Головне завдання онлайн-ресурсу - перетворення відвідувачів інтернет-магазину в покупців. У eCommerce це один з найбільш значущих показників ефективності продажів, який визначає конверсію сайту.
Конверсія сайту - процентне співвідношення кількості скоєних конверсій до всіх користувачів сайту. Розрахувати конверсію сайту можна за формулою:
Конверсією при цьому може бути будь-яка корисна для вашого сайту цільова дія - перегляд сторінки, додавання товару в кошик, покупка, заповнення форми заявки.
Не можна однозначно виділити хороший або поганий рівень конверсії, навіть якщо магазини торгують однотипними товарами.
Наприклад, один магазин торгує косметикою сегмента люкс - і має коефіцієнт конверсії сайту 10%. А другий магазин торгує косметикою рівня мас-маркет - і має CR = 1%. З першого погляду здається, що перший магазин у виграші, але давайте копнемо глибше.
Нехай у першого магазину середній чек складає 2 000 грн і трафік 2 000 відвідувачів в місяць, тоді його дохід:
2 000 х 0,1 х 2 000 = 400 000 грн/міс.
Другий магазин має середній чек 550 грн і 100 000 відвідувачів в місяць. Його дохід складе:
100 000 х 0,01 х 550 = 550 000 грн/мес.
Таким чином бачимо, що конверсія в 1% принесла другого магазину більше доходу, ніж конверсія в 10% першому магазину. Не слід робити висновки про те, чи добре продає той чи інший магазин по одній ніші з CR сайту, краще аналізувати такі показники як ROI, ДРР або дохід. Однак приділяти увагу зростанню конверсії точно варто.
На рівень CR впливає безліч факторів. Основні з них:
Якщо оптимізація UX/UI і SEO дає стабільний відкладений ефект, то грамотно вибудувана рекламна кампанія допоможе підвищити конверсію сайту тут і зараз. Особливо, якщо мова піде про PPC рекламу.
У 2019 71% населення України - регулярні користувачі інтернету і, судячи з динаміки, відсоток буде тільки рости.
При цьому 22% користувачів є онлайн-покупцями. А це - кожен третій інтернет-користувач.
Ще одне дослідження показало, що гуглять користувачі перед покупкою товару в онлайн або в офлайн-магазині:
Саме PPC реклама допоможе бренду бути присутнім в потрібний час в потрібному місці, коли покупець буде шукати ваш товар в ПС Google. А отже, ви отримаєте більше трафіку на сайт і більше замовлень, і таким чином збільшите конверсію сайту.
Якщо у вас складний продукт, важливо мати максимальну кількість точок дотику зі споживачем. Причому не просто торкань, а продуманих, стратегічно спланованих оголошень з вірним повідомленням. І чим чіткіше буде вибудувана комунікація, тим вище буде показник конверсії сайту.
Google Ads має великий набір інструментів, за допомогою яких можна вибудувати ефективну комунікацію з користувачем. Використовуючи стратегію «See Think Do Care» в контекстній рекламі, вам вдасться максимально часто і правильно контактувати зі своєю цільовою аудиторією.
Якщо ви вже використовуєте РРС для просування інтернет-магазину, то намагайтеся подивитися на структуру облікового запису свіжим поглядом. Оцініть ефективність контекстної реклами - можливо, поточна стратегія потребує перегляду і коригування. Знайдіть «слабкі місця» в вашій воронці продажів і підсильте їх за допомогою інструментів Google Ads.
Smart Shopping - це тип розумних кампаній, які показують ваші товари в пошуковій видачі, а також в контекстно-медійній мережі Google.
Приклад з пошукової видачі Google
Приклад з контекстно-медійної мережі Google
Ефективність розумних торгових кампаній дуже висока, кількість транзакцій і дохід можуть збільшитися в десятки разів. Відповідно, зросте і конверсія сайту.
Як запуск кампаній Smart Shopping допоміг збільшити показник ROAS на 400% - розповідаємо в кейсі Vodafone.
Порівняння місяць до місяця до і після запуску Smart-Shopping кампанії в магазині дитячого одягу (звіт Google Analytics «Весь трафік» -> «Джерело / Канал»).
с
Аналіз аудиторії + сегментація = підвищення CR. Google Ads дає багато корисної інформації про користувачів. На її підставі можна розробити ефективну стратегію, спрямовану на підвищення конверсії:
У прикладі нижче дві однакові кампанії: одна з гео на Україну (без Києва), друга на Київ і область. Коефіцієнт конверсії вище майже втричі.
Оптимізуючи кампанії таким чином, ви будете збільшувати конверсію сайту в цілому.
Бази клієнтів, які коли-небудь робили конверсії на вашому сайті, доступні для акаунтів з хорошою історією і які витратили певний рекламний бюджет. Якщо у вас є така база, завантажте список своїх клієнтів в Google Ads. Ви можете використовувати його для підвищення ефективності вашої реклами, застосовуючи різні підходи:
Якщо ви тільки створили акаунт, і у вас ще немає можливості завантажити свою базу - використовуйте списки ремаркетингу.
Зручний інтерфейс, дизайн і контент сайту - важливі фактори, що впливають на збільшення конверсії. Змініть певні елементи на посадковій сторінці і проведіть А/В-тест за допомогою контекстної реклами. З'ясуйте, яка посадкова сторінка має більш високий показник конверсії:
Коефіцієнт конверсії зростає, коли користувачі потрапляють на максимально релевантні запитам сторінки. На сайті може не вистачати сторінок під певний пул запитів: наприклад, бренд або модель товару, хоча попит на продукт є.
Контекстна реклама допоможе виявити «вузькі місця». Наприклад, для реклами категорії «Кавомолки» ви використовуєте ключ з модифікатором широкої відповідності «+ купити + кавомолку + київ». Проаналізувавши пошукові запити, ви побачите які бренди, тип вироби або модель шукають найчастіше, і зможете додати відповідні сторінки. Надалі використовуйте їх для звуження таргетингу в РРС - це підвищить CR.
Подібні дослідження можна провести і без допомоги контекстної реклами. Але підключивши PPC-кампанії, ви отримаєте результати набагато швидше.
Немає золотого стандарту «хорошої конверсії» для всіх магазинів - не рівняйтеся на інших, а зосередьтеся на власному сайті.
Впливати на рівень конверсії можна різними способами - UX/UI і SEO вимагають більшого вкладення часу, PPC дозволяє отримати результат швидше.
З огляду на тенденції інтернет-користування та онлайн-шопінгу в Україні, контекстна реклама є необхідним інструментом для інтернет-магазинів. При цьому автоматизація процесів в PPC не виключає застосування скіллів досвідчених фахівців для побудови цілісної результативної стратегії.
Грамотне використання інструментів РРС допоможе вибудувати ефективну комунікацію і завоювати лояльність покупців. Простий аналіз і оптимізація кампаній в Google ads прискорять зростання CR сайту.
Ключові поради фахівців Promodo по збільшенню конверсії сайту за допомогою контекстної реклами:
Ми готові допомогти в побудові ефективної digital-стратегії розвитку вашого eCommerce-проекту, використовуючи актуальні інструменти інтернет-маркетингу.
Захочете отримати юзабіліті-аудит і персональні рекомендації для свого інтернет-магазину — напишіть нам.