Китайський fashion-гігант Shein почав активно виходити на український ринок. Команда Promodo помітила, що компанія почала викупляти рекламні слоти у видачі Google, чого не було раніше. Окрім того, реклама Shein почала зʼявлятись і у стрічці Facebook від Meta. Схоже, після можливих проблем у США через тарифи компанія почала більш агресивно виходити на нові для себе ринки та збільшувати присутність на вже існуючих.
Наскільки небезпечним може бути цей гравець?
Як і Temu, компанія Shein спеціалізується на дуже дешевих товарах і безкоштовній доставці. Вартість одягу — одиниці доларів, формат — ultra fast fashion: якщо Zara випускає колекцію кожні два тижні, то Shein може це робити ледь не щодня.
Саме ціна — основна сила Shein: зазвичай речі надзвичайно дешеві та доступні.
Компанія відслідковує світові тренди, популярний одяг і славиться тим, що може за лічені дні відшити через своїх партнерів сукню, топ чи сорочку, яка стала популярна після появи у такій моделі, але від відомого бренду, якоїсь зірки на заході. І коштувати така річ буде, умовно, $10. Для українського ринку, що став чутливим до ціни, це важливий аргумент для вибору місця для купівлі речей.
Як показує останнє fashion-дослідження від Promodo, на першому місці популярних застосунків серед українців — Sinsay, який також відомий доступними цінами на товари. Тому можливості для Shein в Україні очевидні.

Shein не шкодує коштів на рекламу
Бюджети в Україні невідомі, але як повідомляє Meta, саме Temu та Shein одні з найбільших рекламодавців на ринку, компанії витратили у 2023 році більш як $2 млрд на рекламу кожна, а у 2024-у ці витрати зросли до майже $3 млрд, їх називали одними з найбільших рекламодавців серед партнерів Meta. Це давало результати: продажі Shein у 2023 році сягнули $30 млрд, а Temu — $16 млрд.
[[ROW-START]]


[[ROW-END]]
Інша проблема для українського Fashion-ринку — відсутність ПДВ для товарів з Shein, якщо компанія доставляє товарів на менш як 150 євро у гривневому еквіваленті, тоді як українському білому бізнесу такі податки доводиться сплачувати. Локальні гравці про такий дисбаланс говорять на постійній основі, вказуючи також і на експансію європейських fashion-рітейлерів на українському ринку, які також звільнені від таких митних платежів.
Ще одна особливість Shein — робота з блогерами. На українському ринку ми такого ще не бачили на регулярній основі, але в США Shein часто працює у форматі «ось, що мені прийшло з Shein» з креаторами у тому ж TikTok, де вони показують великі пакунки товарів, на які витратили зовсім небагато коштів. Інфлюенс-маркетинг також допоміг Shein обійти Zara та інші бренди Inditex.
Також на цю тему:
на розсилку