НАПИСАТИ НАМ
23
.
03
.
2023

Аудит рекламного кабінету Facebook: один крок до підвищення ефективності рекламних кампаній

SMM
ЗМІСТ

Facebook налічує понад 200 мільйонів бізнес-акаунтів, і 62% з них мають негативний досвід після запуску реклами. Така невтішна статистика не зменшує важливості реклами в соціальних мережах для бізнесу, адже за даними Statista, 90% маркетологів використовують Facebook, як частину маркетингової стратегії.

Причини фейлів, інсайди, та рішення для збільшення ефективності рекламних кампаній в Facebook та Instagram ми шукали із тімлідом відділу PPC в Promodo Сергієм Ломаненко.

Ключовий аспект — аудит рекламного облікового запису Facebook

Найчастіше причина невдалих рекламних кампаній криється в акаунті Facebook Ads. Зазвичай перед тим, як звернутися до професійної маркетингової агенції, власники невеликих компаній або їх інхаус-спеціалісти налаштовують і запускають рекламу самостійно. Як наслідок, маємо низку помилок, які є основними причинами відсутності бажаного результату. Рішенням може стати аудит рекламного кабінету. 

Аудит рекламного кабінету Facebook — це детальний аналіз та поглиблена оцінка налаштувань і ефективності акаунту, що дозволяє визначати помилки, прогалини та точки розвитку для бізнесу. Основна мета аудиту — покращення загальної ефективності впроваджених кампаній.

Ми оцінюємо структуру рекламного акаунта, перевіряємо налаштування, дивимось на релевантність обраної аудиторії поставленим цілям, визначаємо правильність відстеження конверсій тощо.

Сергій Ломаненко

Тімлід відділу PPC в Promodo

Наші спеціалісти проводять три різні варіанти аудиту рекламного облікового запису Facebook.

  • Перший варіант — це отримати загальну інформацію про стан акаунту Facebook Ads ще на етапі переговорів. Для оцінки обсягу необхідних робіт та формування комерційної пропозиції фахівці отримують доступ до рекламного облікового запису, перевіряють налаштування та ефективність попередніх кампаній.  
  • Другий варіант — провести аудит рекламних облікових записів Facebook. У такому випадку ми самостійно аналізуємо проєкт, обираємо мету просування, перевіряємо піксель та налаштовані події.
  • Третій варіант, який найчастіше обирають наші клієнти, —  це аудит рекламного облікового запису Facebook, як окрема послуга. Наші експерти застосовують комплексний підхід до дослідження, аналізу та структурування даних у презентації, що отримує клієнт. Важливо те, що ми не тільки окреслюємо сильні та слабкі сторони облікового запису, але й надаємо рекомендації, які дозволять власнику бізнесу самостійно підвищити ефективність реклами у Facebook та Instagram.

Кому потрібен аудит рекламного облікового запису Facebook? Абсолютно всім!

Сергій Ломаненко переконаний, що аудит рекламних акаунтів у Facebook потрібен всім компаніям. З одного боку, це ідеальний варіант для власників малого та середнього бізнесу, які самостійно розміщують рекламу в Facebook і шукають можливості для вдосконалення. Завдяки нашому аналізу та рекомендаціям їм буде значно легше досягнути запланованих результатів. 

З іншого боку, великі компанії з професійною командою маркетологів також отримують значні переваги від аудиту рекламних кабінетів. Сергій визнає, що робота над рекламною кампанією протягом тривалого часу може призвести до «замилення ока», через що фахівці втрачають увагу до важливих деталей. 

Ми регулярно проводимо внутрішній аудит усіх наших кампаній в Promodo, щоб перевірити один одного, наново поглянути на завдання та знайти зони зростання.

Сергій Ломаненко

Тімлід відділу PPC в Promodo

Важливо не пропустити момент чергового аудиту

Маркетологам та власникам бізнесу потрібно навчитися розпізнавати той момент, коли потрібно звертатися за консультацією до маркетингової агенції.

Основна тривожна ознака — неефективність реклами, впровадженої через кабінет. Наприклад, ви бачите, що люди, які лайкають і діляться рекламними постами, — не ваша ЦА. Або ви продовжуєте підвищувати бюджет, але ваша реклама не окупається. 

Це лише деякі з випадків, коли потрібно терміново реагувати. Проте катастрофу краще передбачити, ніж ліквідовувати її наслідки. Візьміть до уваги наші рекомендацій, щоб не пропустити своєчасну перевірку.

Розробіть графік перевірки кабінету

Внутрішнє і зовнішнє середовище змінюються, тому дуже важливо регулярно адаптувати свій рекламний обліковий запис Facebook. Ми рекомендуємо створити розклад і перевіряти налаштування принаймні чотири рази на рік. 

Один раз на три місяці — це оптимально для зовнішнього аудиту рекламного облікового запису Facebook.

Сергій Ломаненко

Тімлід відділу PPC в Promodo

Слідкуйте за показниками

Оскільки реклама в соціальних мережах орієнтована на підвищення ефективності роботи бізнесу, потрібно пильно стежити за показниками. Зверніть увагу на основні цілі рекламних кампаній Facebook, такі як конверсії, трафік, залучення потенційних клієнтів, впізнаваність бренду, перегляди відео тощо і постійно відстежуйте їх.

Порівнюйте свої результати із середньостатистичними в ніші

Недостатньо просто стежити за динамікою KPI. Потрібно порівнювати свої результати з контрольними показниками на ринку. Вони можуть відрізнятися залежно від галузі чи країни, але принаймні орієнтуйтесь на середній CPC у рекламних кампаніях Facebook. Якщо цифри далекі від середньостатистичних критеріїв — час замовити аудит рекламного облікового запису Facebook.

Враховуйте зміну типу компаній

Ще одним моментом, коли вашому рекламному акаунту може знадобитися перевірка, є зміна типу компаній. Наприклад, під час високого сезону, наближення свят чи розпродажів, маркетологи зазвичай змінюють рекламні кампанії — додають позиції, змінюють таргетинг або адаптують рекламні цілі. У такому випадку доцільно пройти позачерговий аудит рекламного кабінету. 

Переваги аудиту рекламного облікового запису Facebook

Якщо ви маєте сумніви щодо інвестування в аудит рекламного кабінету Facebook, ось очевидний список переваг цієї послуги:

  • Покращення таргетингу.
  • Оновлення рекламних креативів, зображень, відео та CTA.
  • Адаптація рекламної мети до цілей вашої кампанії.
  • Правильне встановлення пікселя Facebook, перевірка налаштування агрегованих подій та відстеження переходів.
  • Підвищення показників реклами (ліди, конверсії, рентабельність тощо).
  • Зростання ефективності впроваджених рекламних кампаній.

Замість висновку

Хоча аудит реклами у Facebook складається з багатьох кроків, розібратися з цим нескладно. Проте процес трудомісткий, вимагає концентрації та ретельної обробки даних. Ми розповіли вам, яку методологію зазвичай використовуємо для відстеження ефективності рекламних кампаній та на які показники найчастіше звертаємо особливу увагу. Звичайно ж, в межах однієї статті описати все в подробицях неможливо. Як не можна й скласти детальний план дій для проведення аудиту, адже кожен бізнес і кожна кампанія унікальні. Але загальний напрям руху, сподіваємося, описали доволі чітко.

Підпишіться
на розсилку
Дякуємо за підписку!
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз

Навіщо проводити аудит рекламного кабінету Facebook?

Проведення аудиту рекламного кабінету Facebook допоможе вам виявити області ваших рекламних кампаній, які потребують вдосконалення, оптимізувати таргетинг, зменшити витрати на рекламу та збільшити ROI у ваші рекламні кампанії.

З яких етапів складається аудит рекламного кабінету Facebook?


Аудит рекламного кабінету Facebook містить такі етапи: перегляд ваших рекламних кампаній, аналіз даних про ефективність реклами, виявлення аспектів, які потребують покращення, оптимізація таргетингу оголошень і коригування рекламного бюджету за потреби.

Як часто потрібно проводити аудит рекламного кабінету Facebook?


Рекомендується проводити аудит рекламного кабінету Facebook регулярно, принаймні раз на пів року, щоб переконатися, що ваші рекламні кампанії працюють ефективно та результативно.

В закладки

Якщо ви бажаєте зробити аудит свого рекламного кабінету Facebook та підвищити ефективність рекламних кампаній, напишіть нам

Захочете отримати юзабіліті-аудит і персональні рекомендації для свого інтернет-магазину — напишіть нам.

Обговоримо ваш проєкт?
Надіслати заявку
Ваше повідомлення відправлено
Наш менеджер зв‘яжеться з вами найближчим часом.
Назад
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз
ДОЛУЧАЙСЯ ДО КОМАНДИ PROMODO ❤️
Надіслати заявку
Ваша заявка відправлена
Наші рекрутери звʼяжуться з вами найближчим часом!
Назад
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз