіку, та визначили теми, релевантні для GlobusPlus.
  • Зібрали актуальні теми: виявили, що аудиторія проявляє інтерес до державних фінансових програм — національний кешбек, зміни в переказах, програма «єПідтримка» тощо.
  • Сформували семантичне ядро: виділили важливі ключові слова, на основі яких створювали ТЗ для копірайтерів і розширювали тематику сайту.
  • Узгодили контент із послугами банку: теми стосувались саме тих продуктів, які просуває GlobusPlus — карток, депозитів, грошових переказів тощо.
  • Працювали з темами та оптимізували сторінки, які вже приносили трафік.

Для підбору тем використали інструмент Ahrefs і, зокрема, показник Keyword Difficulty (KD) — це дозволило знаходити запити з високим попитом і низькою конкуренцією, які могли швидко забезпечити бажаний результат.

PR для fintech-проєкту
як забезпечити синхронну публікацію релізу у ЗМІ одночасно в країнах ЄС та Україні
Читати кейс

Ефективність стратегії

Прикладом ефективності нашої стратегії став матеріал, опублікований у грудні 2024 року, саме у період запуску програми «Зимова єПідтримка». Ми підготували статтю «Як перевести гроші з мобільного рахунку на банківську картку», яка отримала чимало трафіку і забезпечила суттєве зростання кількості завантажень застосунку.

Після цього ми продовжили роботу над контентом та публікували матеріали вже про інші актуальні програми: «єКнига», «Ветеранський спорт» тощо.

Таким чином, контент не лише підвищував видимість сайту, а й напряму працював на бізнес-цілі клієнта — залучити користувачів і просувати знання про фінансові продукти банку.

Результат

Технічна SEO-оптимізація дозволила швидко покращувати видимість сайту в пошуку — особливо для комерційних сторінок.

У серпні частка ключових слів у ТОП-10 становила лише 5,67%, тоді як уже в грудні вона зросла до 15,43%.

Динаміка частки ключових слів у пошуковій видачі

Блог став ефективною точкою зростання для GlobusPlus, саме завдяки йому сайт демонстрував стабільне покращення видимості в пошуку. Оптимізовані статті з блогу регулярно потрапляють у ТОП-10, багато з них займають перші позиції, а окремі — потрапляють у featured snippets (нульову позицію у видачі Google).

Завдяки пошуковій оптимізації органічний трафік сайту за 9 місяців зріс на 16 782% (з березня по грудень 2024 року). При цьому 95% цього трафіку приніс блог, що підтверджує ефективність обраної контентної стратегії.

Динаміка органічного трафіку
Також зросла й кількість цільових дій на сайті — загальний приріст конверсій у 2024 році склав 1810%.

Блог став важливим джерелом конверсій: 56% усіх переходів до завантаження застосунку прийшли саме з інформаційних статей — це доводить, що контент не лише залучає трафік, а й напряму працює на бізнес-цілі.

Цей кейс доводить, що навіть новий сайт може швидко зростати завдяки продуманій SEO-стратегії та системній роботі з контентом.

Коли ми розробили сайт, зрозуміли, що потребуємо SEO. Оскільки раніше ми вже співпрацювали з компанією Promodo і нам все подобалось, ми вирішили скористатися послугою SEO-просування.

Загалом послуга надавалась якісно і в повній мірі. Окремо хочу відмітити відповідальність команди. Вони дійсно переживали за успіх нашого продукту і викладались на всі 100. Загалом враження від співпраці залишилось лише позитивне. Результатом роботи ми залишились задоволені.

Ігор Різак

Head of digital GlobusPlus
Обговоримо ваш проєкт?
Неправильний email. Якщо ваш email вірний, просто ігноруйте це повідомлення.
Заповність всі поля
Надіслати заявку
Ваше повідомлення відправлено
Наш менеджер зв‘яжеться з вами найближчим часом.
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз
ДОЛУЧАЙСЯ ДО КОМАНДИ PROMODO ❤️
Надіслати заявку
Ваша заявка відправлена
Наші рекрутери звʼяжуться з вами найближчим часом!
Назад
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз