У квітні 2025 року TikTok повернув можливість таргетингу в Україні. За час, поки ця функція була недоступна, платформа суттєво зросла: українізувалася, наростила аудиторію і збільшила якість контенту, це стосується й українських брендів.
Світова тенденція показує, що TikTok — це новий Google. Молода аудиторія досліджує товари, довіряє місцевим інфлюенсерам і купує. Тому поки український бізнес починає повернення в TikTok Ads — ми розповімо, як запустити рекламу в TikTok, що важливо на старті та як запустити свою першу кампанію.
Швидкий огляд TikTok
За даними Data Reportal, у 2025 році в Україні фіксували 17 мільйонів користувачів, віком від 18 років. Це, до речі, більше ніж в Instagram та Facebook. Демографічно в TikTok трохи більше чоловіків (56,7%), жінок — 43,3%.
За час, поки таргетинг в TikTok був недоступний на українську аудиторію, сама платформа суттєво змінилася. Відео стали довшими, аудиторія «виросла», TikTok наповнився UGC-креаторами та блогерами, які органічно виросли в цифрах та побудували власне комʼюніті, тренд тепер зароджуються в TikTok, а вже потім перекочовують в Instagram та YouTube. Сам Instagram, до речі, втратив монополію уваги — TikTok став серйозним конкурентом за час користувача.
А ще почав конкурувати з пошуковими системами, адже для Gen Z — це новий Google. Молода аудиторія частіше звертається до TikTok, щоб закрити свій запит, знайти відповідь на питання чи відкрити новий бренд. Алгоритми, орієнтовані на персоналізований контент, пошук TikTok та ключові слова дозволяють робити це ефективніше. Тому повернення реклами в TikTok — дуже очікувана подія, яка відкриває для бізнесів нові можливості.
Особливості реклами в TikTok
В TikTok є можливість запустити швидке просування («Boost») та створити повноцінну рекламну кампанію через Ads Manager. Механіка нагадує знайомий Meta, як і сам рекламний кабінет та можливості рекламодавця.
Що стосується можливостей та налаштування, реклама в TikTok має декілька особливостей:
- В TikTok переважає відеореклама
- Добре працюють ролики в стилі UGC, які не виглядають як реклама.
- Поки що! На гео можна обрати тільки всю Україну, без фільтрації по містах чи регіонах.
- Доступні унікальні можливості таргетингу на: ціну мобільного телефона юзера, хештеги з якими взаємодіяли, тип мобільного оператора, категорія відео з яким взаємодіяв юзер за останні 15 днів.
- Доступний таргетинг на аудиторію 13–17 років (в Meta 18+).
- Можна створити Instant Page — аналог лендингу всередині TikTok.
Що потрібно для старту
Щоб запускати рекламу в TikTok, потрібно мати бізнес-акаунт. Без нього не буде доступу ні до кнопки «Просувати», ні до рекламного кабінету. Якщо створюєте профіль із нуля — одразу обираєте «бізнес-акаунт», якщо він «особистий» — це можна змінити в налаштуваннях профілю в один клік.
Для швидкого просування цього достатньо — бізнес-профіль відкриває вам доступ до кнопки «Boost», аналітики профілю, можливості додати посилання в описі і створити TikTok Instant Page.
А щоб користуватися рекламним кабінетом — потрібно зареєструватися в TikTok Ads Manager. Для цього:
- Перейдіть на сторінку TikTok Ads — зареєструйтеся або увійдіть у свій акаунт TikTok.
- Вкажіть дані про компанію (назва, категорія бізнесу, посилання на сайт, країна)
- Для активації рекламного кабінету потрібно ввести інформацію про платіжні дані.
- Верифікуйте акаунт — після заповнення всіх даних TikTok може надіслати код верифікації на електронну пошту
- За потреби створіть додаткові рекламні акаунти (до 5 штук) та призначте права для людей, які працюватимуть у вашому TikTok Ads Manager.
Якщо ви колись уже створювали рекламний кабінет і підвʼязана TikTok-сторінка досі активна — можете сміливо його використовувати. Це перевага, адже не потрібно витрачати час на проходження модерації.
Як запустити швидку рекламу в TikTok (Boost)
Boost дозволяє просувати вже існуюче відео в TikTok без необхідності створювати окрему рекламну кампанію в Ads Manager. Це швидкий спосіб підвищити видимість вашого контенту серед більш широкої аудиторії, і він доступний прямо з вашого акаунту в TikTok.
- Зайди в додаток TikTok та оберіть свій ролик (повинен бути публічний і з музикою, що має ліцензію).
- Натисніть «Просувати» (Promote / Boost Post).
- Вкажіть мету: охоплення (Reach), Взаємодія (Engagement) або Трафік (Traffic).
- Оберіть бюджет, тривалість, аудиторію (автоматична або ручна).
[[ROW-START]]


[[ROW-END]]
Після запуску просування ефективність реклами можна відстежувати через аналітику профілю.
Як створити рекламну кампанію через TikTok Ads Manager
Рекламні кампанії створюють, запускаються та відслідковуються з TikTok Ads Manager. На На головній сторінці є чотири основні розділи — Dashboard, Campaign, Tools та Analytics. Тут усе зрозуміло, але перед налаштуванням рекламної кампанії, залежно від цілей бізнесу, вам може знадобитися зробити декілька попередніх кроків.
Наприклад, налаштувати TikTok Pixel, завантажити фід у каталог або створити аудиторію. Зробити ці та інші дії можна через вкладку «Tools».

А тепер переходимо до створення рекламної кампанії. Для цього оберіть вкладку «Campaign» і натисніть «Create» у лівому верхньому кутку.
1. Виберіть мету кампанії (Campaign Objective)
- Lead Generation (через сайт та форми або через приватні повідомлення та дзвінки)
- Website conversion (подія на сайті, наприклад, додавання в кошик)
- Traffic (на сайт, TikTok-сторінку, Instagram — на будь-яку посадкову сторінку)
- Sales (на сайт або TikTok Shop, але наразі він не працює в Україні, хоч і відображається)
- Перегляди відео
- Взаємодія зі спільнотою (для підписок в TikTok)

Для цілі «Sales» можемо обрати каталог — перед цим треба в катологи завантажити фід товарів, а також обовʼязково встановити піксель.
Ми помітили, що поки в різних рекламних кабінетах TikTok відображає різні цілі кампаній. Можливо, це відбувається через тестовий період повернення таргетингу в Україну, але основні види кампаній є і працюють.
2. Налаштуйте Campaign Settings
- Дайте кампанії назву
- Оберіть ручне налаштування або «Smart»
- Можна встановити обмеження бюджету для всієї кампанії
Якщо увімкнена оптимізація бюджету на рівні кампаній, то мінімальний щоденний бюджет — 50$. У Для декількох груп оголошень TikTok буде самостійно розподіляти бюджет. Тому, якщо нам потрібно, щоб кожна група оголошень отримувала фіксований бюджет — ми виставляємо бюджети на рівні груп оголошень.
3. Аудиторія
- Можемо обрати кастомні аудиторії (списки клієнтів, відвідувачі сайту). Вони створюються в Audience Manager (вкладка «Tools»)
- TikTok наразі не дозволяє обирати окремі міста, тож єдина доступна локація — це вся Україна
- Обираємо гендер та вікову аудиторію (TikTok пропонує її слотами, ви можете обрати всі, що вам необхідні)
- Можна обрати мову застосунку, яку використовує ваш користувач, зокрема українську. Але ми рекомендуємо обирати «Всі», щоб розширити аудиторію
У спеціальних налаштуваннях додаємо інтереси. Вони, на відміну від Meta, дуже релевантні та широкі, оскільки TikTok має круту роботу алгоритмів. Інтереси можна обирати на основі намірів, взаємодії з відео/автором, взаємодії з хештегами тощо.

В TikTok люди приходять, щоб знайти нові товари, бренд та рекомендації, тому даючи платформі змогу самостійно знайти нам клієнта — ми розширюємо свою базу. Тому якщо ви не знаєте, хто ваша ЦА, — для старту ми рекомендуємо запускати рекламу на широку аудиторію.
Після першого запуску ви можете подивитися, яка аудиторія взаємодіяла з вашою рекламою та наступні запуски вже оптимізовувати під них.
Якщо ж у вас є чітке представлення по ЦА, то можна одразу використовувати інтереси й підключати ремаркетинг.
Також цікава та унікальна функція TikTok — можливо таргетувати на мобільний девайс:
- Рекламодавці можуть обрати операційну систему (iOS або Android)
- Оператора (Vodafone, Lifecell або Kyivstar)
- Бренд смартфона
Ці налаштування можуть бути корисні, якщо у вашого бізнесу є спеціальна пропозиція, наприклад, для користувачів Apple. Або ви магазин техніки, який працює з мобільними девайсами.
4. Бюджет і тривалість
Щоденний мінімальний бюджет на рівні кампаній — $50, на рівні груп оголошень $20.
Залежно від того в якій валюті створюється кабінет — може бути різний бюджет мінімальний. Залежно від типу кампанії також будуть різні типи ставок і оптимізацій. Ставку можна ставити на вибір, але на перших етапах не варто це робити
Ми рекомендуємо працювати зі щоденним бюджетом, щоб у вас була змога його контролювати. Адже з бюджетом на тиждень, TikTok може злити весь бюджет за 1 день ще на перші запуски.
Що стосується тривалості кампанії, то мінімум — це 2 тижні.
По навчанню в TikTok також є вимоги. Щоб оптимізувати кампанію, за 2 тижнів потрібно набрати 50 конверсій, і вносити маленькі корективи.
5. Рекомендації для креативу
- TikTok про нативність і реалістичність. Користувачі скролять дуже швидко, і якщо щось виглядає як реклама — вони це пропускають. Тому креатив має виглядати так, ніби це звичайне відео зі стрічки, а не реклама
- Ви можете як завантажувати відео з пристрою, так і обирати з наявних опублікованих на акаунті TikTok
- Найпопулярніший формат — 9:16, тривілістю 9–15 секунд (хоча TikTok дозволяє до 60 секунд)
- Основний меседж користувач повинен отримати в перші 3–5 секунд

6. Запуск і аналіз
Після створення кампанії перевірте всі налаштування. Оскільки реклама в TikTok тільки повернулася в Україні, деякі налаштування можуть виставлятися автоматично (наприклад, часовий пояс). Тому фінально потрібно переглянути, чи вся інформація коректна.
Аналізуйте показники у TikTok Ads Manager і експериментуйте. Якщо бачите, що відео не працює — тестуйте інший креатив або змініть аудиторію. TikTok дуже динамічний, й успішні кампанії — це завжди результат експериментів.
Висновок
Повернення реклами TikTok в Україну — це ідеальний момент, щоби протестувати новий канал для просування — особливо якщо ваша аудиторія молода, візуальна, активна онлайн.
Конкуренція ще не така висока, як у Facebook чи Instagram, а за час відсутності таргетингу в Україні можливості та аудиторія платформи сильно виросли. Ми говоримо це з власного досвіду, адже маємо досвід роботи з TikTok Ads і вже отримали перші конверсії з моменту відновлення таргетингу.
Якщо ваш бізнес планує запускати рекламу в TikTok — Promodo знає, як зробити роботу із цим каналом ефективною.
Також на цю тему:
на розсилку