Написати нам
10
.
06
.
2025

Як українці шукають електроніку: мова, вартість та CTR запитів у Google

Як ґуґлять українці, щоб купити електроніку: дослідили мову, вартість та CTR
Як ґуґлять українці, щоб купити електроніку: дослідили мову, вартість та CTR
ЗМІСТ

За результатами нашого дослідження з українізації трафіку, у 2024 році частка запитів українською у ніші Електроніки зросла на третину, досягнувши 21%. І це зростання триває. 

У попередньому дослідженні ми аналізували як комерційні, так і органічні запити. Цього разу вирішили сфокусуватися на мові, якою українці шукають товари, коли прагнуть купити. Чи варто досі орієнтуватися на ключові слова російською? Чи потрібно додавати англомовні запити?

Спойлер: українці шукають і англійською. Наприклад, вводячи повну назву моделі телефону чи телевізора. Якщо ви хочете, щоб ці люди стали вашими клієнтами, варто збирати англомовні ключі у своєму акаунті та таргетувати на них оголошення.

Для аналізу ми зібрали та усереднили дані гравців різного масштабу з нашої BI-системи, охопивши повний 2024 рік.

Пошукові кампанії: динаміка запитів

Розподіл загальної кількості унікальних запитів за мовою у пошукових кампаніях (за всіма товарними категоріями у ніші)
Розподіл загальної кількості унікальних запитів за мовою у пошукових кампаніях (за всіма товарними категоріями у ніші)

У ніші електроніки російська мова досі переважає. Загалом відсоток української зростає, проте поступово і нерівномірно у різних товарних категоріях: у 2024 році майже 25% від загальної кількості запитів були державною мовою. Англійською — майже 30%.

Динаміка запитів у пошукових кампаніях вцілому по ніші

Якщо порівняти CTR, середньозважену вартість кліку та вартість конверсії, то загальні показники для українськомовних та російськомовних ключів майже ідентичні. Однак кількість запитів українською, за нашими внутрішніми даними, зростає з року в рік.

Проте у певних категоріях оголошення, які показуються за українськомовними запитами, більш клікабельні та мають вищий коефіцієнт конверсії.

PMax-кампанії: динаміка запитів

Розподіл загальної кількості унікальних запитів за мовою у PMax-кампаніях (за всіма товарними категоріями у ніші)
Розподіл загальної кількості унікальних запитів за мовою у PMax-кампаніях (за всіма товарними категоріями у ніші)

У РMах-кампаніях ми бачимо, що оголошення у майже 40% випадків показуються по модельних запитах англійською. І саме вони приносять релевантний трафік та продажі.

Динаміка запитів у PMax-кампаніях вцілому

Також PMax-кампанії, які показуються по українськомовним пошуковим запитам, більш клікабельні та мають трохи вищий коефіцієнт конверсії. Однак різниця з російськомовними аналогами поки що незначна.

За кількістю запитів українська мова значно поступається, якщо зануритися у товарні категорії. Проте Conversion Rate має вищий. Велика частка англомовних запитів пояснюється модельними запитами.

Загальні висновки

  • Російськомовні запити все ще домінують, але їхня частка зменшується. Попри значне зростання українськомовної частки запитів, російськомовні запити, на жаль, поки що переважають в ніші Електроніки. 
  • Українськомовний трафік якісніший. Збільшення кількості запитів українською мовою вже стале. Щобільше, у певних товарних категоріях оголошення по українськомовним запитам показують вищу клікабельність (CTR) та коефіцієнт конверсії, що свідчить про високу якість трафіку та його комерційний потенціал.
  • Англомовні запити як сталий тренд, особливо в PMax-кампаніях. Варто використовувати повну модельну назву товару англійською. Оскільки PMax не використовує ключові слова напряму, а оптимізується на основі контенту фіду, то що точнішою буде назва товару, тим вище ймовірність, що система «впізнає» запит та покаже оголошення саме по ньому.

Сподіваємося, що у перспективі наступних років збирати до рекламного акаунту можна буде лише українськомовні та англомовні запити, проте наразі така стратегія призведе до втрати значної кількості потенційних продажів.

Підпишіться
на розсилку
Дякуємо за підписку!
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз
В закладки
Читайте також

PROMODO — ЛІДЕР PERFORMANCE-МАРКЕТИНГУ В УКРАЇНІ. МИ УТРИМУЄМО ЦЮ ПОЗИЦІЮ ТА ПОСТІЙНО ШУКАЄМО НОВІ РІШЕННЯ, ЯКІ ДОПОМАГАЮТЬ КЛІЄНТАМ ОТРИМУВАТИ НАЙКРАЩІ РЕЗУЛЬТАТИ. МАЄТЕ ЗАДАЧУ — РОЗКАЖІТЬ НАМ ПРО НЕЇ.

Захочете отримати юзабіліті-аудит і персональні рекомендації для свого інтернет-магазину — напишіть нам.

Обговоримо ваш проєкт?
Неправильний email. Якщо ваш email вірний, просто ігноруйте це повідомлення.
Заповність всі поля
Надіслати заявку
Ваше повідомлення відправлено
Наш менеджер зв‘яжеться з вами найближчим часом.
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз
ДОЛУЧАЙСЯ ДО КОМАНДИ PROMODO ❤️
Надіслати заявку
Ваша заявка відправлена
Наші рекрутери звʼяжуться з вами найближчим часом!
Назад
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз