Написати нам
17
.
09
.
2025

Retention Marketing — канал додаткового доходу. Як це працює на прикладі 3 кейсів

ЗМІСТ

Retention — важливий елемент маркетингу, який допомагає утримувати вже існуючих клієнтів: знайома всім аксіома, що з поточними клієнтами потрібно працювати та заохочувати їх здійснювати повторні покупки — це великий, часто недооцінений канал надходження прибутку. 

Команда Promodo багато працює у сфері Retention Marketing і має у своєму портфелі десятки успішних кейсів. Ось три приклади, де завдяки роботі з ретеншеном ми допомогли клієнтам отримати додатковий дохід.

MAUDAU / збільшення числа замовлень з кожної активності

MAUDAU. Маркет важливих штук — онлайн-платформа для повсякденних покупок зі зручним сервісом. Ціль робіт — зібрати номери телефонів та email користувачів, щоб у перспективі використати цей канал для комунікації з аудиторією. Клієнт прагнув збільшити базу підписників через використання різних точок збору контактів на сайті. 

Разом з клієнтом ми реалізували два рішення: одне простіше, інше складніше, але з інтерактивом, що сприяв залученню аудиторії. 

Механіка Quiz: пропонуємо отримати подарунок за відповіді у невеликому опитуванні на сайті, мотивація клієнта — подарунок у вигляді промокоду. Результат — 1,31% всіх користувачів на сайті за 1 місяць заповнили форму.

52% з тих, що отримали промокод — використали його, що вказує на реальність бази, компанія отримала 69% нових контактів. 

Механіка GiftBox. Ми зробили pop-up на сайті: у MAUDAU якраз був день народження і тим, хто залишить пошту та підтвердить її (це важливо) — дарували промокод. Результат — 3,42% усіх користувачів на сайті за три тижні акції залишили контакт, компанія отримала 62% нових контактів, а 52% отриманих промокодів були використані. 

Підписка. Механіка максимально проста — підпишись на розсилку та отримай бонус: знижку чи безкоштовну доставку. Серед цілей — отримати не лише пошту, а додаткову інформацію про користувача, а саме — дату народження, тому за цю інформацію давали додатковий бонус. Акцію націлили лише на нових користувачів, щоб обмежити кількість учасників. Результат — 2,3% всіх користувачів на сайті за три тижні заповнили форму, 98% нових контактів, 56% використаних на замовлення промокодів. 

Наш важливий інсайт з цього кейсу — створення повноцінної логіки до запуску активностей: команда MAUDAU точно знала, які дані  та як хоче отримати, тому далі ми з клієнтом просто запрограмували під це відповідні рішення.

Як працює Retention на MAUDAU. маркеті важливих штук
Чому підписатись на розсилку 一 це Win-Win для бізнесу та споживачів
Читати кейс

Zootovary.com / Механіка App Inbox, що збільшила прибуток на 31% за місяць

Zootovary.com — мережа роздрібних зоомагазинів в Києві з власною кур'єрською доставкою. Ніша зоотоварів — конкурентна: рік до року категорія товарів для тварин має рекордне збільшення рекламних бюджетів, а витрати на залучення користувачів на переважають витрати минулого року. Наприклад, початок 2025 показав зростання ніші на 48% у UAH, порівняно із першим півріччям 2024. Детальніше про категорію Зоотовари ми писали в нашому Дослідженні українського eCommerce

Ціль робіт — утримати поточних клієнтів та залучити нових.

Ми запропонували клієнту затестити нову ідею — App Inbox, канал розсилок, який поєднує в собі переваги мобільних сповіщень, web-push, що надсилаються до центру сповіщень та зберігаються в кабінеті користувача до моменту, коли вони втратять актуальність. 

За нашою ідеєю, підключення інструменту мало допомогти залучити малоактивну аудиторію підписників за email та охопити більшу частину бази за номером телефону. Адже для сповіщень в App Inbox можна використовувати різні ідентифікатори контактів. 

Цей кейс ми готували за результатами 9 місяців роботи інструменту, але вже у перший місяць побачили, що прибуток з каналу Retention зріс на 31%, загалом по часу роботи — 28,4%. 

У кейсі ми пояснюємо, як саме спрацював App Inbox, в чому його відмінність від розсилок і як правильно його інтегрувати у поточні процеси. Кейс прикладний тим, що показує — поява нових інструментів дозволяє збільшити дохід з каналів там, де здається, вже випробували все. Наша команда Promodo слідкує за новими інструментами і готова інтегрувати їх у ваш бізнес.

Як ми затестили App Inbox для zootovary.com і отримали +31% прибутку за перший місяць
Читати кейс

Shiny&Diski / + 131% доходу за місяць через гейміфікацію

Shiny&Diski — національний шинний оператор. Клієнт вже мав реалізовану стратегію pop-up на сайті: «залиши контакт — отримай знижку». В період сезонної активності перед нами було завдання збільшити обсяг продажів та розширити базу email в період зимового сезону.

Команда Retention Promodo має значний досвід роботи з гейміфікацією та різними аудиторіями, тому запропонували клієнту використати саме цей інструмент. До того ж, активність припадала на листопад, дуже насичений місяць з точки зору акцій та промо від всього ринку одразу, тому хотіли зробити щось нетипове. 

Для виклику активності розробили pop-up, а заохоченням до його відкриття була пропозиція отримати приз. Ми розробили просту та зрозумілу логіку гри, яка працювала як на нових клієнтів, так і на наявну базу підписників. Через розсилку запросили користувачів долучитись до гри та можливість виграти цінний приз: знижки та сертифікати. Окрім розсилок та pop-up з грою ми в період дії активності додавали окремий банер на сайті для переходу на неї.

Стратегія виявилась ефективною: клієнт отримав збільшення бази контактів у 4 рази, 60% транзацій з віджету та тригерів підписки, а головне — +136% доходу з активності.

Протягом місяця роботи, ця активність забезпечила більше половини всіх транзакцій на сайті, що виявилося навіть більшим, ніж загальна кількість транзакцій, які приніс віджет підписки протягом минулого року.

136% доходу за місяць: як працює гейміфікація у ніші автотоварів
Кейс Shiny&Diski
Читати кейс

Важливі інсайти

У матеріалі — три різні ніші, три різні кейси застосування інструментів для підвищення доходу з каналу ретеншину. Кожний з них — діючий інструмент, який неодноразово довів свою ефективність, але в той же час — потребує якісної імплементації та розуміння контексту: потрібно точно розуміти, з якою аудиторією працюєш, у який період і чого хочеш.

Наша команда Promodo має такий досвід і готова допомогти вам зробити так, щоб наступний кейс ми писали про ваш бізнес. Напишіть нам щоб отримати персональну пропозицію.

Підпишіться
на розсилку
Дякуємо за підписку!
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз
В закладки

‍Хочете, щоб ваш Retention Marketing приносив дохід? Напишіть нам, ми знаємо з чого почати

Захочете отримати юзабіліті-аудит і персональні рекомендації для свого інтернет-магазину — напишіть нам.

Обговоримо ваш проєкт?
Неправильний email. Якщо ваш email вірний, просто ігноруйте це повідомлення.
Заповність всі поля
Надіслати заявку
Ваше повідомлення відправлено
Наш менеджер зв‘яжеться з вами найближчим часом.
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз
Валерія Любовецька
Recruitment Team Lead
ДОЛУЧАЙСЯ ДО КОМАНДИ
PROMODO
Ваша заявка відправлена
Наші рекрутери звʼяжуться з вами найближчим часом!
Назад
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз