Написати нам
07
.
07
.
2025

Болгарія, Єгипет і Хорватія — де планують літній відпочинок українці

ЗМІСТ

Влітку 2025 року відпочинок планують ще більше українців, ніж роком раніше. Змінилася тенденція на відпустку в межах України, а традиційні гарячі тури в Єгипет і Туреччину поступаються популярністю новим напрямкам у Балканах. 

Promodo дослідили ТОП-10 країн, які українці шукають для літнього відпочинку, в який період планують відпустки та які пошукові інсайти варто враховувати для запуску цьогорічних рекламних кампаній. 

Наміри українців щодо відпочинку: 2025 рік проти 2024-го 

За даними опитування Rakuten Viber, у квітні, 51% українців не планують відпустку. 24% прагнуть провести відпочинок з близькими чи друзями в Україні, а 15% збираються вирушити за кордон.

Власне опитування також провели Ribas Hotels Group та Ribas Invest. 85% їхніх респондентів планує відпочинок цього літа в Україні. 29% — за кордоном і лише 3,6% цього літа не мають туристичних планів. 

Команда Promodo також провела дослідження ринку. Для глибшого розуміння туристичних уподобань українців ми дослідили:

  • Динаміку запитів у Google у травні 2024 → травні 2025.
  • Пошукову активність за трьома місяцями літа 2024 (червень, липень, серпень).
  • Середню частотність запитів у 2025 році.

ТОП-10 країн, які українці шукають для літнього відпочинку

На основі середньомісячної частотності запитів за першу половину 2025 року можна виділити топ-10 країн, які найчастіше потрапляють у фокус інтересу українських мандрівників. До них належать:

  1. Болгарія (3600) 
  2. Єгипет (3600) 
  3. Хорватія (2900)   
  4. Греція (2900) 
  5. Албанія (2900) 
  6. Чорногорія (2400) 
  7. Туреччина (1900) 
  8. Іспанія (1000) 
  9. Італія (1000) 
  10. Кіпр (880) 

Аналіз частотності ключових слів і кількості пошукових запитів у травні 2025 року показує цікаву картину. Якщо порівнювати з аналогічним періодом 2024 року, помітно зростання майже за всіма напрямками. Наприклад, запити «тури в Єгипет» зросли з 2400 у 2024 до 3600 у травні 2025, «турція відпочинок» — з 2900 до 3600, «чорногорія відпочинок» — з 3600 до 4400. Найбільше зростання показав Туніс — у 2,2 рази.

Це свідчить про те, що українці все більше звертають увагу на найближчі та доступні напрямки з морем, особливо країни Балканського регіону. У лідерах — Болгарія, яка пропонує лояльні ціни, зручне автобусне сполучення і море; Хорватія — як безпечна європейська альтернатива з чудовими пейзажами; Албанія — новий напрямок, що швидко зростає у популярності. Водночас Єгипет і Туреччина зберігають свої позиції, хоч і поступово здають частку ринку через конкуренцію з боку Балкан.

КЕЙС з PPC для KLR
Налаштування реклами для 50 000 автобусних маршрутів за 3 години
Читати кейс

Що показують пошукові запити

Єгипет і Туреччина залишаються класичними напрямками, які шукають за ключами «гарячі тури», «тури», «путівка». Наприклад, для Єгипту зафіксовано понад 10 різних варіантів запитів зі словосполученням «гарячі тури», з високими частотностями — до 1000 запитів на місяць кожен.

Водночас європейські країни, особливо Хорватія, Греція, Чорногорія чи Болгарія, значно частіше шукаються у зв’язці зі словами «відпочинок», «море», «готелі», «ціна», «з дітьми». Це може свідчити про інше споживче мислення — більш усвідомлене планування подорожі, вибір умов, курортів, логістики. 

Також варто зважати на мову пошуку. Наприклад, «турція відпочинок» має вищу частотність, ніж «туреччина відпочинок» (1900 проти 1300 запитів на місяць). Це вказує на те, що українці використовують для пошуку суржик.

Динаміка пошуку та планування відпочинку 

Аналіз пошукових запитів за ключовими напрямками у 2024 році показує чітко виражену сезонну динаміку: інтерес до подорожей починає активно зростати вже у травні, досягає піку у червні–липні, а в серпні поступово спадає.

Ця закономірність спостерігається майже за всіма популярними напрямками. Наприклад, пошук «болгарія відпочинок» у червні минулого року зріс на 124,2 %, у порівнянні з результатами травня, тоді як вже у серпні показник впав на 63,6 %. 

Висновки 

Навіть попри війну, економічні труднощі та обмеження, частина українців все ж планує поїздки — і кількість таких людей зростає з року в рік. 

Зміни в туристичній поведінці також пояснюються адаптацією до умов воєнного часу, появою доступніших варіантів для подорожей і прагненням компенсувати втрачений у минулі роки досвід.

Підпишіться
на розсилку
Дякуємо за підписку!
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз
В закладки
Читайте також

Хочете адаптувати свою SEO-стратегію до сезонних інтересів споживачів? Звертайтеся в Promodo.

Захочете отримати юзабіліті-аудит і персональні рекомендації для свого інтернет-магазину — напишіть нам.

Обговоримо ваш проєкт?
Неправильний email. Якщо ваш email вірний, просто ігноруйте це повідомлення.
Заповність всі поля
Надіслати заявку
Ваше повідомлення відправлено
Наш менеджер зв‘яжеться з вами найближчим часом.
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз
ДОЛУЧАЙСЯ ДО КОМАНДИ PROMODO ❤️
Надіслати заявку
Ваша заявка відправлена
Наші рекрутери звʼяжуться з вами найближчим часом!
Назад
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз