Написати нам
29
.
05
.
2025

Як збирати 100 мільойнів за 15 хвилин. Інтерв'ю з Аліною Оніщенко, CMO Inzhur

ЗМІСТ

Гостею нового випуску подкасту Додана цінність стала Аліна Оніщенко, директорка з маркетингу REIT-компанії Inhzhur.

Повну версію інтервʼю ви можете подивитися на YouTube-каналі Promodo або послухати на Spotify. У текстовій версії викладаємо найцікавіше

— Розкажи, що таке Inzhur?

Компанія Inzhur — це інвестиційна компанія, яка дає можливість українцям об'єднуватися для спільного інвестування у великі об'єкти комерційної нерухомості, отримуючи доходи від їх діяльності у вигляді дивідендів або капіталізації. 

У портфелі Inzhur можна знайти такі напрямки для інвестування, як, об'єкти для супермаркетів Сільпо та Фора, ресторанів McDonald’s. Є окремий напрямок енергетики: ми працюємо у рамках президентської програми з відновлення енергонезалежності в країні й будуємо електростанції. Також наші культові напрямки – це приватизаційні фонди, створені для народної приватизації таких активів, як торгівельний центр Ocean Plaza в Києві, який був націоналізований у русні, а також проєкт відновлення, відродження, перезапуску культового історичного місця Житній ринок на Подолі. 

Наразі в Inzhur 17 200 співвласників. Понад 3 мільярдів гривень активів в управлінні, і отриманого доходу нашими співвласниками вже понад 746 мільйонів гривень. 

Наше визначення звучить так: Inzhur — це компанія, яка робить інвестиції доступними й прибутковими для кожного українця.

Саме через можливість почати інвестування з дуже маленького чека.

— Яка у вас команда маркетингу, які зони відповідальності, скільки людей?

У нас дуже маленька команда, окрім мене — ще 7 людей. Це два senior бренд-менеджери, креативна директорка, райтер, дизайнер, діджитал-маркетолог та людина, яка займається аналітикою та дірект-комунікацією. І всі вони підкріплені партнерством з великою кількістю агенцій, які допомагають нам реалізувати ті чи інші проєкти, які ми для себе ставимо. Я називаю їх «командою концентрації інтелекту». 

А в тебе були якісь вимоги обов'язково розумітися на інвестиціях або на фінансах, коли ти збирала цю команду?

Я взагалі прийшла з маркетингу категорії фінансів, до цього 12 років працювала в банках, тому в принципі левова частка цієї команди прийшла зі мною. Всі ми об'єднані дуже великою для нас метою, бо всім не байдуже, де ти працюєш, не байдуже, з якими проєктами ти працюєш. І дуже важливо мати змогу працювати в проєктах, з якими ти впливаєш взагалі на всю країну, як от з проєктом енергетичних приватизацій.

— Ви працюєте з великою кількістю агенцій, з Promodo — за напрямами медійної реклами та performaqnce-маркетингу. 

Так, у нас є продакшн-агенції, SMM-агенції, інфлюенс, креативні агенції.

При цьому ядро формує інхаус-команда. Саме вони — експерти з великим досвідом, як казала до цього, в банках. Бо, чесно, продавати інвестиційні папери – це не те саме, як, скажімо, депозит, ВДП, кредити, іпотеки. Інвестиційна компанія – це про велику, більшу довіру, щоб люди були повністю впевнені, що все окей, все працює у твоїх інтересах. І в будь-який момент, якщо це потрібно тобі, то знаєш, як вийти з інвестицій, це важливе питання.

Кейс з Media
Як побудувати знання про бренд: комплексна медійна стратегія для RЕІТ-компанії Inzhur
Читати кейс

— Здається, що питання довіри до бренду для вас — найбільший виклик. Наші люди часто зустрічалися з аферами, пірамідами і дуже обережні в питанні того, кому довірити свої гроші.

Ми в Inzhur знайшли свою формулу, як працювати з довірою: комунікувати, пояснювати, розказувати. І тут ми використовуємо дуже велику кількість інструментів. Все починається з того, що ми на своєму сайті розміщуємо більше інформації, ніж цього потребують вимоги законодавства. Тому що нам важливо, щоб люди дослідили інформацію. 

Ми публікуємо аудити, всі історичні дані. У нас в онлайні оновлюються цифри показників: як компанії в цілому, так і по фонду. Це ретранслюється в публічну комунікацію, яку ми ведемо, даємо відповіді на будь-які питання, 24/7 працює команда підтримки

Важливо, що є і наш засновник Андрій Журжій, який теж відповідає на всі питання. 

Тобто перший етап — це відкрита комунікація, не боїмося нічого, а друга — це доказова база.

— Як налаштований процес збору, відслідковування коментарів і запитань, і як ви всередині це обробляєте?

Це LookMe, звичайно: у нас налаштовані ключові запити по фондам і ті, що стосуються нашого власника і бренду Inzhur. У нас є окремі фахівці, які працюють з спільнотою, окремо — з класичною підтримкою, і окремо з відповідями у публічному просторі.

Блог Promodo
Модерація контенту в соцмережах та її вплив на бренд
Читати статтю

— Розкажи детальніше про спільноту. Бо я чула історію, що коли там публікується новий обʼєкт — його можуть викупити за години.

Взагалі ця спільнота, вона спочатку була виключно для інвесторів, тобто треба було мати інвестицію десь від 25 тисяч гривень, щоб долучитися. Але в процесі ми зрозуміли, що людина заходить на малу інвестицію, потрапляє до нас, бачить, як компанія живе всередині, бо ти це не можеш винести в публічний простір.

І ми відчули, що довіра у спільноті зростає, реінвестування і доінвестування зростають.

Ще рік тому ми закривали фонди на 100 мільйонів місяцями. Зараз 100 мільйонів ми закриваємо за 15 хвилин. Це от кейс 1 квітня.

На минулому тижні ми відкрили нову емісію на передзамовлення. Вперше ми купуємо вже працюючий об'єкт нерухомості, контракт з великим орендарем на 15 років. Розкупили за 3,5 дні — і це передзамовлення. І так, це спільнота. 

Тут також є і мінус. Тому що настільки велика довіра поточних співвласників, і вони так швидко тепер розкупають ці пропозиції, що мені дуже складно залучити туди новачків, розширювати.

Бо, на жаль, супермаркети, наприклад, або McDonald’s, не будуються нон-стопом, це не «історія на потоці». Це велика кропітка робота, яку робить наша команда. Ми шукаємо ділянку, яка була б цікава рітейлу, ведемо перемовини, залучаємо, купуємо, і тільки потім готуємо об'єкт для фонду.

І тому всі оці найбажаніші фонди «Інжур Супермаркет», в якому в нас наразі є 1,2 млрд гривень проінвестованих грошей — це найбажаніше, вони вже розкуповуються за хвилини, і встигнути новачку в цю історію неможливо. Тому зараз попит більший, ніж ті проєкти, які ми маємо. 

— Окрім спільноти, які ви інструменти маркетингу використовуєте, які канали для вас найефективніші саме для залучення?

Рік тому, я можу сказати, що маркетингу в Inzhur не було. Коли я долучилась в проект, розуміла з фінансового досвіду, що працює, тому минулого року ми запустили PPC. Вже у кінці року ми підійшли до великої медійної компанії. Ми підключали інфлюенс-маркетинг, багато було якихось спецпроєктних історій. Ми почали комунікувати в цілому. Зараз ми вже дійшли до того, що ми перша інвестиційна компанія, яка взагалі з'явилася на телебаченні, радіо, пішла в масовий сегмент. 

Для нас основні конкуренти – це депозити, ОВДП. Це доларовий кеш під матрацом. Або купити квартиру під оренду. 

Торік, згідно з Нацбанком, близько 60 мільярдів фізособи інвестували в ОВДП. Один трильйон в депозитах і п'ять трильйонів в кеші. От моє велике поле. 

Ринок спільного інвестування має супер потенціал в нашій країні. У нас великі відсоткові ставки, які не дають класичні інструменти типу ОВДП або депозитів в нашій країні у валюті. І в цьому фішка, і тому ростемо, інвестуємо дуже багато в знання, даємо інструменти, які допомагають людям замислитись про інвестування, спробувати. 

У нас є дуже класний кейс: водій таксі, який просто спробував Ocean Plaza на 4 тисячі гривень, зараз в нього більше півмільйона і він прямо цим пишається. Він каже, це як скарбничка. 

Або у нас є цитата найулюбленіша: «Ми з дружиною відчуваємо своє життя краще, обговорюючи ввечері свої Макдональдси і супермаркети». От настільки це надихає людей.

— А який відсоток ваших співвласників все-таки повертає свої кошти?

Це складне питання, тому що тут є декілька сценаріїв. Є люди, які заходять на маленьку інвестицію і спеціально через деякий час виходять із неї, щоб протестувати, як це працює і скільки часу займає. І ми навіть в дуже багатьох моментах прямо наголошуємо на цьому. Спробуйте, проінвестуйте, отримайте перші дивіденди. Вийдіть, подивіться. Збільште суму, знову вийдіть. Подивіться, проживіть це. Як воно, скільки буде зараховуватись і так далі. Тому що у нас супер фіча. З кожного фонду можна вийти по вартості чистих активів, тобто по ціні, що ми продаємо напряму від Inzhur, протягом двох годин. У будь-який робочий час. Просто подаєш в кабінеті заявку, дві години — і гроші до тебе вже полетіли на картку. 

— А який відсоток клієнтів інвестують не в один фонд, а в декілька?

52% мають більше, ніж один фонд у своєму портфелі. Тут ще цікавий проміжок часу між інвестиціями. Ми помітили, що коли людина робить другу, третю, четверту інвестицію, в будь-який фонд, середній проміжок між інвестицією складає 30 днів.

Коли людина вже робить сьому, восьму, дев'яту інвестицію — середня кількість днів між інвестиціями складає 17 днів. Це говорить про те, що інвестування стає звичкою.

Повну версію інтервʼю дивіться на нашому YouTube-каналі.

Підпишіться
на розсилку
Дякуємо за підписку!
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз
В закладки
Читайте також

РОЗПОВІДАЄМО ПРО МАРКЕТИНГ УКРАЇНСЬКИХ БІЗНЕСІВ. МАЄТЕ ЦІКАВУ ІСТОРІЮ, ЯКОЮ ХОЧЕТЕ ПОДІЛИТИСЯ? НАПИШІТЬ НАМ

Захочете отримати юзабіліті-аудит і персональні рекомендації для свого інтернет-магазину — напишіть нам.

Обговоримо ваш проєкт?
Неправильний email. Якщо ваш email вірний, просто ігноруйте це повідомлення.
Заповність всі поля
Надіслати заявку
Ваше повідомлення відправлено
Наш менеджер зв‘яжеться з вами найближчим часом.
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз
ДОЛУЧАЙСЯ ДО КОМАНДИ PROMODO ❤️
Надіслати заявку
Ваша заявка відправлена
Наші рекрутери звʼяжуться з вами найближчим часом!
Назад
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз