Написати нам
05
.
12
.
2025

+33% доходу у доларах. Результати Чорної пʼятниці 2025 у дослідженні Promodo та eSputnik

Як минула Чорна пʼятниця 2025 в онлайні. Дослідження Promodo та eSputnik
Як минула Чорна пʼятниця 2025 в онлайні. Дослідження Promodo та eSputnik
ЗМІСТ

За даними Promodo та CDP eSputnik, у 2025 головний розпродаж року минув майже традиційно: звичні дні пікових продажів та очікувана поведінка споживачів. Як результат, онлайн-ритейлери збільшили свій дохід у доларах на третину, порівняно із 2024-м. Із незвичного — бренди намагалися вирізнитися та анонсували розпродаж не на чорну, а на руду, рожеву чи навіть жовту пʼятниці.

Приклади креативів на Чорну пʼятницю 2025
Приклади креативів до Чорної пʼятниці: Сільпо, Фокстрот, Estro

Дні пікових продажів у 2025 — акційна пʼятниця та понеділок напередодні

У 2025-му на тижні Чорної пʼятниці трафік збільшився на 42%. Вже традиційно піковими днями стала сама Чорна пʼятниця та понеділок напередодні. Впродовж акційного тижня до Чорної пʼятниці рівень продажів також не мав сильної просадки.

Коли українці починають шукати товари на Black Friday: дані Promodo та Google
Джерело: дані Google Google Trends та внутрішня BI-система Promodo
З цікавого: як і минулого року попит почав формуватися завчасно. Проте, якщо раніше за тиждень до Чорної пʼятниці зростання кількості трафіку майже не позначалося на кількості замовлень, то цього року рівень продажів стабільно зростав вже з 21 листопада.

Більшим, аніж усі очікували, був попит й у неділю після Чорної пʼятниці. Можливо, позначилося доволі тривале відключення світла в суботу у Києві. 

На третину більше доходу у доларах, проте незначне зростання середнього чека

Онлайн-ритейлери з різних ніш усереднено отримали на 33% більше доходу у доларах, порівняно з 2024-м. Кількість замовлень протягом акційного тижня зросла на 25%, а от середній чек майже не змінився: +7% у доларах. Тобто українці купували на Чорну пʼятницю частіше, але витрачали не більше, ніж минулого року. 

За доходом найбільше зростання показали ніші:

  • Електроніки (+37% у доларах),
  • Ювелірних виробів (+32% у доларах),
  • Продуктів і алкоголю (+30% у доларах).

Зоотовари до трійки не потрапили, проте також збільшили прибуток на 25% у доларах. Щодо витрат на рекламу — то у тиждень Чорної пʼятниці гравці з усіх ніш, які ми розглядали, збільшили бюджет вдвічі.

Динаміка кількості покупок на Чорну пʼятницю 2025 у різних категоріях
Джерело: внутрішня BI-система Promodo

Товари, які мали найбільший попит

Цьогорічний топ товарів майже не відрізняється від торішнього — користувачі найчастіше замовляли побутову техніку, гаджети та ювелірні вироби. Також стабільно високий попит з перших днів розпродажу був на зарядні станції.

ТОП-5 категорій товарів, які користувалися найбільшим попитом на Чорну пʼятницю
Джерело: внутрішня BI-система Promodo

Що цікаво, у Зоотоварах за кількістю замовлень безумовним лідером стала категорія корму для котів — ритейлери отримали у три рази більше продажів, ніж з категорії корму для собак. Проте у розрізі доходу різниця склала лише 10%.

Сила бренду продає: які рекламні канали принесли найбільше замовлень

У розрізі трафіку найбільш ефективно залучав користувачів Платний канал трафіку. У розрізі доходу цей канал також лишається найефективнішим, проте його доля зменшилася, натомість приріс канал Директ. Це підтверджує, що рівень лояльності українців та готовність купувати напряму залежать від сили бренду.

Ефективність рекламних каналів у період Чорної пʼятниці 2025
Джерело: внутрішня BI-система Promodo
Майже 5-ту частину від загального доходу на Чорну пʼятницю згенерував канал Retention (розсилки каналами email, Viber, App Inbox, Web Push тощо).

У день розпродажу було відправлено 121 млн промоповідомлень. Це на третину більше, ніж минулого року. Конкуренція за увагу користувачів посилюється.

Лідери відправлень за каналами у день Чорної пʼятниці 2025
Джерело: внутрішня BI-система eSputnik

Найбільше зростання показали App Inbox та Telegram-бот. Кожне десяте за весь листопад повідомлення було відправлене саме у день Чорної п’ятниці — це втричі більше, ніж у будь-який звичайний день.

Частка покупок зі смартфонів у листопаді зросла з 75% до 78% порівняно з минулим роком. Але в дні пікового попиту вона тимчасово зменшувалася. На вихідних — навпаки, показник підіймався до максимальних значень.

Частка продажів у Black Friday у розрізі пристроїв
Джерело: внутрішня BI-система eSputnik

Починаючи із суботи, смартфони та планшети були основним джерелом покупок. Імовірно, у п’ятницю люди частіше купують із робочих комп’ютерів, а на вихідних — вже зі своїх мобільних телефонів.

Так, у цю Чорну п’ятницю українці отримали багато імейлів, тому відкривали їх рідше. Найбільша кількість відкриттів була у суботу, але переходів за посиланнями навпаки — менше. Пікові показники за кількістю переходів з листів показав Кіберпонеділок. Натомість комунікація у Viber найкраще спрацювала саме у день Чорної п’ятниці. 

Як і коли українці відкривають акційні повідомлення на Чорну пʼятницю
Джерело: внутрішня BI-система eSputnik
Підпишіться
на розсилку
Дякуємо за підписку!
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз
В закладки
Читайте також

Є СКЛАДНЕ ПИТАННЯ З АНАЛІТИКИ? НАПИШІТЬ НАМ — МИ ЗНАЄМО, ЯК ЙОГО ВИРІШИТИ.

Захочете отримати юзабіліті-аудит і персональні рекомендації для свого інтернет-магазину — напишіть нам.

Обговоримо ваш проєкт?
Неправильний email. Якщо ваш email вірний, просто ігноруйте це повідомлення.
Заповність всі поля
Надіслати заявку
Ваше повідомлення відправлено
Наш менеджер зв‘яжеться з вами найближчим часом.
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз
Валерія Любовецька
Recruitment Team Lead
ДОЛУЧАЙСЯ ДО КОМАНДИ
PROMODO
Ваша заявка відправлена
Наші рекрутери звʼяжуться з вами найближчим часом!
Назад
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз