НАПИСАТИ НАМ
28
.
08
.
2019

9 звітів Google Analytics, що впливають на маркетингові рішення і продажі в ecommerce

ЗМІСТ

Google Analytics (GA) користуються майже дві третини від 10 тисяч сайтів з топа пошукової видачі.

populyarnost'_sistyem_vyeb-analitiki

GA збирає безліч даних. Одна лише кількість переглядів (сторінки або події) досягає 10 мільйонів на аккаунт. Непідготовленій людині доведеться докласти чимало зусиль, щоб витягти корисні дані із загального масиву. Узагальнені цифри складно застосовувати, але ситуацію може прояснити сегментація.

У цій статті ми розповімо про дев'ять найбільш важливих звітів, які відповідають на ключові питання для будь-якого бізнесу.

Переваги GA для бізнесу

Google Analytics - це інструмент, який допомагає визначити ефективність сайту, переваги та інтереси цільової аудиторії. З його допомогою ви зможете вирішити такі завдання:

  • Націлити за сегментами ЦА. Ви отримуєте актуальну інформацію про аудиторії: демографічні дані, інтереси і шлях по воронці продажів. Ці знання допомагають керувати поведінкою ЦА і вибудовувати кампанії не тільки на підставі загальних понять, але і на основі того, які конкретні дії покупець повинен здійснити.
  • Використовувати час і бюджети продуктивніше. Репорти засновані на об'єктивних фактах, а не на суб'єктивних судженнях. Не витрачаючи час на здогади, ви зможете витрачати свій час набагато розумніше і продуктивніше. Завдяки простим і наочним цифрам і рекомендацій системи, вам буде легше фокусуватися на певній галузі бізнесу.
  • Вибрати кращі стратегії для каналів. GA показує, звідки до вас приходять потенційні клієнти. Можна чітко побачити, що працює краще за все. Так, за допомогою ecommerce-метрик можна збільшити приплив людей, наприклад, з соціальних мереж, публікуючи контент, який викликає найбільший відгук на інших ресурсах.
  • Розширити базу клієнтів. Визначте, з яких девайсів люди заходять до вас на проект - це допомагає збільшити статистику переходів зі смартфонів або планшетів. На мобільний трафік припадає 47,96% від всіх переходів. Алгоритм Mobile-First Index дає дізнатися, наскільки ваш веб-ресурс зручний для перегляду зі смартфона або планшета. Аналітичний інструмент оцінює швидкість завантаження, а також дозвіл екрана для різних платформ і операторів зв'язку - все це можна використовувати для оптимізації проекту.
  • Оцінити ефективність сайту в цілому і окремих лендінгів. Завдяки широкому набору індикаторів, від частки відмов до аналізу контенту, можна визначити, яка саме частина потребує доопрацювання. Кількість лидів (потенційних клієнтів) можна збільшити, поліпшивши навігацію, домашню сторінку і інші важливі елементи ресурсу.

Найважливіші звіти в Google Analytics

Тепер ви розумієте величезний потенціал GA. Але як визначити, яким репортам приділяти увагу? Щоб було простіше розібратися, ми підготували список.

Джерела і канали трафіку

Дізнайтеся, як людина знайшла ваш інтернет-магазин. Для цього можна виділити три канали залучення, що вказують на ефективність просування:

  • Прямий трафік. Виявляє тих, хто (1) цілеспрямовано ввів ваш URL-адресу, (2) відкрив закладку, або (3) перейшов за посиланням, відправленої іншою людиною. Прямий спосіб просування також означає успішне просування поза інтернетом і особистих рекомендацій, наприклад офлайнові рекламні кампанії, такі як ТБ або радіо.
  • Переходи з інших майданчиків. Оцінка того, наскільки результативним було просування через сторонні ресурси.
  • Органічний трафік. Відвідувачі з пошукових систем - цей показник сильно залежить від якості розміщеного контенту і коректного налаштування SEO. Крім того, можна дізнатися, скільки людей прийшло з конкретного каналу, наприклад, певного пошукача або YouTube.
istochniki_trafika_google_analytics

Показник сторінок/сеанс

Дозволяє дізнатися цінну інформацію про залучення користувачів. Наприклад, скільки розділів в середньому було переглянуто за сеанс. Для цього потрібно розділити кількість розділів на число сесій.

Метрика допомагає відслідковувати, як різні зміни на в онлайн-магазині впливають на взаємодію аудиторії з контентом. Можна простежити, яка саме реклама, текст або шлях користувача сприяють здійсненню цільової дії. Більш того, можна простежити коефіцієнт успішності сесії у певної групи ЦА, наприклад, визначити групу користувачів, яка в підсумку зробила покупку.

otchyet_google_analytics_stranic_za_syeans

Важливо пам'ятати, що успішність сесії не залежить від кількості перегляду сторінок. Тому спеціально піднімати показники по цій метриці не варто

Нові та користувачі, які повернулися

Репорт складається з трьох метрик:

  • Кількість візитів нових і користувачів, які повернулися . Співвідношення цих груп різниться в залежності від типу бізнесу. Наприклад, більшості ecommerce-проектів цікаві саме нові клієнти.
  • Поведінка користувачів. Тут визначається процентне співвідношення нових/повернувшихся відвідувачів, тривалість сесії, кількість переглянутих сторінок за один сеанс і багато іншого.
  • Відстеження цільових дій. Наприклад, хто залишає контакти або здійснює замовлення.
otchyet_google_analytics_novyiye_i_vyernuvshiyesya_pol'zovatyeli

Також, тут у вас з'являється можливість порівняти різні сегменти аудиторії. Завдяки цьому, можна відстежити динаміку і оцінити результативність інтернет-маркетингу.

Адаптація під мобільні пристрої

Звіт націлений на поліпшення двох показників:

  • Відображення при відкритті інтернет-магазина з планшета або телефону. Ви дізнаєтеся, наскільки сторінку зручно переглядати зі смартфона, скільки приходить мобільного трафіку, які саме гаджети використовують люди, чи відрізняється поведінка «мобільних» користувачів від «десктопних». На підставі отриманих висновків можна коригувати мобільну версію. Наприклад, поліпшити меню, що випадає і зображення або налаштувати мультиплатформенний функціонал.
  • Адаптивний дизайн. Включає в себе контент, що підлаштовується під то, як веде себе користувач, спрощену навігацію, оптимальні поля і відступи, оптимізацію картинок і т.д.
otchyet_google_analytics_mobil'nyiye_ustroystva

Поведінка відвідувачів: вхід/вихід, пошук, швидкість завантаження

Комплексний аналіз охоплює наступні аспекти:

  • Огляд. Містить інформацію про «точки» входу/виходу користувача, загальну цифру відвідуваних розділів, унікальні перегляди та час на сайті.
  • Карта поведінки. Візуалізує шлях людини.
  • Контент. Статистика кожного розділу інтернет-магазину.
  • Пошук. Демонструє, що користувачі не можуть знайти і підказує, що варто додати.
  • Швидкість завантаження. Прослідкуйте, як швидко завантажується сайт і його окремі частини з різних браузерів і геолокації.
  • Показник відмов. Параметр, що показує, як багато людей покинуло ресурс.

Показник відмов = загальне число сеансів з візитом на одну сторінку/загальне число сеансів.

Завдяки цим показникам ви дізнаєтеся, що можна оптимізувати і який контент необхідно переглянути.

Якщо між лендінгами є істотна різниця в відмовах, проаналізуйте, в чому переваги тих розділів, де показник нижче. Можливо, в них більш продумана візуальна складова, більш помітні елементи або дуже переконливі заклики до дії.

Атрибуція

Репорт відстежує конверсію і дозволяє дізнатися, як люди стають потенційними клієнтами. Тут можна бачити джерела трафіку, які зіграли вирішальну роль в конверсії та елементи контенту, які з цим пов'язані між собою.

Ці факти можна застосовувати для аналітики наявного контенту, ключів і інструментів навігації. Залежно від каналу трафіку і доходу від нього, можна визначити, чи варто проводити оптимізацію в наступних напрямках:

  • Контент - безпосередня причина конверсії, підвищує ефективність вебресурсу.
  • Продуманий дизайн лендінгу. Він повинен перетворювати гостей, які клікнувши на рекламу, в покупців.
  • Заклик до дії, що привертає увагу, спонукає до купівлі та відповідає основним посиленням компанії.

Ефективність товарів

У звіті зазначено наступне:

  • Кліки на товари зі списку - як часто люди переглядають найменування в певній групі;
  • Перегляд відомостей про продукт - статистика вивчення більш докладних даних;
  • Унікальні покупки - як часто конкретне найменування входило до складу транзакції;
  • Додавання в кошик і видалення;
  • Коефіцієнт обраних товарів - додавання в корзину на кількість вивчень відомостей;
  • Коефіцієнт здійснених покупок на кількість вивчення відомостей.
otchyet_google_analytics_effyektivnost'_tovarov

Панель управління системи дозволяє відстежити ефективність продукту. Так ви отримуєте відомості про те, яку інформацію і про який тип продукції додати.

Аналіз ключових слів для SEO

Нарешті, завдяки аналізу ключів і SEO-запитів, можна дізнатися основні джерела трафіку і зробити висновок про їх органічну частину. Після цього варто порівняти, чи відповідають результати SEO вашим завданням і цілям рекламної кампанії в цілому.

GA надає розгорнутий аналіз того, за якими ключами ви займаєте позиції в пошуковій видачі, і чи відрізняються вони від бажаних ключових слів. Якщо такі відмінності є, то ключі варто переглянути.

Рекомендації системи

Усередині кожного звіту з'являються підказки. Інтернет-маркетологи вважають багато з них корисними. Якщо система пропонує вам нові назви товарів або дає поради щодо покращення окремого розділу лендингу – спробуйте внести зміни до проекту.

Усередині кожного звіту з'являються підказки. Інтернет-маркетологи вважають багато з них корисними. Якщо система пропонує вам нові назви товарів або дає поради щодо поліпшення окремого розділу лендінгу - спробуйте внести зміни в проект.

Наостанок

Google Analytics - інструмент для будь-якого маркетолога і власника онлайн бізнесу. Звіти надають важливі і корисні відомості, деякі з яких навряд чи просто так прийшли б вам в голову. Найскладніше в їх аналізі - витягти із загального масиву необхідні дані і застосовувати їх на практиці. До них є доступ у кожного, але не всі вміють правильно їх використовувати.

Підпишіться
на розсилку
Дякуємо за підписку!
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз
В закладки

Маючи великий досвід в web-аналітиці, фахівці Promodo допомагають керувати ecommerce-проектами простіше і ефективніше. Вам не потрібно вивчати всі деталі самостійно - зверніться за допомогою до професіоналів і розвивайте свій бізнес інтернеті.

Захочете отримати юзабіліті-аудит і персональні рекомендації для свого інтернет-магазину — напишіть нам.

Обговоримо ваш проєкт?
Надіслати заявку
Ваше повідомлення відправлено
Наш менеджер зв‘яжеться з вами найближчим часом.
Назад
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз
ДОЛУЧАЙСЯ ДО КОМАНДИ PROMODO ❤️
Надіслати заявку
Ваша заявка відправлена
Наші рекрутери звʼяжуться з вами найближчим часом!
Назад
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз