НАПИСАТИ НАМ
22
.
11
.
2024

Можливості Google Shopping: як збільшити продажі під час «Чорної п’ятниці» та «Кіберпонеділка»

ЗМІСТ

Багато хто вважає, що Google Shopping кампанії автоматизовані настільки, що покращувати їх вручну немає сенсу. Але це не так. Є безліч можливостей для оптимізації, тестування та впровадження стратегічних рішень, які можуть суттєво вплинути на результати. 

У цій статті фахівці PPC відділу Promodo поділилися, як покращити ефективність гугл шопінг, як поєднувати його з PMax і налаштувати націлення рекламних кампаній. 

Що таке Google Shopping

Google Shopping — це рекламний інструмент від Google, який дозволяє eCommerce демонструвати свої товари в результатах пошуку. Ці оголошення містять зображення продукту, його назву, ціну та посилання на продавця.

Google Shopping

З іншого боку, гугл шопінг — це сервіс, який дозволяє користувачам шукати товари в різних онлайн-магазинах, порівнювати ціни та приймати обґрунтовані рішення щодо покупок.

Важливо врахувати: якщо ви запускаєте Performance Max, то кампанія матиме пріоритет над стандартними Shopping-кампаніями. PMax забиратиме значну частину показів, які раніше отримували стандартні Shopping-кампанії. Точний відсоток не є фіксованим і залежить від багатьох факторів, таких як налаштування кампаній, бюджети та стратегії ставок. 

Тому, якщо ви плануєте використовувати обидва типи кампаній одночасно, рекомендується чітко розмежувати їхні цілі та продукти, щоб уникнути конкуренції між ними та забезпечити ефективне використання бюджету.

Переваги Google Shopping

Гугл шопінг для eCommerce — це один із найбільш поширених способів бути побаченим потенційним клієнтом. Адже ви показуєте свої товари тим, хто вже шукає їх у Google. Це гаряча аудиторія, готова до покупки.

  • Користувач бачить оголошення із зображенням, основними характеристиками товару та актуальною ціною;
  • Дані про ціну та наявність товару у продажу постійно оновлюються;
  • Доступ до великої кількості товарів від різних рітейлерів в одному місці;
  • Є фільтри для пошуку товарів за ціною, брендом чи іншими критеріями.
  • Кампанії Google Покупок можна легко масштабувати, додаючи нові товари чи змінюючи налаштування залежно від потреб вашого бізнесу.

Важливо: чим частіше товари сайту зʼявляються у Google Shopping, тим частіше і більше на них клікають. А якщо це ще поєднується з впізнаваністю бренду, зручним сайтом, приємною системою лояльності та іншими плюшками, то кількість конверсій тільки зростатиме. 

Щоб максимально використовувати потенціал гугл шопінгу, важливо додавати до заголовків і описів товарів релевантну інформацію, яка виділить ваші позиції у видачі, та використовувати різні мовні версії товарів для охоплення ширшої аудиторії. Акційні й маржинальні товари варто виділяти в окремі рекламні кампанії для точнішого таргетингу, а налаштування та стратегії кампаній регулярно тестувати, щоб підвищити їхню ефективність. А поєднання Performance Max зі стандартними Shopping кампаніями дозволить збалансувати охоплення та контроль витрат.

Результат:

  • Збільшення видимості бренду.
  • Зростання кількості продажів.
  • Конкурентна перевага на ринку.
Ви можете звернутися до фахівців Promodo, щоб налаштувати Merchant Center та запустити першу рекламну кампанію.

Як налаштувати рекламу в Google Shopping

Щоб розпочати рекламувати свої товари в Google Shopping, спершу потрібно зареєструватися:

  1. Створіть акаунт у Google Merchant Center, вкажіть основну інформацію про компанію та підтвердьте ваш сайт.
  2. Створити фід товарів та залити його у Merchant Center.

Фід даних – це файл з детальною інформацією про ваші товари. Вся інформація в ньому представлена ​​за допомогою атрибутів (ціни, товарного опису, наявності тощо).

  • Підготуйте файл із деталями про товари (назви, описи, зображення, ціни, наявність).
  • Завантажте цей файл у Merchant Center, переконавшись, що дані відповідають вимогам Google.

Google Merchant Center – сервіс, що дозволяє завантажувати дані про товари (ФІД) для їх подальшого використання в Google Шопінг. 

Всі товари у вашому обліковому записі Merchant Center будуть додані в основний або додатковий фід.

  1. Зв’яжіть Merchant Center із Google Ads:
  • У Merchant Center перейдіть у Налаштування > Пов’язані акаунти.
  • Зв’яжіть наявний акаунт Google Ads або створіть новий.
  1. Налаштуйте кампанію в Google Ads:
  • Увійдіть до Google Ads і натисніть Кампанії.
  • Додайте нову кампанію, виберіть ціль (наприклад, Продажі).
  • Оберіть тип кампанії Shopping та вкажіть акаунт Merchant Center.
  • Налаштуйте бюджет, стратегію ставок та цільову аудиторію.
  1. Оптимізуйте дані про товари:
  • Використовуйте ключові слова у назвах та описах для покращення видимості.
  • Додавайте якісні зображення, які точно відображають товар.
  • Систематично оновлюйте інформацію про запаси та ціни.
  1. Відстежуйте показники ефективності (кліки, конверсії).
  2. Вносьте зміни у ставки, бюджети та дані про товари для підвищення результатів.

Також потрібно звіритися з вимогами Google Ads:

  • Всі сторінки сайту повинні бути захищені SSL-сертифікатом (https);
  • Користувач повинен мати можливість здійснити повний цикл покупки без участі менеджера: замовити, вибрати спосіб оплати та доставки;
  • На сайті повинна бути інформація про можливість повернення.
Більш детально про створення каналів продуктів та атрибути читайте за посиланням.

Запуск реклами в Google Shopping

Неправильно налаштовані кампанії спалюють бюджет, тому для запуску реклами в гугл шопінгу варто врахувати наступні кроки та підводні камені. 

  1. Підготовка товарного фіду в Google Merchant Center. Ваша кампанія ніколи не буде ефективною, якщо у фіді будуть прогалини. Ось ключові моменти, які потрібно врахувати:some text
    1. Title — це перше, що бачить клієнт. Включайте ключові слова, наприклад, «Жіночі кросівки Nike Air Max 2024». Опис має бути не лише інформативним, а й привертати увагу, додаючи переваги: «Легкі, підходять для бігу».
    2. Ціни та наявність мають відповідати реальності. Будь-яка невідповідність між вашим фідом і реальним станом на сайті призведе до відхилення товарів гуглом або втрати клієнта..
    3. Регулярно перевіряйте фід на відповідність.
  2. Налаштування рекламних кампаній у Google Ads. Коли фід готовий, переходимо до налаштування рекламних кампаній. Тут є кілька стратегій:some text
    1. Performance Max чи стандартний Google Shopping. Performance Max — чудовий варіант для широкого охоплення, особливо для великих асортиментів. Але якщо вам потрібен контроль ставок та вибірковий підхід до груп товарів, стандартний Google Shopping буде кращим. Рекомендуємо комбінувати обидва формати, щоб максимізувати ефективність.
    2. Стратегії ставок. Для менш маржинальних товарів утримуйте низькі ставки, а для популярних — виділяйте більше бюджету. Неправильний вибір стратегії ставок може призвести до перевитрати бюджету без відчутного зростання продажів. Аналізуйте дані регулярно та коригуйте стратегії.
  3. Тестування та оптимізація. Реклама в Google Shopping не працює за принципом «запустив і забув». Для максимальних результатів потрібно регулярно тестувати вигляд товарів, описи, групування за маржинальністю або популярністю, різні стратегії ставок тощо. Без аналізу та оптимізації кампанії швидко втрачають ефективність. 

Правильна оптимізація товарного фіду, грамотне налаштування кампаній і регулярне тестування допоможуть досягти максимальних результатів. 

Що можна зробити за допомогою Merchant Center

Багато хто думає, що в Merchant Center треба просто вивантажити фід — і все. Але насправді за допомогою цього сервісу ви можете повністю змінити фід даних: створювати, замінювати та видаляти будь-які атрибути.

‍Додати до title оголошення додаткову інформацію

Заголовок можна розширити, додавши до стандартного опису тип чи підтип товару. 

У прикладі зі скріна до назви моделі додано фразу «Мобільний телефон». Таким чином, магазин не лише виділяється із загальної маси конкурентів, але й використовує більше ключів. У результаті зростає CTR і знижується вартість кліка завдяки покращенню рейтингу. Реалізувати це можна через правила перетворення фіда:

Правила перетворення фіда:
Правила перетворення фіда

Саме правило виглядає ось так:

Правило перетворення фіда

Перетворити атрибут ID під різні мовні версії

За допомогою правил у Merchant Center можна перетворювати ID товару, додаючи цифру або букву до поточного значення ID.

Такий спосіб допоможе заповнити видачу та привернути додаткову увагу користувачів, що підвищить ймовірність заходу потенційних покупців саме на ваш сайт. У результаті зросте цільовий трафік сайту та збільшиться кількість продажів.

‍Наприклад, є один товар і сайт двома мовами (українською та англійською). Використовуючи правила, призначаємо на кожен товар новий id і додаємо на початок букву U – для української та E – для англійської версій. 

У результаті ви отримуєте можливість здатися кілька разів в одному аукціоні по тому самому товару. Саме правило виглядає ось так:

Правила атрибутів для ідентифікатор групи елементів

Опрацювати акційні товари

Ви можете виділити товари зі знижкою з фіда, якщо вказано параметр sale_price. Саме правило виглядає ось так:

Після цього відфільтруйте оголошення по мітці продавця в Google Ads і присвойте найвищий пріоритет (якщо це не Smart Shopping).

Таким чином можна просувати акційні пропозиції окремо від інших товарів. Наприклад, поставити нижче ROMI або вище вартість кліка, що збільшить охоплення кампанії. Через вигідну пропозицію коефіцієнт конверсій збільшиться, і кампанія стане більш ефективною, попри дорожчий CPC.

Залити кілька фідів

У Merchant Center є опція заливки кількох фідів, які можна використовувати в таких ситуаціях:

  • для проведення тестів;
  • для підстрахування у випадку «поломки» фіда, щоб була можливість відкотити стабільний фід;
  • для застосування різних автоправил;
  • для розбивки по мовах.

Відкотити версії фіда

Якщо фід «зламався», в Merchant Center його можна відкотити назад. Для цього необхідно вибрати дату оновлення та завантажити його.

Після цього завантажити файл і вимкнути автооновлення, щоб фід знову не оновився на зламану версію.

Як налаштувати націлення рекламних кампаній у період «Чорної п'ятниці» та «Кіберпонеділка»

З Merchant Center розібралися, але є ще цікаві можливості розвитку Google Shopping в цілому. 

У період великих розпродажів та інших свят, правильно налаштоване націлення рекламних кампаній допоможе вам максимально використати підвищений попит. Особливо це стосується Нового року, 14 лютого, «Чорної п'ятниці», «Кіберпонеділка» тощо. 

Розширення інформації у фіді під інфопривід

Чим ретельніше буде опрацьовано title і description, тим краще і ефективніше працюватиме гугл шопінг. Крім цього, можна додавати ключові слова.

Наприклад: у період Чорної п'ятниці варто додати до title словосполучення «чорна п'ятниця» або «black friday», і ці товари будуть показуватись у видачі за відповідними запитами. Зробити це можна за допомогою правил перетворення фіда в Merchant Center.

Протестувати налаштування ROMI

У період розпродажів варто протестувати різні стратегії ставок у Google Shopping.  знижуючи чи підвищуючи % ROMI. Наприклад, спробуйте цільову рентабельність інвестицій (Target ROAS), щоб максимізувати дохід з урахуванням ваших маржинальних показників.

Після того, як Shopping «навчився» і пропрацював з певними налаштуваннями ROMI якийсь час, можна спробувати повністю прибрати налаштування ROMI, щоб підвищити ефективність розподілу бюджету рекламних кампаній. 

Важливо: цей метод працює, якщо раніше день у день ви не досягали ліміту витрат за денним бюджетом.

Також можна налаштувати окремі кампанії для товарів із високою маржинальністю, щоб отримати найбільшу вигоду.

Протестувати різні зображення у фіді

Візуальна складова також має значення. Високоякісні, яскраві та релевантні зображення підвищують клікабельність (CTR) ваших оголошень.

  • Експериментуйте з різними зображеннями: наприклад, додавайте святкові елементи (подарункові коробки, акційні банери) або робіть акцент на продукт.
  • Можна також спробувати замінити фон. Не обов'язково використовувати стандартний білий, тестуйте різні кольори та підкладки. 

Пам’ятайте: зображення має відповідати політикам Google і бути чітким та професійним.

Важливо: після заміни або зміни зображення – оновлення у видачі може тривати до 6 тижнів. Тож це варто врахувати завчасно. 

Комбінуйте Performance Max та стандартний Shopping 

У 2024 році Performance Max і стандартний Shopping можна використовувати у тандемі, щоб досягти найкращих результатів. 

Кампанія Performance Max автоматизована, і завжди надає перевагу товарам, які мають вищий потенціал для конверсій. Якщо товар не отримує показів у PMax (або отримує їх дуже мало) — «зомбі SKU», він практично не бере участі у вашій рекламній стратегії. Щоб не втрачати можливість просувати ці товари, їх можна додати до стандартної Shopping-кампанії.

Щоб визначити «зомбі SKU» потрібно:

  • Переглянути звіти PMax у Google Ads, щоб знайти товари, які мають низький рівень показів, кліків або відсутність конверсій.
  • Використати аналітику у Merchant Center для перевірки товарів, які рідко з’являються у видачі.
Якщо товари починають отримувати більше показів, тестуйте різні стратегії ставок або додавайте їх в основну PMax-кампанію.

Performance Max отримує більшу частину трафіку, залучаючи клієнтів завдяки інтелектуальній автоматизації, яка оптимізує покази на різних платформах Google (YouTube, Gmail, Пошук, Дисплейна мережа). Тоді як стандартний Shopping концентрується на вузькоспрямованих кампаніях, забезпечуючи ефективне використання бюджету з меншим показником CPC.

Щоб уникнути конкуренції між двома типами кампаній, встановіть ставки у стандартному Shopping нижче, ніж ефективний CPC у Performance Max. Наприклад якщо середній CPC у Performance Max становить 1,5 грн, у стандартному Shopping CPC на рівні 1 грн.

Це дозволить вам отримувати дешевший трафік на окремі товари чи категорії, які не є основним фокусом Performance Max. Також ця комбінація забезпечить вам оптимальну ROAS.

Висновки

Google Shopping — це прибутковий інструмент, який можна постійно розвивати й оптимізувати під власний бізнес. Його вдосконалення має прямий вплив на дохід інтернет-магазинів у більшості eCommerce ніш.

Експерименти, нестандартні підходи та інтеграція Google Shopping з іншими інструментами контекстної реклами допоможуть вашому інтернет-магазину значно збільшити продажі та зміцнити позиції у конкурентному середовищі. Google Shopping — це не лише реклама, а й можливість створити ефективну стратегію зростання для вашого бізнесу.

ТАКОЖ НА ЦЮ ТЕМУ:

Підпишіться
на розсилку
Дякуємо за підписку!
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз
В закладки

Якщо ви хочете встановити або покращити текстову рекламну кампанію, зв'яжіться з нами, і ми знайдемо для вас оптимальне рішення.

Захочете отримати юзабіліті-аудит і персональні рекомендації для свого інтернет-магазину — напишіть нам.

Обговоримо ваш проєкт?
Надіслати заявку
Ваше повідомлення відправлено
Наш менеджер зв‘яжеться з вами найближчим часом.
Назад
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз
ДОЛУЧАЙСЯ ДО КОМАНДИ PROMODO ❤️
Надіслати заявку
Ваша заявка відправлена
Наші рекрутери звʼяжуться з вами найближчим часом!
Назад
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз