Написати нам
19
.
12
.
2025

Promodo стала №1 медіаагенцією України за рейтингом «Вибір рекламодавця 2025» від ВРК і Factum Group

Команда Promodo посіла перше місце у рейтингу ВРК Вибір рекламодавця 2025
Команда Promodo посіла перше місце у рейтингу ВРК Вибір рекламодавця 2025
ЗМІСТ

Агенція Promodo посіла перше місце серед медійних агенцій у щорічному галузевому дослідженні «Вибір рекламодавця 2025», яке проводять Всеукраїнська рекламна коаліція (ВРК) спільно з Factum Group.

Рейтинг вважається одним із ключових у рекламній індустрії, адже ґрунтується не на обсягах бюджетів чи самооцінці ринку, а на прямому голосі клієнтів — компаній, які обирають агенції для реалізації своїх маркетингових стратегій. Такий формат дозволяє об’єктивно оцінити їхню здатність будувати довгострокові та ефективні партнерства з бізнесом.

Цього року участь у рейтингу взяли представники 171 компанії-рекламодавця, серед яких маркетинг-директори, власники бізнесів та топменеджери. Отриманий результат означає, що саме медійні послуги Promodo найчастіше обирали бренди з великими маркетинговими бюджетами та складними медіазадачами.

21 рік плідної роботи всієї команди Promodo, щоб стати медіаагенцією №1. Коло замкнулось! Що може бути важливішим за оцінку тих, хто платить вам гроші? Кожен третій рекламодавець бачить Promodo, як свого партнера. Безмежно вдячний всім нашим клієнтам та команді

Олександр Колб
CEO Promodo

Для команди Promodo це визнання — не просто ще одна нагорода, а доказ правильно вибудованої стратегії роботи та, як результат, реальних результатів бізнесу.  

Чому рейтингу «Вибір рекламодавця» від ВРК довіряють?

  • Головна причина довіри — джерело оцінки. У рейтингу голосують реальні рекламодавці: маркетинг-директори, власники бізнесів, топменеджери, які.Це не внутрішня оцінка ринку і не self-promo — це зовнішній погляд з боку бізнесу.
  • Рейтинг не базується на фінансових деклараціях. На відміну від рейтингів, побудованих на білінгах чи оборотах, «Вибір рекламодавця» показує довіру та репутацію, а не лише масштаб. Тобто — кого реально обирають, а не хто голосніше заявляє про себе.
  • Незалежна методологія. Дослідження проводять Всеукраїнська рекламна коаліція (ВРК) та дослідницька компанія Factum Group за стандартизованою методологією, на яку не можуть вплинути окремі гравці ринку.
  • Велика і релевантна вибірка. У рейтингу беруть участь понад 170 компаній-рекламодавців, серед яких: великі національні бренди, міжнародні компанії, бізнеси з комплексними маркетинговими задачами. Тобто результат відображає масову думку ринку, а не поодинокі кейси.
Підпишіться
на розсилку
Дякуємо за підписку!
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз
В закладки
Читайте також

МИ ЗНАХОДИМО ІНСАЙТИ, ЯКІ ДОПОМАГАЮТЬ БІЗНЕСУ ПРИЙМАТИ ЕФЕКТИВНІ РІШЕННЯ. НАПИШІТЬ НАМ

Захочете отримати юзабіліті-аудит і персональні рекомендації для свого інтернет-магазину — напишіть нам.

Обговоримо ваш проєкт?
Неправильний email. Якщо ваш email вірний, просто ігноруйте це повідомлення.
Заповність всі поля
Надіслати заявку
Ваше повідомлення відправлено
Наш менеджер зв‘яжеться з вами найближчим часом.
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз
Валерія Любовецька
Recruitment Team Lead
ДОЛУЧАЙСЯ ДО КОМАНДИ
PROMODO
Ваша заявка відправлена
Наші рекрутери звʼяжуться з вами найближчим часом!
Назад
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз