НАПИСАТИ НАМ
13
.
06
.
2024

Місячний бюджет – до 800 000 грн. Як працює маркетинг Fatline

Маркетинг
ЗМІСТ

Fatline найбільший в Україні інтернет-магазин одягу та аксесуарів з принтами. За словами засновника Павла Туніка, в 2024 році у компанії більше 500 основ для друку, 20 000 дизайнерських принтів. З моменту заснування в 2012 році Fatline віддала клієнтам вже понад 600 000 замовлень — в компанії впевнені, що цифри бізнесу зростатимуть. Як працює маркетинг компанії? 

Про специфіку

Серед наших конкурентів ми вважаємо себе занудними креативниками. Команді потрібно аналізувати тренди, пошук на сайті, працювати з індивідуальними замовленнями принтів. З іншого боку, треба створювати трендові малюнки, креативити не схожі на інших принти, які будуть купувати, займатися маркетингом обох напрямів. 

Занудна частина – збір усіх показників в системі. Від середнього чеку, аналізу ефективності обробки замовлень, продажів товарів з унікальними принтами та виявлення принтів, яка починає ставати трендовою. Креативна складова — створення власних принтів і їхніх колекцій принтів, робота з партнерською мережею дизайнерів. 

Про команду маркетингу

В команді маркетингу Fatline 5 людей. За фінансовий результат її роботи відповідає керівник — приймати рішення та гарантувати ефективність дій після узгодження плану має одна людина. Це важка та відповідальна робота, адже треба аналізувати всі показники та швидко реагувати на зміни в поведінці користувачів, попиті на нашу продукцію. Додатково залучаємо аутсорс. PPC, SEO, email для нас веде агенція Promodo. 

Запорукою успіху в продажах ми вважаємо командну роботу по різним каналам залучення трафіку і швидке прийняття рішень при динамічних змінних. 

Про планування маркетингу

Маркетингові активності поділяємо на рутинні, та «під події» — з анонсами та рекламними кампаніями для залучення ширшого кола користувачів. Наприклад, в травні під акцію на дитячі футболки робили рекламну компанію PPC та активності в соцмережах. Ми завжди робимо знижки, анонсуємо свята чи події, email-розсилки. Це для того, щоб наші постійні клієнти завчасно могли купити подарунки для близьких та друзів.

Під час повномасштабної війни ми відмовились від планування більше, ніж на 6 місяців. Будуючи стратегію, покладаємось на показники, які ретельно зібрали у своїй системі за минулий період.

Про маркетингові бюджети

Маркетинговий бюджет рахуємо виходячи з вартості залучення трафіку з каналу продажів, сезонності, трендів в деяких темах принтів.

Прямий бюджет на маркетинг залежить від попиту та сезону. Середній на місяць — приблизно 700 000-800 000 грн. Найбільшу частину бюджету виділяємо на короткострокові маркетингові цілі. Близько 80% грошей, направлених на performance-маркетинг, йде на контекстну рекламу Google. Інша частина розподіляється між SEO, email-маркетингом та SMM.

Про канали маркетингу 

Розсилки. В чотирьох промо-листах на місяць ділимося з клієнтами акціями та корисними матеріали. Приблизно 20 варіантів тригерів додатково надсилаються користувачам на email, Viber + пуші у наш мобільний застосунок Fatline. Мова йде про залишену корзину чи нагадування про бонуси. 

SEO. Ми працюємо над зменшенням структури нашого сайту, щоб оптимізувати контент та показувати користувачам в органічній видачі найкрутіші товари з принтами. Багато уваги приділяли внутрішній частині — перелінковкам, швидкості завантаження сайту, статей в блозі, фото і відео. Щодо зовнішньої частини  працювали з посиланнями на сайт, чистки профіля посилань, розміщенням PR-статей та іншим. 

 

Соцмережі. Робимо та публікуємо. Просуваємо унікальний контент в Instagram, TikTok, YouTube. В YouTube також пускаємо відеорекламу. 

Нам не вдається вийти на пряму окупність реклами у Facebook. При середньому чеку 600-700 грн вартість замовлення через цю соцмережу з комісією агентства + прямими витратами + креативами може складати до 400 грн. Протягом п‘яти років ми намагалися робити це у високий сезон, але жодного разу не вдалося вийти на окупність. Тому зараз ми відмовились від цього платного каналу потенційних продажів.

Партнерки. Працюємо як з зовнішніми партнерками, так і маємо свою внутрішню — для вебмайстрів і дизайнерів. Співпрацюємо з великими блогерами, інфлюенсерами, благодійними проєктами, які вже створили свої магазини на платформі Fatline.

Фізичні носії. Безоплатно робимо мерч на благодійні акції з нашим лого.

Маркетплейси. Успішно продаємо товари на Rozetka і Prom.ua більше трьох років. Комісії великі, але це дає економічний ефект, все можна максимально автоматизувати. На Prom.ua 97% позитивних відгуків, на Rozetka — 4,76 з 5.

Пошукова реклама. Це основний канал продажів, який дає як прямі продажі, так і впізнаваність, розширення воронки продажів. Рекламу на телебаченні та зовнішню рекламу не використовуємо. Для першого ми ще дуже маленькі, а в другому офлайн-каналі важко відслідкувати ефективність.

Про нові канали маркетингу

Коли вивчаємо новий канал, намагаємось зрозуміти чи дасть він економічний ефект. Якщо це безоплатно і потенційно зверне увагу користувачів — обов’язково реєструємось і тестуємо. Дізнаємося про нові канали на конференціях, слухаємо рекомендації Promodo, слідкуємо за ринком. 

Нові канали зараз не з'являються кожен день, тому треба працювати над оптимізацією сайту та контенту. Створювати те, чим будуть ділитись користувачі в мережі — це дасть буст і для продажів.

Про плани

Плануємо знижувати вартість залучення трафіку, оптимізувати роботу діючих рекламних кампаній та створювати нові кампанії, які розширять воронку продажів. Хочемо робити круті креативи та акції для активностей. 

ТАКОЖ НА ЦЮ ТЕМУ:

Підпишіться
на розсилку
Дякуємо за підписку!
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз
В закладки

РОЗПОВІДАЄМО ПРО МАРКЕТИНГ УКРАЇНСЬКИХ БІЗНЕСІВ. МАЄТЕ ЦІКАВУ ІСТОРІЮ, ЯКОЮ ХОЧЕТЕ ПОДІЛИТИСЯ? НАПИШІТЬ НАМ

Захочете отримати юзабіліті-аудит і персональні рекомендації для свого інтернет-магазину — напишіть нам.

Обговоримо ваш проєкт?
Надіслати заявку
Ваше повідомлення відправлено
Наш менеджер зв‘яжеться з вами найближчим часом.
Назад
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз
ДОЛУЧАЙСЯ ДО
КОМАНДИ PROMODO ❤️
Надіслати заявку
Ваше повідомлення відправлено
Наш менеджер зв‘яжеться з вами найближчим часом.
Назад
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз