НАПИСАТИ НАМ
13
.
06
.
2023

Реклама в пошуковій вкладці App Store: поради на 2023 рік для досягнення кращих результатів

Mobile ADS
Mobile App Marketing
Поради експерта
ЗМІСТ

У травні 2021 року компанія Apple повідомила про новий спосіб показу реклами у своєму сервісі Apple Search Ads. Відтоді бізнес може рекламувати власний застосунок у вкладці «Пошук». В цій статті разом з Вікторією Лошак, фахівцем відділу Mobile, розказуємо про можливості та переваги реклами у вкладці «Пошук» в App Store, а також ділимося корисними порадами на 2023 рік.

Що таке реклама у вкладці «Пошук» (Search Tab ads) і як вона працює?

Apple Search Ads (ASA) — це платформа для розміщення реклами мобільних застосунків, яка дозволяє компаніям розміщувати рекламу у верхній частині сторінки результатів пошуку в App Store для iPhone та iPad. 

Загалом в Apple Search Ads в App Store доступно чотири місця розміщення оголошень, кожне з яких має своє призначення: 

  • Вкладка «Сьогодні»
  • Вкладка «Пошук»
  • Результати пошуку
  • Продуктові сторінки — під час перегляду

У цій статті ми поговоримо про рекламу саме у вкладці «Пошук». Такий тип реклами буде розміщуватись вгорі списку «Рекомендації», який розташований після рядка пошуку та розділу за тегами. Її особливість полягає в тому, що вона з’являтиметься ще до того, як користувач остаточно введе свій пошуковий запит.

Це відносно простий формат: оголошення створюються автоматично з використанням метаданих, які ви надали в налаштуваннях App Store Connect. У вашому оголошенні буде назва вашого застосунку, значок застосунку, підзаголовок та мітка «Реклама».

Вікторія Лошак
Спеціалістка із просування мобільних застосунків

Також ця реклама не залежить від ключових слів, на відміну від інших типів оголошення. Тут використовується інтелектуальна технологія, яка враховує багато факторів: релевантність, ефективність і ціну, щоб визначити, яка саме реклама буде показана користувачу. Згідно з оновленням 2022, плата стягується тільки коли користувач клікає на рекламу (CPT).

CPT (Cost Per Tap) — це вартість, яку Apple стягує з кампанії за кожне натискання на рекламу. Вона залежить від того, наскільки релевантний є застосунок для цього пошуку, яка максимальна ставка, а також від того, скільки готовий заплатити найближчий конкурент.

Як працює таргетинг оголошень у вкладці «Пошук»?

Список «Рекомендації» у вкладці Пошук формується з урахуванням користувацьких вподобань. А саме: їхньої історії завантажень, схожих застосунків, типу пристрою тощо. І можна навіть припустити, що користувачеві сподобається такий досвід на етапі пошуку.

Чи враховуються ті самі фактори й під час оцінки релевантності ваших оголошень у пошуковій вкладці?

Алгоритм може бути дійсно розумним і аналізувати безліч сигналів. Однак, формуючи наші очікування щодо ефективності цієї кампанії, ми повинні враховувати поточні тенденції в налаштуваннях персоналізованих оголошень.

Вікторія Лошак
Спеціалістка із просування мобільних застосунків

Що робити, коли персоналізовану рекламу вимкнено

У 2021 році компанія Apple випустила оновлений iOS 14.5, який дозволяє користувачам вимкнути персоналізовану рекламу. Для цього застосунки повинні отримати згоду від користувачів на відстеження їх активності за допомогою запитання, чи хочуть вони отримувати персоналізовану рекламу.

І у 2023 більшість з них не хочуть їх отримувати. За даними Apple Search Ads, у першому кварталі 2022 року 78% пошукового трафіку в App Store iOS 15 надходили з пристроїв, на яких персоналізовану рекламу було вимкнено. Зараз більшість iPhone працюють на iOS 16, тому не чекайте, що цей показник буде меншим.

Користувачі можуть дозволити або заблокувати відстеження для кожного із застосунків, або взагалі відмовитися від персоналізованої реклами. В такому випадку, якщо ці налаштування вимкнено, то реклама програми буде показуватися, але не зчитуватиметься інформація самого користувача для її показу.

Що це означає для маркетологів, які бажають включити рекламу у «Пошуку» до свого маркетингового комплексу? Відповідь досить проста: проведіть тестову кампанію і подивіться, чи працює таке розміщення для вашого застосунку.

Загалом наші клієнти частіше використовують Search Result – рекламу в результатах пошуку. Але для залучення більшої аудиторії можливо запускати додатково нові плейсменти.

Вікторія Лошак
Спеціалістка із просування мобільних застосунків

Переваги розміщення реклами у вкладці «Пошук» в App Store

  • Збільшення видимості застосунку та впізнаваності бренду

    Реклама з’являється у верхній частині списку «Рекомендації» у вкладці «Пошук», яка є однією з найбільш часто відвідуваних в App Store. Це означає, що ці оголошення, швидше за все, побачать користувачі, які активно шукають нові програми.

  • Можливий позитивний вплив на показники переходів та конверсій

    Ми маємо сигнали, які вказують на «ефект ореолу» (перше враження) для застосунків, що означає, що показ на вкладці «Пошук» призводить до підвищення коефіцієнта переходу та конверсії в результатах пошуку: як платних, так і звичайних.

Оптимізація оголошень у вкладці пошуку в App Store: поради на 2023 

Насамкінець підготували короткий перелік дієвих порад, які допоможуть збільшити ефективність від рекламних кампаній у пошуку App Store.

Не бійтеся конкурувати з великими брендами

Відомі бренди використовують це розміщення, щоб перехопити користувачів у своїх конкурентів. Для них це має сенс, враховуючи, що так багато пошукових запитів насправді є назвами брендів (застосунків).

Використовуйте переваги вашого застосунку

Що привабливішим та простішим є ваш застосунок, то легше буде презентувати інформацію користувачеві. Наприклад, добре продумана іконка, заголовок та опис застосунку забезпечать вам вищу ймовірність завантаження.

Тестуйте рекламну кампанію перед запуском

Подумайте про проведення тестової кампанії, перш ніж почати повномасштабну роботу. Пам’ятайте, привабливість бренду та правильно підібрана категорія відіграють важливу роль в ефективності вашої реклами у вкладці «Пошук».

Оптимізуйте текстове та візуальне ASO 

У вас не так багато часу, перш ніж користувач почне пошук. Оголошення має моментально передавати цінність і мету вашого бренду.

Перш ніж запустити рекламну кампанію, варто переконатися, що текстовий та візуальний контент сторінки вашого застосунку оптимізовані. З текстової точки зору, це означає правильний підбір назви та опису. У візуальному аспекті важливі іконка, скріншоти сторінки та відео.

Виходьте на широку аудиторію

Цей плейсмент підійде для рекламування універсальних застосунків, що охоплюють широкий спектр функцій.

Які ще є види розміщення реклами в App Store

Як ми вже зазначали раніше, в App Store є загалом чотири місця розміщення оголошень.

Оголошення в результатах пошуку (Search results ads)

Охоплює користувачів у той момент, коли вони шукають застосунок для завантаження
Такий тип розміщення реклами найважливіший та найпоширеніший в App Store і залежить від ключових слів.

Також він є найбільш пріоритетним каналом для залучення користувачів. Тут оголошення відображаються відповідно до пошукових запитів, які є прямими сигналами намірів користувачів. Apple Search Ads враховує як релевантність, так і ставки, та не допускає до участі в аукціонах застосунки, що не відповідають запиту.

65% завантажень відбувається безпосередньо після пошуку, а 70% відвідувачів App Store використовують пошук, аби знайти нові програми.

Реклама за замовчуванням створюється на основі сторінки вашого застосунку. Крім того, ви можете створювати спеціальні сторінки для свого застосунку, які можна налаштувати в App Store Connect. Ці сторінки будуть використовуватись для оголошень та перенаправлятимуть користувачів на них.

Варіанти реклами дозволяють адаптувати креатив до певних аудиторій та тем ключових слів (максимально до 35 варіантів).

Вікторія Лошак
Спеціалістка із просування мобільних застосунків

Оголошення у вкладці «Сьогодні» (Today tab ads)

Охоплює користувачів, коли вони вперше відвідують App Store, щоб знайти застосунок
Кожен тиждень понад пів мільярда користувачів App Store починають ознайомлення з новими застосунками саме на вкладці «Сьогодні». 

Тому що це найбільш помітний спосіб розміщення реклами на головній сторінці App Store. Розміщення реклами на такому видному місці дозволяє підвищити помітність вашого застосунку, що особливо важливо у періоди додавання нового контенту, проведення спеціальних заходів та сезонних акцій. Також можна використовувати цей метод для звернення до постійних клієнтів та їх повторного залучення. 

Щоб розмістити рекламу у вкладці «Сьогодні», вам потрібно створити рекламну кампанію в пошуку Apple і вибрати цей тип розміщення. Ви можете налаштувати бюджет, аудиторію, географію і час показу реклами. Ви також можете стежити за результатами реклами та оптимізувати її ефективність.

У вашій рекламі буде використовуватися налаштована сторінка застосунку, яка створена в App Store Connect.

Вікторія Лошак
Спеціалістка із просування мобільних застосунків

Оголошення на сторінках застосунку (Product pages ads)

Охоплює користувачів, коли вони переглядають продуктові сторінки застосунків

Реклама відображатиметься у верхній частині списку «Вам також може сподобатися» користувачам, які прокрутили донизу відповідні сторінки застосунку.

Це ефективний спосіб знайти зацікавлених користувачів, які продовжують переглядати потрібні їм застосунки, адже незадоволені рейтингами, оглядами чи оголошеннями ваших конкурентів.

Показ вашої реклами можливий у наступних категоріях:

  • У всіх категоріях застосунків;
  • Схожих категоріях;
  • Відмінних категоріях.

Одну з цих категорій ви можете обрати при налаштуванні показу в App Store Connect

Вікторія Лошак
Спеціалістка із просування мобільних застосунків

Фічеринг, як один зі способів просування у каталозі App Store

Фічеринг підвищує видимість застосунку і, звісно, сприяє збільшенню кількості органічних завантажень. Згідно з гайдом від Apple, існують загальні рекомендації для розробників, щоб застосунок потрапив до фічерингу.

Фічеринг — розміщення застосунку в одній або декількох тематичних добірках від редакції App Store. 

Потрапляючи у цей розділ, ваш застосунок стає обраним і безоплатно розміщується на перших сторінках стору в одній або відразу декількох категоріях в найпомітніших місцях платформи. 

Як нам разом з командою PlantIn вдалося потрапити до фічерінгу та зайняти одразу декілька місць в пошуковій видачі App Store розказуємо у новому кейсі.

Підпишіться
на розсилку
Дякуємо за підписку!
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз

Що таке реклама у вкладці «Пошук»?

Такий тип реклами буде розміщуватись в App Store, вгорі списку «Рекомендації», який розташований після рядка пошуку та розділу за тегами. Її особливість полягає в тому, що вона з’являтиметься ще до того, як користувач остаточно введе свій пошуковий запит.

Які є види розміщення реклами в App Store?

Загалом в App Store доступно чотири місця розміщення оголошень, кожне з яких має своє призначення: 

  • Вкладка «Сьогодні»
  • Вкладка «Пошук»
  • Результати пошуку
  • Продуктові сторінки — під час перегляду

Що таке фічеринг застосунку в App Store?

Фічеринг — розміщення застосунку в одній або декількох тематичних добірках від редакції App Store. Потрапляючи у цей розділ, ваш застосунок стає обраним і безоплатно розміщується на перших сторінках стору в одній або відразу декількох категоріях в найпомітніших місцях платформи.

В закладки

ЯК ДОМОГТИСЯ МАКСИМАЛЬНО ЕФЕКТИВНОГО ПРОСУВАННЯ?

КОМБІНУЙТЕ ПЛАТНІ І ОРГАНІЧНІ КАНАЛИ, ЩОБ ОХОПИТИ ШИРШУ АУДИТОРІЮ АБО ЗВЕРТАЙТЕСЯ ДО НАС. І, ЗВИЧАЙНО, НЕ ЗАБУВАЙТЕ АНАЛІЗУВАТИ ЕФЕКТИВНІСТЬ ПРОСУВАННЯ.

Захочете отримати юзабіліті-аудит і персональні рекомендації для свого інтернет-магазину — напишіть нам.

Обговоримо ваш проєкт?
Надіслати заявку
Ваше повідомлення відправлено
Наш менеджер зв‘яжеться з вами найближчим часом.
Назад
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз
ДОЛУЧАЙСЯ ДО КОМАНДИ PROMODO ❤️
Надіслати заявку
Ваша заявка відправлена
Наші рекрутери звʼяжуться з вами найближчим часом!
Назад
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз