

75% трафіку — з блогу: кейс із запуску сайту для агросервісу WEAGRO
КЛІЄНТ
WEAGRO — перший в Україні онлайн-сервіс, який надає аграрному бізнесу можливість купувати зараз, а платити потім.
ЗАДАЧА
- Створити структуру сайту для продукту клієнта згідно з вимогами пошукової системи.
- Створити блог зі стабільним органічним трафіком, що працюватиме на впізнаваність бренду та приноситиме ліди.
Вхідні дані
Фінанси та агро — висококонкурентні сегменти. Новому бізнесу складно пробитися в лідери, де домінують великі гравці з багаторічною історією.
Компанія WEAGRO звернулась до Promodo, коли у неї ще не було сайту, а проєкт був на стадії макетів у Figma. Ранній початок роботи дозволив мінімізувати будь-які можливі SEO-помилки, зокрема технічні, ще на етапі розробки сайту.
РІШЕННЯ
Перед нами стояло комплексне завдання: запустити сайт із нуля так, щоб він одразу відповідав вимогам пошукових систем, приносив органічний трафік і конвертував відвідувачів у ліди.
Ми приєдналися до проєкту у червні 2024 року на самому старті розробки, що дало змогу вплинути на всі ключові етапи.
Етап 1. SEO на старті
Ми взялися за технічну «чистоту» майбутнього проєкту ще до його релізу:
- перевірили й протестували макети у Figma;
- дали розробникам технічні SEO-рекомендації;
- проаналізували тестову версію, оптимізували швидкість, адаптивність і коректність відображення для пошукових систем;
- продумали структуру та мікророзмітку.
Завдяки цьому сайт запустився без технічних помилок, що сприяло швидкій індексації в пошукових системах.
Етап 2. Контент-стратегія
Роботу з контентом почали з аналізу конкурентів. Визначили, які теми та формати приносять найбільший трафік, і знайшли «білі плями» — запити, на які більшість з конкурентів не дає повної відповіді.
На основі цього:
- Сформували план публікацій згідно визначених раніше тем.
- Залучали публічних експертів до роботи зі статтями.

Також ми впровадили сезонні теми у блог, які приносять в пікові місяці додатково 30–40% до трафіку на окремі статті. І продовжили слідкувати за ситуацією на ринку, у разі необхідності додавали актуальні матеріали.

Етап 3. Оптимізація під конверсії
У лютому 2025 ми додали CTA-кнопки та налаштували відстеження кліків, щоб бачити, як блог перетворює читачів у користувачів сервісу.

Блог виглядає і читається як якісне медіа, а не типовий SEO-розділ. І при цьому орієнтований на зростання органічного трафіку та конверсії, щоб закривати не лише інформаційні потреби аудиторії, а й вести її до продукту — власне сервісу WEAGRO.

Результати
У перший місяць роботи сайту блог мав лише 12 органічних сеансів. Та вже через 10 місяців виріс до 8 900 відвідувань на місяць лише з органіки. Команда створювала близько 6 текстів щомісяця: ми зробили акцент на експертність та якісну підготовку матеріалів, а не кількість.
Особливо помітно, як працює сезонність: у квітні 2025 року чотири статті на актуальні теми зібрали 3 097 органічних сеансів, тобто 35% усього трафіку блогу за місяць. Це гарний приклад того, що влучно підібрані теми можуть «вистрілити» навіть сильніше за evergreen-матеріали.
Ще один цікавий інсайт — блог почав отримувати переходи з нових джерел. За період співпраці ми зафіксували 222 сеанси з ШІ-платформ: це означає, що пошукові системи та ШІ-боти помічають і рекомендують контент WEAGRO користувачам.
Блог став головним драйвером трафіку на весь сайт, приносячи понад три чверті всіх відвідувань.
Важливу роль у швидкому зростанні відіграло залучення публічних авторів-експертів і унікальні візуали від клієнта. Це посилило E-E-A-T-фактори — а отже, підвищило довіру пошукових систем і користувачів до сайту.
І, напевно, найприємніше: блог перестав бути лише «медіарозділом». Після того як ми додали CTA-кнопки і почали відстежувати кліки, стало зрозуміло, що статті не тільки читають, а й залишають заявки. Тобто контент почав працювати на впізнаваність бренду, і приносить ліди.
Отже, успіх у просуванні контенту — це не просто публікація статей, а комплексна стратегія, що починається ще на етапі розробки сайту.
Важливо інтегрувати SEO-оптимізацію з самого початку, створювати контент, який поєднує актуальні сезонні теми з «вічнозеленим» (evergreen) контентом.
Залучення експертів у ніші підсилює авторитетність і довіру до бренду, а поширення контенту через різні канали, зокрема соціальні мережі, допомагає охопити ширшу аудиторію. Саме такий багатоканальний підхід надає можливість займати високі позиції в пошукових системах, регулярно з'являтися у відповідях ШІ, стабільно залучати трафік з різних джерел та конвертувати читачів у клієнтів.