Написати нам
05
.
11
.
2025

10 трендів контент маркетингу від Promodo 

ЗМІСТ

У цій підбірці ми розглянемо головні тренди контент-маркетингу 2026 року, які варто додати у свою контент-стратегію та покажемо, які фішки зроблять ваш контент видимим для пошуковиків та цікавим для користувачів.

1. Оптимізація контенту під LLM

Найочевидніша тенденція — це оптимізації контенту під LLM. Нещодавнє дослідження Kantar Україна показує, що кожен четвертий українець (23%) використовував ШІ для шопінгу, а 36% ще планують спробувати. 

В майбутньому ми очікуємо, що роль ШІ виросте до власного асистента — з інтеграцією покупок в чаті чи голосовим шопінгом. А поки бізнесу потрібно працювати над створенням контенту, який стане авторитетним джерелом для цитування. Завдяки цьому бренд отримує більше згадок у відповідях ШІ, підвищує впізнаваність і залучає більш якісних клієнтів.

Оптимізація контенту під AI-пошук, це комплексний підхід, що включає: 

  • Експертний контент (власні дослідження, гайди, поради)
  • Структуровані дані (Н1-Н4, списки, FAQ, How-To, мікророзмітка)
  • Використання розмовної мови замість повторення ключових слів. 
  • Додавання контенту у форматі запитань і відповідей.
Приклад опису на сайті, оптимізованого під AI

Ще одним критично важливим пунктом, щоб ранжуватись в LLM є свіжість контенту та актуальність через те, що саме це є важливим в ранжуванні. Більше, як оптимізувати контент під різні AI-пошуковики можна в матеріалі: Як оптимізувати свій контент для LLM у 2025 році.

Приклад цитування ШІ блогу Promodo 

Наразі такі інструменти, як Ahrefs та Serpstat доступні фрази, по якому уже сайти ранжуються в AI-Overewiew та їх можна використовувати для створення контенту.  

Важливо: при цьому традиційне SEO для нормальної роботи вашого сайту у контент-маркетингу нікуди не зникло: ключові слова, технічна оптимізація та посилальна стратегія залишаються базою. Оптимізація під AI — це додатковий важливий пункт, щоб бути в тренді та підвищити видимість серед сучасних користувачів.

2. Контекст понад контент 

Штучний інтелект суттєво спростив процес створення контенту, та здешевив його. Можна з меншим затратами часу та ресурсів створювати великі об'єми контенту, добре ранжуватись в пошукових системах та генерувати трафік. Якщо ці інструменти використовують всі, то і виділятись складніше. 

Ваша унікальна точка зору та досвід набагато важливіші. AI цього поки не має. 

Тому замість того, щоб робити ще більше матеріалів з використанням ШІ, варто зосередитися на створенні контенту з особистим досвідом і глибоким розумінням теми — проводити власні дослідження, ділитись як успішними кейсами, так і антикейсами.

Наприклад, Promodo регулярно проводить маркетингові дослідження ринку чи окремих категорій, що слугують не тільки інсайтами для українських бізнесів, але й пропонують рішення до складних завдань. 

Дослідження Promodo
Рейтинг українського бізнесу за брендовими запитами
Читати

3. SEO в соціальних мережах

Якщо ви оптимізуєте тільки контент на вашому сайті та блозі та ігноруєте оптимізацію контенту в соціальних мережах — ви втрачаєте 41% користувачів покоління Gen Z, які шукають цікаві місця, продукти чи послуги через соціальні мережі такі як Instagram, TikTok та інші. Це дані дослідження Sprout Social (Q2 2025)

Тільки 32% молоді у віці 13-28 років людей використовують традиційний пошук. На щастя, соцмережі пропонують різні інструменти для оптимізації всередині платформи. 

  1. Для TikTok — Trend Discovery. Це офіційний інструмент TikTok, де можна знайти популярні ключові фрази чи хештеги, але і навіть звуки.
  1. Для Instagram —  Inflact або Hashtagify. Meta Business Suite Insights — аналізує, які слова в постах викликають більше взаємодій.
  2. YouTube vidIQ або TubeBuddy — показують, які ключові запити популярні в пошуку YouTube і наскільки вони конкурентні.

4. Наявність інтерактивних елементів

З попереднього тренду випливає наступний, пов’язаний зі створенням контенту. Одного тексту недостатньо — потрібні додаткові елементи, які підвищують конверсію і це не тільки зображення, але й: чеклісти, шаблони, дослідження, відео, діаграми, онлайн-калькулятори.

[[SLIDER-START]]

[[SLIDER-END]]

Водночас для наповнення комерційних сторінок варто використовувати інтерактивний контент — 3D‑демо, AR‑фільтри, що допомагають залучати користувачів і підвищувати конверсію.

5. Автор-експерт

Наявність авторства та експертизи у рамках E-E-A-T важлива у будь-якій тематиці, не лише в окремих нішах. Google оновив алгоритми і тепер може визначати, хто є реальним автором та експертом. Тому публікувати під вигаданим іменем більше не працює — реальні автори з досвідом підвищують довіру та рейтинг у пошуку. Більше інформації можна знайти в огляді останніх апдейтів Google

Окрім того, що це має бути реальна людина-експерт, активність має бути видно не лише через його профілі в соцмережах, а й через згадки в інших джерелах, цитування Google та участь у публікаціях на відомих сайтах. Ми радимо не просто публікувати контент на одній платформі, а розвивати ім’я експерта через згадки у різних джерелах. Це підвищує авторитет і робить його більш помітним у пошуку й для аудиторії.

[[SLIDER-START]]

Соціальні сигнали на прикладі автора-експерта Владо Павліка

[[SLIDER-END]]

6. UGC та EGC

Контент створений користувачами (user generated content, UGC) допомагає збільшити довіру до бренду. Він так само підвищує продажі і може застосуватися у вигляді відгуків або фото клієнтів.

@dasha_chu_ Що я купляю у сільпо на знижках 🤤🛒і показую найсмачніший та незвичний рецепт салату @silpo.ukraine #продукти #сільпо #запоріжжя #супермаркет #закупи ♬ Rock and Roll Session - Canal Records JP

Це спосіб заробити довіру не тільки для великих бізнесів, але для малих  - це крутий спосіб заробити довіру без великих витрат.


Досить схожий до UGC, є тренд залучення співробітників до створення контенту, або іншими словами EGC (employee-generated content), буде залишиться все ще актуальним. Такий вид контенту допомагає брендам показати реальну внутрішню культуру, підвищити довіру аудиторії та водночас підтримати HR-бренд: коли співробітники діляться власним досвідом чи моментами роботи, це створює місток між компанією і зовнішнім світом, а також привертає нові таланти.

@filonenko_vlad Любі клієнти , не задавайте недоречних питань 🩷 #енерджайзери_нп #легкий_метелик #новапошта ♬ LUNA BALA (Slowed) - Yb Wasg'ood & Ariis


Використання UGC та EGC — це можливість показати бренд очима клієнтів і співробітників, сформувати автентичну комунікацію та підвищити довіру до компанії.

7. Короткі відео

Короткі відео в TikTok та Instagram Reels стають головним трендом контенту. Вони дозволяють швидко донести інформацію про продукт і отримують у 2,5 рази більше взаємодій, ніж довгі відео. 


73% людей обирають короткі відео для знайомства з продуктами, а 47% маркетологів вважають їх більш вірусними. Ідеальна тривалість такого відео — 11–60 секунд.

8. Присутність у Reddit, Discord та LinkedIn

Брендам варто спілкуватися там, де вже збираються їхні клієнти — у спільнотах на Reddit, Discord чи LinkedIn. Це не місце для прямої реклами, а майданчик для людяного спілкування: діліться власними новинами та перемогами, давайте корисні поради, відповідайте на питання і беріть участь у розмовах.


Комунікація у спільнотах допомагає бренду:

  • Наростити довіру. Відповіді та поради, надані у спільнотах, сприймаються користувачами як більш об'єктивні та автентичні.
  • Збільшити видимість. Якісні дискусії та вирішення проблем, опубліковані на цих платформах, часто індексуються пошуковими системами. Це дозволяє бренду з'являтися у видачі, коли користувачі шукають відповіді на конкретні запитання.
  • Збільшити лояльність. Ці майданчики ідеально підходять для ведення комунікації в неформальному, розмовному стилі.

[[SLIDER-START]]

[[SLIDER-END]]

9. Відео та аудіоконтент

Подкасти нікуди не зникають. За даними дослідження Backlinko, кількість слухачів подкастів у світі в 2025 році досягла  584,1 мільйонів. 

Подкасти ідеальні для обговорення складних тем, інтерв'ю з лідерами думок та надання практичних інсайтів. А ще — зростає популярність вузькоспеціалізованих подкастів (фінансова грамотність, ментальне здоров'я, технології).

Наприклад, медичний центр у Східниці, який займається біохакінгом — має власний YouTube-канал. Вони створюють відео на різні науково-популярні теми, повʼязані з організмом, стресом, харчуванням, сном тощо. Це не лише додатковий контент, а й канал, за допомогою якого користувачі можуть дізнатися про послуги центру.

10. Мультифункціональність контенту

Не обов’язково створювати новий контент з нуля — його можна переробляти для різних форматів і платформ. Наприклад, подкаст «Додана цінність» також виходить у текстовій версії у блозі Promodo, адже деяким людям легше прочитати коротку версію з основними тезами. А ще це додатковий трафік та довіру до сайту.

Водночас, контент з сайту чи блогу можна використовувати для соцмереж. 

[[SLIDER-START]]

[[SLIDER-END]]

Висновок 

Контент-маркетинг майбутнього — це комунікація з аудиторією через досвід, експертність і технології. Ті, хто встигає за трендами AI-пошуку, використовує інтерактивні елементи та UGC, отримують не перегляди та продажі, а реальну довіру.

Підпишіться
на розсилку
Дякуємо за підписку!
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз
В закладки
Читайте також

Потрібна контент-стратегія на 2026 рік? Маємо рішення, які працюють — напишіть нам.

Захочете отримати юзабіліті-аудит і персональні рекомендації для свого інтернет-магазину — напишіть нам.

Обговоримо ваш проєкт?
Неправильний email. Якщо ваш email вірний, просто ігноруйте це повідомлення.
Заповність всі поля
Надіслати заявку
Ваше повідомлення відправлено
Наш менеджер зв‘яжеться з вами найближчим часом.
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз
Валерія Любовецька
Recruitment Team Lead
ДОЛУЧАЙСЯ ДО КОМАНДИ
PROMODO
Ваша заявка відправлена
Наші рекрутери звʼяжуться з вами найближчим часом!
Назад
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз