Facebook налічує понад 200 мільйонів бізнес-акаунтів, і 62% з них мають негативний досвід після запуску реклами. Така невтішна статистика не зменшує важливості реклами в соціальних мережах для бізнесу, адже за даними Statista, 90% маркетологів використовують Facebook, як частину маркетингової стратегії.
Причини фейлів, інсайди, та рішення для збільшення ефективності рекламних кампаній в Facebook та Instagram ми шукали із тімлідом відділу PPC в Promodo Сергієм Ломаненко.
Найчастіше причина невдалих рекламних кампаній криється в акаунті Facebook Ads. Зазвичай перед тим, як звернутися до професійної маркетингової агенції, власники невеликих компаній або їх інхаус-спеціалісти налаштовують і запускають рекламу самостійно. Як наслідок, маємо низку помилок, які є основними причинами відсутності бажаного результату. Рішенням може стати аудит рекламного кабінету.
Аудит рекламного кабінету Facebook — це детальний аналіз та поглиблена оцінка налаштувань і ефективності акаунту, що дозволяє визначати помилки, прогалини та точки розвитку для бізнесу. Основна мета аудиту — покращення загальної ефективності впроваджених кампаній.
Наші спеціалісти проводять три різні варіанти аудиту рекламного облікового запису Facebook.
Сергій Ломаненко переконаний, що аудит рекламних акаунтів у Facebook потрібен всім компаніям. З одного боку, це ідеальний варіант для власників малого та середнього бізнесу, які самостійно розміщують рекламу в Facebook і шукають можливості для вдосконалення. Завдяки нашому аналізу та рекомендаціям їм буде значно легше досягнути запланованих результатів.
З іншого боку, великі компанії з професійною командою маркетологів також отримують значні переваги від аудиту рекламних кабінетів. Сергій визнає, що робота над рекламною кампанією протягом тривалого часу може призвести до «замилення ока», через що фахівці втрачають увагу до важливих деталей.
Маркетологам та власникам бізнесу потрібно навчитися розпізнавати той момент, коли потрібно звертатися за консультацією до маркетингової агенції.
Основна тривожна ознака — неефективність реклами, впровадженої через кабінет. Наприклад, ви бачите, що люди, які лайкають і діляться рекламними постами, — не ваша ЦА. Або ви продовжуєте підвищувати бюджет, але ваша реклама не окупається.
Це лише деякі з випадків, коли потрібно терміново реагувати. Проте катастрофу краще передбачити, ніж ліквідовувати її наслідки. Візьміть до уваги наші рекомендацій, щоб не пропустити своєчасну перевірку.
Внутрішнє і зовнішнє середовище змінюються, тому дуже важливо регулярно адаптувати свій рекламний обліковий запис Facebook. Ми рекомендуємо створити розклад і перевіряти налаштування принаймні чотири рази на рік.
Оскільки реклама в соціальних мережах орієнтована на підвищення ефективності роботи бізнесу, потрібно пильно стежити за показниками. Зверніть увагу на основні цілі рекламних кампаній Facebook, такі як конверсії, трафік, залучення потенційних клієнтів, впізнаваність бренду, перегляди відео тощо і постійно відстежуйте їх.
Недостатньо просто стежити за динамікою KPI. Потрібно порівнювати свої результати з контрольними показниками на ринку. Вони можуть відрізнятися залежно від галузі чи країни, але принаймні орієнтуйтесь на середній CPC у рекламних кампаніях Facebook. Якщо цифри далекі від середньостатистичних критеріїв — час замовити аудит рекламного облікового запису Facebook.
Ще одним моментом, коли вашому рекламному акаунту може знадобитися перевірка, є зміна типу компаній. Наприклад, під час високого сезону, наближення свят чи розпродажів, маркетологи зазвичай змінюють рекламні кампанії — додають позиції, змінюють таргетинг або адаптують рекламні цілі. У такому випадку доцільно пройти позачерговий аудит рекламного кабінету.
Якщо ви маєте сумніви щодо інвестування в аудит рекламного кабінету Facebook, ось очевидний список переваг цієї послуги:
Проведення аудиту рекламного кабінету Facebook допоможе вам виявити області ваших рекламних кампаній, які потребують вдосконалення, оптимізувати таргетинг, зменшити витрати на рекламу та збільшити ROI у ваші рекламні кампанії.
Аудит рекламного кабінету Facebook містить такі етапи: перегляд ваших рекламних кампаній, аналіз даних про ефективність реклами, виявлення аспектів, які потребують покращення, оптимізація таргетингу оголошень і коригування рекламного бюджету за потреби.
Рекомендується проводити аудит рекламного кабінету Facebook регулярно, принаймні раз на пів року, щоб переконатися, що ваші рекламні кампанії працюють ефективно та результативно.
Якщо ви бажаєте зробити аудит свого рекламного кабінету Facebook та підвищити ефективність рекламних кампаній, напишіть нам
Захочете отримати юзабіліті-аудит і персональні рекомендації для свого інтернет-магазину — напишіть нам.