НАПИСАТИ НАМ
03
.
02
.
2023

Реклама у застосунку Waze: все, що вам потрібно знати

ЗМІСТ

Waze — це краудсорсинговий навігаційний застосунок, який допомагає прокладати найбільш вдалі автомобільні маршрути. Це вдається шляхом того, що карти створюють редактори-волонтери, а 140 мільйонів користувачів допомагають один одному зрозуміти ситуацію на дорогах у реальному часі:

  • відстежити затори;
  • дізнатися розташування радарів і камер фіксації;
  • дізнатися і попередити інших про зміну дорожніх умов, (появу перешкод, поліції, ДТП).

За кілька років Waze став одним з найпопулярніших тематичних застосунків у світі, зараз це понад 140 млн людей. Сьогодні реклама в застосунку Waze — це, мабуть, один із найкращих маркетингових кроків для автомобільних компаній із фізичними локаціями та точками продажу. У 2021 ми запропонували випробувати просування у Waze команді бренду Shiny&Diski. Профіль компанії — це шини та колісні диски. Розмістили в навігаційному застосунку торговельні точки Shiny&Diski.

Як працює реклама в Waze?

Застосунок пропонує три формати проявів: піни, навігаційний пошук, інструменти охоплення (рекламні повідомлення).

Pins (піни на мапі) — це брендовані позначки компанії на мапі застосунку. Тобто, проїжджаючи повз локацію, користувач побачить не просто сітку доріг, а іконку, наприклад, з логотипом локації.

Ads Search (рекламний пошук) — це висвічування вашої локації в рекомендаціях під час пошуку в Waze. Таким чином, залежно від місця розташування користувача під час пошуку якогось місця з'явиться релевантне рекламне повідомлення. Воно буде єдиним і буде розташоване зверху із зазначенням маршруту.

Takeovers («захоплення» сторінки) та Arrow (стрілка-покажчик). Перший варіант — це рекламні повідомлення, що з'являються у верхній частині екрана, коли користувач проїжджає в певному радіусі від точки продажів. Найчастіше це оголошення з певними спецпропозиціями або новинами компанії. Другий — можливість справити враження на користувача в перший момент відкриття застосунку, коли з'являється рекламна іконка зі стрілочкою, що вказує в бік локації. Її вибір зумовлений геолокацією користувача.

Наша цільова аудиторія — автомобілісти. Враховуючи, що всі рекламодавці насамперед використовують Google Ads, там вже є безліч рекламних кампаній: зокрема й на Google Maps, яким користуються не тільки водії.

Влад Кісельов

Media Technical Lead у Promodo

Рекламні можливості Waze для бізнесу

  1. Підвищити впізнаваність: кожна точка мережі відображатиметься на карті та з'являтиметься в результатах пошуку.
  2. Рекламуватися: застосунок дає змогу інформувати користувачів про комерційні пропозиції та місце перебування точок, пропонує їм прокласти маршрут.
  3. Направляти клієнтів: навігаційна система супроводжує водія до магазину і дає змогу збільшити частку ринку в рамках Waze.

Можливості Google Ads, Facebook і Youtube всім відомі, але клієнти продовжують цікавитися і шукають не просто додаткові плейсменти, а перш за все унікальні. Саме цим і привабливий Waze. Це не просто інструмент просування, а дуже нішевий майданчик, ЦА якого — виключно водії авто. Крім того, динаміка зростання у Waze показова — 4 млн користувачів в Україні.

Влад Кісельов

Media Technical Lead у Promodo

Ми почали роботу з Waze у середині листопада 2021. Через застосунок планували вийти на нашу стандартну цільову аудиторію. Але, оскільки ми виходили на неї через новий канал комунікації, то розраховували отримати більше Post-view конверсій, ніж при використанні звичної GDN.

На додаток до цього, сама присутність у застосунку Waze мала посилити позиції Shiny&Diski як бренду. З високою часткою ймовірності вони там були першими українськими шинниками

Влад Кісельов

Media Technical Lead у Promodo

Зараз налаштовувати рекламне повідомлення в Waze можна за годинами роботи й розкладом точок. А з урахуванням того, що застосунок знає місцеперебування користувача, то цих налаштувань достатньо.

Метрики ефективності Waze

  • Покази — скільки разів Pin/Arrow/Takeover було побачено.
  • Унікальні користувачі — скільки людей побачили вашу рекламу.
  • Залучення — скільки залучення згенерувала реклама.
  • Навігації — скільки поїздок було здійснено до вашої локації.
  • Вартість навігації — скільки коштувала одна поїздка до вашої локації.

Результати просування бренду в застосунку Waze

Проміжний підсумок запуску реклами у застосунку Waze ми підбили вже на початку грудня 2021:

  • коефіцієнт конверсії за показами в Waze виявився на 61% вищим, ніж у Youtube;
  • майже вся охоплена аудиторія виявилася унікальною — понад 80% користувачів ще не було охоплено іншими кампаніями Shiny&Diski.

Банерною рекламою в Google вже нікого не здивуєш. Яким би крутим не був креатив, це завжди стандартний рекламний квадрат, прямокутник тощо. Waze на фоні інших кампаній виділяє його нативність — не одразу розумієш, що це саме реклама у твоєму навігаторі, і це залучає могутніше за будь-яку кампанію в Youtube і GDN

Влад Кісельов

Media Technical Lead у Promodo

Так, нам вдалося охопили відносно невелику аудиторію — близько 270 тис. осіб. Водночас показник її унікальності зашкалював: перетин з YouTube і GDN виявився нижчим за 15%.

Деякі показники у нас вийшли навіть кращими, ніж середні у ніші:

  • показник натискань на позначку на карті;
  • відсоток користувачів, які вирішили прокласти маршрут до точки, побачивши її на карті;
  • конверсія після перегляду реклами: відсоток людей, які побачили повідомлення і вирішили прокласти маршрут до точки Shiny&Diski.

Загальні висновки

Якщо бізнесу необхідно прокладати маршрут клієнтів в офлайн, то Waze, безперечно, варто використовувати.

Реклама у Waze максимально релевантна для будь-якого нішевого бізнесу з офлайн-точкою, що так чи інакше пов'язаний з автівками: продаж, ремонт і заміна автозапчастин, СТО та шиномонтаж, автосалони, АЗС.

Влад Кісельов

Media Technical Lead у Promodo

По-перше, якщо головна мета перебуває в площині онлайну — наприклад, отримати охоплення і конверсії за показами на сайті, — тоді ми теж можемо використовувати застосунок. По-друге, і це значуща перевага — навігація водія в певну точку, наприклад, залучення в офлайн-магазини. 

Поки до реклами у Waze аудиторія не звикла так, як до інших каналів, можна отримувати гарні показники ефективності не шляхом частоти та бюджетів, а внаслідок все ще унікального типу реклами.

У Waze є свій рекламний кабінет, але на сьогодні запуск кампаній недоступний в Україні. Чекаємо, коли ситуація зміниться, і продовжуємо працювати над просуванням автомобільних брендів з інших країн. Наразі в нас є можливість працювати з українськими бізнесами, які мають дочірні компанії за кордоном

Влад Кісельов

Media Technical Lead у Promodo
Підпишіться
на розсилку
Дякуємо за підписку!
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз

Як працює реклама у Waze?

Waze — це навігаційний застосунок, який допомагає прокладати найбільш вдалі автомобільні маршрути. Застосунок пропонує три формати рекламних проявів: піни, навігаційний пошук, інструменти охоплення (рекламні повідомлення).

Рекламні можливості Waze для бізнесу

• Підвищити впізнаваність: кожна точка мережі відображатиметься на карті та з'являтиметься в результатах пошуку.
• Рекламуватися: застосунок дає змогу інформувати користувачів про комерційні пропозиції та місце перебування точок, пропонує їм прокласти маршрут.
• Направляти клієнтів: навігаційна система супроводжує водія до магазину і дає змогу збільшити частку ринку в рамках Waze.

Коли Waze відновить запуск реклами для українських брендів?

У Waze є свій рекламний кабінет, але на сьогодні запуск кампаній недоступний в Україні. Чекаємо на перемогу та закінчення війни.

В закладки

ЯКЩО ЗАДАЧІ ВАШОГО БІЗНЕСУ ВИХОДЯТЬ ЗА РАМКИ АЛГОРИТМІВ ТА ВИМАГАЮТЬ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ПІДХОДУ — ЗВЕРТАЙТЕСЬ ЗА КОНСУЛЬТАЦІЄЮ ДО ФАХІВЦІВ PROMODO.

Захочете отримати юзабіліті-аудит і персональні рекомендації для свого інтернет-магазину — напишіть нам.

Обговоримо ваш проєкт?
Надіслати заявку
Ваше повідомлення відправлено
Наш менеджер зв‘яжеться з вами найближчим часом.
Назад
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз
ДОЛУЧАЙСЯ ДО КОМАНДИ PROMODO ❤️
Надіслати заявку
Ваша заявка відправлена
Наші рекрутери звʼяжуться з вами найближчим часом!
Назад
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз