Написати нам
ЗМІСТ

У другому кварталі 2025 року команда Promodo помітила, що китайський fashion-гігант Shein почав рекламуватись на українському ринку: через дії Трампа Temu та Shein змістили свій фокус з США на Європу, і якщо Temu вже був присутній на українському ринку, то Shein зʼявився тут вперше. І одразу увірвався до списку лідерів за кількістю завантажень та показником зростання — великі маркетингові бюджети спрацювали. 

Загалом по другому кварталу 2025 року команда Promodo спостерігає значне зростання уваги до міжнародних гравців. Shein — не єдиний приклад приходу на ринок нового гравця. У квітні 2025-го на ринок вийшла компанія Trendyol — це турецький eCommerce. 

[[SLIDER-START]]

[[SLIDER-END]]

Міжнародні гравці в останній квартал зростають надзвичайно активно, серед лідерів — Shein, Modivo, Sinsay та Trendyol. Вони тримаються у десятці лідерів як на iOS, так і в Google Play. До згаданих вище додаються Zara, Answear та Reserved. 

Серед українських брендів бачимо INTERTOP, Kasta. Локальним гравцям доводиться мати справу з міжнародними гігантами, рекламні бюджети яких часто неспівставні (як у Shein), або ж сам бренд має надзвичайно велику силу (як Zara).

Як збільшити дохід з мобільного застосунку, не вийшовши за KPI?
Дивитися кейс

Як заробляти більше?

За нашими даними, середній коефіцієнт конверсії з встановлення застосунку в покупку у цій ніші на українському ринку сягає 4-5%, але на цей показник впливає безліч факторів: від типу оптимізації рекламної кампанії, до якості самого застосунку, його зручності та цінового сегмента. 

Ось кілька порад від фахівців Promodo, як коефіцієнт конверсії з встановлення застосунку в покупку можна покращити: 

  • iOS vs Android. За даними звіту Singular, у категорії Shopping на Android припадає майже 74% встановлень з загальної кількості та лише 18% доходу, тоді, як в iOS маємо протилежну картину — 26% існталів генеруют 82% доходу. Наша рекомендація — для фокусу на прибутковості слід зосередити зусилля на iOS трафіку. А от для масштабування трафіку — розглянути Android платформу.
  • Платні кампанії — важливі. За нашими даними, 72% доходу припадає на неорганічний трафік, що підкреслює ефективність платних кампаній. Рекомендація — продовжувати інвестувати в неорганічні канали для максимізації доходу, одночасно не забуваючи оптимізувати канал органічного трафіку для збільшення внеску. Вдала стратегія має враховувати цей дисбаланс та оптимізувати бюджети не лише під CPI, але й під LTV/ROI.
  • Ремаркетинг — один з найефективніших інструментів. Ремаркетинг генерує 76% усіх конверсій у межах платного трафіку. Лише 24% приходиться на первинні інстали через рекламу. Це вказує на дуже високий потенціал ремаркетингу — більшість результативних дій відбувається не від нових користувачів, а від тих, кого вдалося повернути.
  • Реклама в стилі Temu/SHEIN — рішення не для всіх. Проте фокус на концепті «виглядати дорого, не за всі гроші світу» може працювати локально. 

Насамкінець — рекламні партнери. У 2025 мобільна реклама увійшла в епоху масштабування — наразі рекламодавці мають набагато ширший вибір якісних глобальних партнерів. Якщо раніше топмереж було лише дві (Google та Meta), то сьогодні до глобального топу увійшли 9 гравців, які забезпечують найкращі показники за ROI та масштабами.

Головні рекламні партнери для просування мобільних застосунків

Впритул до «великої двійки» вже наближатись TikTok, також важливо дивитися на Apple Search Ads — саме для просування під iOS. 

Підпишіться
на розсилку
Дякуємо за підписку!
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз
В закладки

Хочете, щоб ваш застосунок не просто завантажували, а й реально користувалися? Звертайтеся — знаємо, як це зробити.

Захочете отримати юзабіліті-аудит і персональні рекомендації для свого інтернет-магазину — напишіть нам.

Обговоримо ваш проєкт?
Неправильний email. Якщо ваш email вірний, просто ігноруйте це повідомлення.
Заповність всі поля
Надіслати заявку
Ваше повідомлення відправлено
Наш менеджер зв‘яжеться з вами найближчим часом.
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз
Валерія Любовецька
Recruitment Team Lead
ДОЛУЧАЙСЯ ДО КОМАНДИ
PROMODO
Ваша заявка відправлена
Наші рекрутери звʼяжуться з вами найближчим часом!
Назад
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз