НАПИСАТИ НАМ
Кейс з Media

Як побудувати знання про бренд: комплексна медійна стратегія для RЕІТ-компанії Inzhur

КЛІЄНТ
Inzhur
НІША
ПОСЛУГИ
ІНСТРУМЕНТИ
Text Link

КЛІЄНТ

Inzhur — перша українська RЕІТ-компанія (Real Estate Investment Trust), яка допомагає українцям об'єднуватися для інвестування у велику комерційну нерухомість.

ЗАДАЧА

  • Побудувати знання про Inzhur серед цільової аудиторії.
  • Розробити медійну стратегію для максимального охоплення цільової аудиторії на ефективній частоті.

Спойлер

Отримали понад 10 відсоткових пунктів в знанні про бренд серед цільової аудиторії за пʼять місяців роботи медійної стратегії.

Вхідні дані

До початку співпраці Inzhur не вимірювали рівень знання бренду й не мали даних щодо обізнаності аудиторії. Бренд був впізнаваний переважно у вузькому колі інвесторів, а для широкої української аудиторії залишався маловідомим або незрозумілим.

Оскільки Inzhur став першим REIT-брендом на ринку України — користувачам потрібно було розповісти про цю бізнес-модель.

Через специфіку продукту та низьку обізнаність широка аудиторія загалом не була схильна довіряти новому бренду. Найкраще Inzhur знала молодша аудиторія — переважно завдяки просуванню в соціальних мережах та залучення інфлюенсер-інтеграцій, тоді як серед старших вікових груп рівень поінформованості був значно нижчим.

Ми працюємо з Inzhur з листопада 2024 року і на момент публікації кейса продовжуємо співпрацю. В кейсі розповідаємо про результати пʼяти місяців роботи медійної кампанії.

Рішення

Завданням команди Media була розробка стратегії охоплення цільової аудиторії з оптимальним рівнем медійного тиску. Рішенням стала цілісна медіастратегія, розроблена спеціально для бренду Inzhur.

Розробка медійної стратегії

Ми провели детальний аналіз цільової аудиторії та визначили її ключові інтереси, зокрема — тему інвестицій. На основі цього налаштували точний таргетинг і сформували перелік релевантних українських медіаканалів, що спеціалізуються на фінансовій та інвестиційній тематиці. Через ці канали ми послідовно підвищували рівень обізнаності про бренд серед інвесторів та формували лояльність до Inzhur.

Основною цільової аудиторії стали чоловіки та жінки віком 25–54 років по всій Україні, з більшим медійним тиском та пріоритетом на чоловічу частину аудиторії.

Паралельно команда Media розробила таймлайн активностей для клієнта. Кампанію стартували в грудні–січні з помірним рівнем активностей, поступово нарощували медійний тиск у першому кварталі 2025 року — додавали нові інструменти та переходили до більш інтенсивної комунікації.

Тепер детальніше про кожен інструмент та його роль в побудові знання про бренд Inzhur.

YouTube

Періоди розміщення: листопад-грудень 2024 та лютий-березень 2025.

YouTube — базовий інструмент для побудови знання про бренд. Він дозволяє ефективно доносити меседжі у відео форматі, забезпечує високу залученість аудиторії та контроль над частотою контакту.

Що запустили та навіщо

1. На старті кампанії використали 15-секундний ролик формату In-Stream без можливості пропуску. Цей формат забезпечив повний перегляд рекламного повідомлення, що було важливо для первинного ознайомлення аудиторії з брендом.

У листопаді-грудні 2024 транслювали аудиторії іміджевий креатив.

В лютому-березні 2025 року замінили креатив на відео з новим меседжем для аудиторії.

2. Щоб більш гнучко контролювати охоплення і частоту, запустили кампанію Reach & Frequency. Налаштували показ реклами з частотою до 5 контактів на одного унікального користувача на місяць, щоб закріпити знання та уникнути перевантаження аудиторії.

Reach & Frequency кампанія — це тип медійних рекламних кампаній, у якому заздалегідь фіксується охоплення (reach) та частота показу (frequency) реклами для однієї унікальної людини протягом певного періоду.

3. Для підтримки частоти контакту та розширення охоплення використали 6-секундні відео формату Bumper Ads — більш бюджетний, але ефективний інструмент для нагадування про бренд. Він працював у ротації з іншими форматами, забезпечуючи високу частоту взаємодії з аудиторією.

Хочете, щоб про ваш бренд дізналися? Почнемо зі стратегії

Google Display Network та Meta Ads

Період розміщення: листопад 2024-січень 2025.

Google Display Network та Meta Ads — інструменти для широкого охоплення аудиторії та кросканального набору частоти через банерну рекламу.

Що запустили та навіщо

  • Використали розміщення рекламних банерів у соціальних мережах (Meta) та на сайтах у мережі Google Display Network, щоб забезпечити стабільну присутність бренду в онлайні та нарощувати частоту контактів з аудиторією в різних каналах.
 
 
Приклади банерного оголошення
  • У GDN налаштували таргетинг за списком релевантних сайтів і застосунків на теми фінансів, інвестицій і трейдингу, щоб точно потрапити в інтереси цільової аудиторії та підвищити релевантность показів.

Реклама на Fusify

Крім класичних інструментів залучили Fusify — платформа, використання якої не є типовим для задач побудови знання про бренд у фінансовому сегменті.

Fusify — це українська рекламна платформа, яка спеціалізується на розміщенні високов’юабільних банерів на популярних медіа ресурсах, пропонує ексклюзивний трафік від преміальних видавців.

Що запустили та навіщо

  • Розміщення на сайтах зі сфери бізнесу, фінансів і нерухомості. Таким чином вдалось розширити охоплення основної GDN-кампанії.

  • Використали viewable rich-media формати (half screen, mobile brander), щоб створити яскраву візуальну присутність бренду, підвищити залученість та заохотити користувачів переходи на сайт.

Digital TV 

У лютому–березні посилили медіастратегію та додали до класичних платформ інструменти Digital TV. Залучили трьох партнерів, кожен з яких забезпечував різні можливості таргетингу та формати розміщення. 

Завдяки рекламі в Digital TV добудовували знання про бренд серед ширшої аудиторії — зокрема серед тих користувачів, яких складно охопити на YouTube через преміум-підписки або використання AdBlock.

 
Додатково проводили заміри знання бренду Brand Lift на початку кожного місяця, де стабільно отримували приріст в знанні на рівні 1-3 відсоткових пункти. 

Пряма реклама на TV 

Період розміщення лютий-березень 2025.

Одним із ключових каналів комунікації в медійній стратегії просування бренду Inzhur стало класичне телебачення з флайтом прямої реклами. 

У межах кампанії розміщували рекламні ролики бренду хронометражем 10 і 15 секунд на широкому спліті телеканалів (40+), що дозволило швидко та масово охопити потрібну аудиторію.

Пряма реклама на ТБ — це верхній рівень воронки, який дозволяє ефективно доносити рекламне повідомлення до масової аудиторії, зокрема й до тих, кого неможливо охопити digital-каналами через AdBlock або платні підписки.

Також, це один із найефективніших інструментів просування бренду завдяки кільком ключовим перевагам:

  • можливість охопити як основну цільову аудиторію віком 25-45 та 50+, так і широку платоспроможну ТВ-аудиторію (18-60 років та 50+);
  • пряма реклама у форматі ролика дозволяє бренду напряму комунікувати з аудиторією, на відміну від спонсорства, де така можливість обмежена або відсутня;
  • швидке та ефективне формування обізнаності серед широкої аудиторії, особливо на етапі побудови знання про бренд.

Ключові параметри TV-кампанії

Пряма реклама Inzhur транслювалась на широкому спліті телеканалів, серед яких: Новий канал, ICTV2, СТБ, ОЦЕ, Твій Серіал, М1, М2, Супер+, Твоє Кіно. Хіт, Твоє Кіно. Action, Твоє Кіно. Relax, Сонце, FILMUADRAMA, Світло, 36,6 HD, Кус Кус, Дача, ProKino, Cine+ HD, Cine+ Legend, Cine+Hits, Cine+ Kids, Суспільне Культура, Суспільне Спорт, Ми-Україна+, 1+1 Україна, TET, 2+2, ПлюсПлюс, Бігуді, Kвартал-TV, Уніан, Світ Плюс, Xsport, НТН, К1, ZOOM, МЕГА, Ентер-фільм, K2, Піксель. 

Плановий обсяг TRP: 1000

TRP (Target Rating Point) — це основний показник ефективності кампаній, що враховує як охоплення цільової аудиторії, так і частоту контактів із нею.

У межах кампанії TRP дозволив контролювати рівень «тиску» комунікації на аудиторію, тобто забезпечити не лише широке охоплення, а й достатню кількість контактів. Це зробило рекламу помітною, вона легко запамʼятовувалась та сприяла побудові знання про бренд. 

Що вдалося досягти через TV-кампанії

За період кампанії вийшло понад 7 450 роликів хронометражем 10 та 15 секунд на широкому спліті телеканалів.

Показники TV-охоплення:

  • 63% аудиторії віком 25-45, 50+ на частоті 1+
  • 51% охопили на частоті 3+ 
  • 44% на частоті  5+

При запланованому обсязі TRP у 1000, кампанії вдалося досягти 1038 пунктів — на 4 відсоткових пунктів більше, ніж очікувалося. Це свідчить про ефективну реалізацію медіаплану та оптимальне використання рекламного бюджету.

Таким чином, за період кампанії з рекламним повідомленням Inzhur представники цільової аудиторії контактували понад 35,4 мільйони разів.

Шукаєте шлях до своєї аудиторії? Ми допоможемо

Радіо

Радіо — канал, який забезпечує широке охоплення аудиторії з високою частотою контакту.

У рамках комплексної стратегії для Inzhur ми залучили радіо як додатковий канал комунікації, щоб посилити присутність бренду в повсякденному житті аудиторії. Цей інструмент особливо ефективний для побудови знання та підкріплення меседжу серед слухачів, які не взаємодіють з digital-рекламою протягом дня, але можуть слухати радіостанції, наприклад, у дорозі або на роботі.

Що вдалося досягти через радіо

Вийшли з розміщенням 15-секундного ролику на 13 радіостанціях.

Reach (охоплення) — це показник, що відображає кількість унікальних користувачів, які хоча б один раз почули рекламу за період кампанії.

Через розміщення радіореклами протягом 25 днів вдалося охопити понад 2 млн користувачів із частотою 9+. Кампанія забезпечила стабільну комунікацію з аудиторією та повністю відповідала запланованим медіапоказникам.

Результати

Завдяки комплексній медійній стратегії та ефективному міксу інструментів, нам вдалося досягти головної цілі клієнта — побудувати знання про бренд Inzhur серед цільової аудиторії та забезпечити високі показники охоплення і частоти комунікації.

У межах кампанії ми задіяли усі ключові канали взаємодії з аудиторією — від класичних (ТБ, радіо) до digital-платформ (YouTube, Digital TV, GDN, Meta, Fusify). Такий кросканальний підхід дозволив досягти бажаних показників охоплення та забезпечити оптимальну частоту комунікації.

Реалізована кампанія повністю відповідала медіаплану та забезпечила очікувану ефективність на кожному з етапів побудови знання про бренд.
Обговоримо ваш проєкт?
Неправильний email. Якщо ваш email вірний, просто ігноруйте це повідомлення.
Заповність всі поля
Надіслати заявку
Ваше повідомлення відправлено
Наш менеджер зв‘яжеться з вами найближчим часом.
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз
ДОЛУЧАЙСЯ ДО КОМАНДИ PROMODO ❤️
Надіслати заявку
Ваша заявка відправлена
Наші рекрутери звʼяжуться з вами найближчим часом!
Назад
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз