Рейтинг українського бізнесу за брендовими запитами
Share of Brand Search компаній у різних нішах
Share of Brand Search (SoS) — метрика, яка показує частку брендових пошукових запитів бізнесу від загального обʼєму брендових пошукових запитів у категорії. Тобто саме вона демонструє органічний інтерес користувачів до певного бренду, порівняно з конкурентами. Подекуди точніше якісних та кількісних досліджень.
Дослідження показують, що SoS напряму корелює з часткою ринку, прогнозуючи динаміку продажів на 1-12 місяців вперед, залежно від категорії.
А також дозволяє виміряти ефективність рекламних кампаній: чим більше рекламної присутності має бренд, тим вищим має бути показник Share of Brand Search — як в короткостроковій, так і у довгостроковій перспективі.
Дослідження показують, що SoS напряму корелює з часткою ринку, прогнозуючи динаміку продажів на 1-12 місяців вперед, залежно від категорії.
А також дозволяє виміряти ефективність рекламних кампаній: чим більше рекламної присутності має бренд, тим вищим має бути показник Share of Brand Search — як в короткостроковій, так і у довгостроковій перспективі.
Ми сформували рейтинг на основі того, як часто користувачі шукають в онлайні кожен конкретний бренд. Категорії додаватимемо щомісячно.

Як ми проводили дослідження
По кожному бренду збирали усі його брендові пошукові запити. За кожним з них за допомогою Google Ads знімали частотність. До топу увійшли гравці, які мали найбільший обʼєм брендового трафіку. Місця у рейтингу розподіляли, виходячи із обсягу частотності усіх пошукових брендових запитів на 2025 рік.
Share of Brand Search 2023–2025
Доля брендового трафіку у % між топ-гравцями цієї вибірки. Сума даних становить 100%. До топ-15 увійшли гравці, які мали найбільший обʼєм брендового трафіку.
* Прогнозований річний показник на основі обʼєму пошукових запитів першого півріччя 2025.
Динаміка брендового попиту в ніші

Сума брендового попиту по всіх топових гравцях ніші з нашої вибірки.
* Прогнозований річний показник на основі обʼєму пошукових запитів першого півріччя 2025.
Клієнтам Promodo доступні повні звіти за представленими категоріями, в яких можна побачити абсолютні показники брендованих запитів у динаміці 2022-2025 та прогноз до кінця 2025 року.
Ми будемо доповнювати звіт новими нішами та оновлювати цифри раз на пів року.
Щоб не пропустити анонс, слідкуйте за новинами у нашому телеграм-каналі
підписатися

МАЄТЕ ЗАВДАННЯ?
Давайте обговоримо його.