НАПИСАТИ НАМ
Кейс з Mobile App Marketing

Як потрапити у фічеринг в app store у США: кейс PlantIn (Genesis)

КЛІЄНТ
PlantIn
НІША
ПОСЛУГИ
ІНСТРУМЕНТИ
Text Link

КЛІЄНТ

PlantIn (компанія з екосистеми Genesis) — AI-помічник у садівництві, який надає персоналізований план догляду за будь-якою рослиною.

ЗАДАЧА

  • Збільшити органічний трафік на сторінки застосунку в App Store.
  • Збільшити трафік завдяки додатковим платним каналам просування.
  • Покращити позиції застосунку в пошуку.

Вхідні дані

Над розробкою та впровадженням стратегії просування застосунку в сторах (ASO) наша команда працювала з червня 2022 року. Наведений у кейсі підхід почали тестувати в App Store з січня 2023.

На початок робіт у клієнта були налаштовані платні канали трафіку на рекламних платформах Google Ads та Facebook. До нас клієнт звернувся за коректним налаштуванням рекламних кампаній Apple Search Ads.

Спойлер

Реалізована стратегія просування застосунку сприяла не лише приросту завантажень та підписок, а й допомогла збільшити кількість потраплянь PlantIn до фічерінгу у розділах «Сьогодні» та «Застосунки» у країнах та регіонах, де доступний App Store.

Порівняльний період: 18.01.23-14.03.23 vs 23.11.22-17.01.23
*Джерело: Перегляди (App Store Connect) | **Джерело: ASOmobile

Фічеринг 一 розміщення застосунку в одній або декількох тематичних добірках від редакції App Store і Google Play. Ці добірки розміщуються на найпомітніших місцях платформ.

Застосунок, що потрапив у фічеринг, стає обраним і безоплатно розміщується на перших сторінках сторів в одній або відразу декількох категоріях.

Фічеринг підвищує видимість застосунку і, звісно, сприяє збільшенню кількості органічних завантажень Browse (App Store). Згідно з гайдом від Apple, існують загальні рекомендації для розробників, щоб застосунок потрапив до фічерингу.

Врахування цих факторів — ключ до успіху просування мобільного застосунку не тільки для фічерингу, а й у цілому.

Рішення

В рамках проєкту за перші пів року ми зібрали велике семантичне ядро та виділили основні релевантні ключові запити. Опрацювали текстове ASO за 24 країнами.

Регулярно проводимо текстову оптимізацію сторінки застосунку в App Store та A/B-тестування візуальної частини контенту.

Приклад вмісту сторінки застосунку в App Store
до та після оптимізації

Залучення трафіку та завантажень

По завершенню основних робіт з ASO перед нами постали запитання: як масштабувати органічний трафік та збільшити кількість завантажень?

Ми проаналізували можливі підходи до просування в магазинах застосунків та виділили основні напрями:

  • запуск Apple Search Ads (тестування custom product page);
  • постійна оптимізація тестової та візуальної частин застосунків у сторах (in progress);
  • просування через App Store Promotion.

За нашою стратегією, просування PlantIn ми почали з тестування можливостей in-app purchases (App Store Promotion).

App Store Promotion 一 просування вбудованих покупок (не більше 20), яке дає змогу пропонувати підписки та преміумконтент у застосунку та рекламувати їх безпосередньо в App Store.

Це рішення дало можливість застосунку зайняти одразу кілька місць в пошуковій видачі App Store.

Користувачі iOS бачать застосунок та його внутрішні покупки безпосередньо в магазині App Store. Крім того, вони можуть оформити передплату на застосунок перед завантаженням.

 
 
Приклад відображення in-app purchases в пошуковій видачі App Store
Оскільки застосунок отримує додаткові місця у пошуковій видачі 一 він займає більше місця на екрані користувача, а отже потенційним клієнтам відображається менше конкурентних пропозицій.

Покупки, що просувалися у застосунку PlantIn, відображаються на сторінці продукту, в результатах пошуку та можуть потрапити у фічеринг на вкладках «Сьогодні», «Ігри» та «Програми».

Особливості налаштування in-app purchases

При налаштуванні in-app purchases важливо враховувати, що індексується тільки назва підписки. Що релевантніші слова будуть використані, то краща буде індексація. Для назви підписки застосунку ми використали 30 символів, для опису — 45.

Хоча опис не індексується в App Store, його привабливість та якість може впливати на конверсію, як власне й іконка застосунку.

Візуалізація підписки в in-app-promotions
Просування застосунку через in-app purchases ми запустили у всіх країнах та регіонах, де доступний App Store. Локалізацію підписки обрали англійську (США), оскільки ця країна є пріоритетною.

Результати

За підсумками комплексних робіт з Mobile Marketing нам вдалось покращити доступність контенту в застосунку. Після опрацьованого текстового ASO, а також залучення App Store Promotion за цільовим регіоном (США) зросла кількість проіндексованих запитів:

Проіндексовані слова

Нам також вдалось покращити позиції застосунку в пошуковій видачі App Store у США загалом на 81%.

Динаміка індексації ключових запитів
Динаміка індексації ключових запитів.
Джерело: ASOmobile
Динаміка зміни позицій ключових запитів
Динаміка зміни позицій ключових запитів.
Джерело: ASOmobile
Оскільки не існує універсального методу, який може забезпечити потрапляння застосунку у фічеринг, успіх PlantIn 一 це комплекс робіт з Mobile Marketing та відповідність застосунку всім вимогам App Store.

Застосунок потрапляв у фічеринг в App Store до початку просування через платні канали просування, але після запуску in-app promotions, кількість фічерингів суттєво зросла. Як наслідок, зріс обсяг органічного трафіку та органічних завантажень.

Динаміка завантажень в App Store в період фічерингу
до і після запуску in-app-purchases

Після запуску in-app promotions на вкладках «Сьогодні» та «Застосунки» бачимо зростання кількості фічерінгів PlantIn за багатьма країнами.

СТАТИСТИКА В МОМЕНТ ФІЧЕРИНГУ
Порівняння до та після запуску in-app promotions
Джерело: appweak

Наслідком потрапляння застосунку у фічеринг стало й зростання кількості його завантажень за джерелами «Перегляд» та «Пошук» в Apple Store.

Результати фічерингу
Порівняльний період: 14.01.23-17.01.23 vs 27.01.20-31.01.23
Приклад результатів за всіма країнами
Порівняльний період: 14.01.23-17.01.23 vs 27.01.20-31.01.23

Дуже задоволена роботою з агенцією Promodo! Ми налаштували процес щотижневих чек-апів та планування, що дозволило відстежувати роботу та синхронізувати зусилля.

Спеціалісти багато уваги приділяють аналізу конкурентів та генерації гіпотез, тому ми постійно тестуємо різні налаштування й промо. Пропозиція з просуванням підписки була безумовно вдалою, і ми й далі працюємо над покращенням нашої сторінки у сторі для застосунку PlantIn.

Анастасія Карлова

Head of Marketing, PlantIn

Що далі?

Разом з клієнтом далі плануємо продовжувати роботу для зростання кількості конверсій — оптимізувати візуальну частину контенту, проводити додаткові A/B-тестування та розробити custom product page.

Разючі результати тестового запуску кампаній in-app підтвердили ефективність обраної стратегії просування, тож надалі ми будемо продовжувати працювати з in-app purchases для інших країн та запускати нові інструменти.

Обговоримо ваш проєкт?
Надіслати заявку
Ваше повідомлення відправлено
Наш менеджер зв‘яжеться з вами найближчим часом.
Назад
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз
ДОЛУЧАЙСЯ ДО
КОМАНДИ PROMODO ❤️
Надіслати заявку
Ваше повідомлення відправлено
Наш менеджер зв‘яжеться з вами найближчим часом.
Назад
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз