Мобільний маркетинг – стратегічно важливий крок для eCommerce. Наявність мобільного застосунку для Android або iOS підвищує довіру до інтернет-магазину і бренду в цілому. Але головне – грає ключову роль в утриманні лояльних клієнтів і збільшенні повторних продажів.
Кількість покупок, зроблених з мобільних пристроїв збільшується з року в рік. Стрімко зростає і сам ринок shopping-додатків: за 2019 рік кількість завантажень зросла на 20% у порівнянні з 2018 роком.
Вплинути на популярність свого продукту можна за допомогою різних інструментів. У цьому матеріалі розповімо про найбільш ефективні з них.
Просувати застосунок можна як на платній, так і на безплатній основі. Насправді це взаємопов'язані речі, які корелюють між собою.
Під безплатним просуванням мається на увазі App Store Optimization (ASO). ASO-просування можна умовно порівняти з SEO-просуванням сайту, тільки воно працює для мобільних застосунків в App Store і Google Play.
App Store Optimization (ASO) – це набір комбінацій і методів, спрямований на збільшення органічного трафіку в застосунок і підвищення конверсії з перегляду в установку.
Порада фахівця: ASO потрібно проводити на етапі запуску продукту, оскільки при будь-якій взаємодії з джерелами просування, будь то закупівля платних джерел реклами або PR-матеріали, користувач в результаті буде потрапляти на сторінку застосунка в магазині.
ASO-оптимізація в магазинах дозволяє істотно підвищити впізнаваність і рейтинг програми, а головне – спростити його пошук для користувача. Процес умовно безплатній оптимізації мобільного застосунку можна поділити на два етапи.
Впливає на просування застосунка за певною семантикою за допомогою додавання основних ключових слів у метадані сторінки магазину. Дає можливість розширити охоплення лояльної аудиторії.
Якщо спростити, то завданням текстового ASO є просування додатка за ключовими словами в топ пошуку Google Play і App Store.
Те, що користувач бачить на сторінці застосунка в магазині, і те, від чого безпосередньо залежить CTI (click to interest). Візуальна оптимізація має на увазі роботу з назвою програми, його іконкою, скріншотами і відео.
Опрацювання візуала допомагає підвищити коефіцієнт конверсії з показу в установку. Чим більше буде отримано установок – тим вище ранжуватиметься застосунок в сторі.
Порада фахівця: використання різних варіантів креативу допоможуть виділитися поміж конкурентів і привернути увагу більшої кількості користувачів. Експериментуйте і включайте в процес оптимізації максимальну кількість форматів: відеоінтерв'ю, інформативні скріншоти екранів, креативні іконки.
Один з найефективніших і недорогих джерел трафіку, який дозволяє просувати застосунок на різних платформах Google. Для роботи з застосунками розроблений автоматизований тип кампаній – Universal App Campaigns (Універсальні кампанії для додатків). Він заснований виключно на алгоритмах machine learning. Для показу реклами система підбирає максимально релевантних користувачів.
В універсальних кампаніях для застосунків існують п'ять типів плейсментів, між якими система розподіляє покази для користувача. З кожним оновленням цей тип кампаній обростає більш складними алгоритмами – і з'являється ще більше можливостей для гнучких налаштувань.
Оптимізувати кампанії можна як на установку, так і на дію в застосунку. Оплата в будь-якому випадку йде за установки. Основна перевага: розміщуючи рекламні кампанії в Google Ads UAC, можна отримати одну з найнижчих вартостей за залучення користувачів.
На додаток до реклами Google Ads Universal App Campaigns ви також можете розмістити посилання на мобільний застосунок за допомогою розширення«Посилання на застосунок» в PPC-сніпеті з рекламою вашого сайту. Так користувачі зможуть завантажувати застосунок прямо з результатів пошуку. При цьому платити за це оголошення буде потрібно тільки в тому випадку, якщо користувач перейде за посиланням.
Ще один ефективний канал для просування мобільного застосунка — соціальні мережі. Основним постачальником установок є Facebook.
Під час налаштування реклами в Facebook Ads, ваше оголошення з прямими посиланнями на App Store, Google Play буде показано не тільки в Facebook, але і в Instagram і Audience Network (партнерська мережа Facebook). Більш того, оголошення можуть відображатися як в новинній стрічці вашої цільової аудиторії, так і в Messenger. На платформі є велика варіативність з налагодження.
Порада експерта: налаштування кампаній можна почати зі стандартних таргетингів, пропонованих системою. Категорії інтересів Facebook формує на основі поведінкових факторів користувачів. Надалі на основі вже клієнтської бази можна генерувати і власні аудиторії, сегментуємо користувачів за поведінковим фактором або на основі їх поведінки в застосунку. Такий підхід дозволить більш гнучко планувати сценарій і структуру своїх кампаній, що підвищить ймовірність вплинути на кількість установок і допоможе знизити вартість залучення користувачів.
Оплата в кампаніях можлива за установку або цільову дію в застосунку. Для eCommerce – це покупка.
Кампанії та установки в Твіттері орієнтовані в першу чергу на мобільну аудиторію, яка з більшою ймовірністю встановить застосунок. Налаштовуючи рекламну кампанію, можна обрати бюджет, спосіб оплати, таргетинг і модель оплати. Твіттер дає можливість рекламодавцеві платити за кліки, або установки.
Твіттер – це інструмент, який допоможе підвищити віральність вашого продукту, але ефективність кампанії здебільшого залежить від ніші, якщо говорити про український ринок.
Apple Search Ads – рекламна платформа, яка дає можливість розміщувати рекламні оголошення у видачі самого App Store. Оплата йде за CPT (Cost per Tap). Кампанії налаштовуються за ключовими словами, за принципом стандартного контексту. В цілому, інструмент має досить хороший рівень конверсії, оскільки зазвичай користувачі використовують брендові пошукові запити, заздалегідь знаючи, що саме вони шукають.
Також в Apple Search Ads є можливість працювати не тільки з новими, але і з користувачами що повернулися. Можна налаштувати ремаркетинг на тих клієнтів, хто з якихось причини видалив застосунок, або не вчинив потрібної взаємодії. Іноді кампанії в Apple Search Ads можуть показувати більш високий рівень конверсії, ніж кампанії з просування в Facebook.
За фактом, ці платформи є агрегаторами з продажу різного типу трафіку. Основна перевага каналу: можливість налаштувати різні моделі оплати (CPL, CPI, CPA, CPS) і купити практично будь-який легальний тип трафіку. Розміщення реклами в CPI мережі дає досить хороший результат, але партнерів необхідно контролювати, оскільки із закупівлею«хорошого» трафіку можна закупити і фрод.
Так, лендінг– це ще одна можливість розповісти користувачам про програму або підвищити впізнаваність бренду за допомогою певного набору рекламних інструментів. Такий підхід позитивно позначиться на зростанні органічного попиту в сторіс і відповідно позначиться на коефіцієнті конверсій органічного трафіку.
Також можна розмістити на сайті посилання для скачування мобільного застосунку інтернет-магазину. Ось кілька варіантів, як це зробити:
Також про створення мобільного застосунку або впровадження нового функціоналу можна сповістити користувачів за допомогою email-розсилки, sms або повідомлення в месенджері.
Для просування мобільного застосунку можна залучати рефералів. Це компанії або блогери, які розповідатимуть про ваш застосунок своїй аудиторії.
Порада експерта: при виборі партнера рекомендуємо добре вивчити їх ЦА, врахувати вартість, можливості націлення та розробити структуру взаємодії. Щоб спростити процес пошуку майданчиків, маркетологи зв'язуються з авторитетними видавцями в рамках програми сертифікованого партнерства TUNE.
Безумовний тренд останніх років – реклама через YouTube-блоги. Відеоблогери, незалежно від тематики свого блогу, починають рекламувати товари і послуги прямо у відеоролику.
Для того, щоб рекламувати свій продукт через блогера, можна зв'язуватися з ними безпосередньо, або використовувати такі біржі як Publicfast, які дозволяють знайти і почати роботу з відповідними креаторами.
Навіщо інтернет-магазину мобільний застосунок?
Застосунки для інтернет-магазину – це не тільки поточний тренд, але і ефективний інструмент для підвищення продажів. Завдяки швидкому завантаженню товарів, процес покупки стає простіше і приємніше. Застосунок покращує взаємодію з клієнтами і підвищує його лояльність до бренду.
Як просувати мобільний застосунок?
Яка різниця між просуванням мобільних застосунків в App Store і в Google Play?
Принципи просування застосунків в топ схожі, але якщо розглядати нюанси, то різниця полягає, в основному, в алгоритмах ранжирування і факторах, які впливають на них.
Як домогтися максимально ефективного просування?
Комбінуйте платні і органічні канали, щоб максимально охопити широку аудиторію або звертайтеся до нас. І, звичайно, не забувайте аналізувати ефективність просування.
Захочете отримати юзабіліті-аудит і персональні рекомендації для свого інтернет-магазину — напишіть нам.