+136% доходу за місяць: як працює гейміфікація у ніші автотоварів
КЛІЄНТ
Shiny-diski — національний шинний оператор. Компанія заснована у 2012 році, надає послуги шиномонтажу, має свої склади, а також інтернет-магазин з широким асортиментом шин, дисків та мастил від провідних виробників.
Має представництва у в Києві, Львові, Одесі та Дніпрі і офіси в Харкові.
ЗАДАЧА
• Збільшити базу активних email через впровадження формату гейміфікації на сайті
• Збільшити дохід з каналу Retention
Вхідні дані
Працюємо з клієнтом в каналі Retention з 2018 року. Перед початком робіт з впровадження нових інструментів, на сайті Shiny-diski вже існували кілька точок збору контактів у форматі pop-up та форма в футері. Мотивація для користувачів — знижка за підписку.
Хоча такий формат комунікації стабільно забезпечував дохід у каналі, перед нами постало завдання: збільшити обсяг продажів та розширити базу email в період максимальної активності продажів, що припадає на «зимовий сезон».
Період активності — листопад 2023 року.
Рішення
Оскільки гейміфіковані активності показали гарні результати в інших нішах, наприклад, для мультикатегорійних магазинів Stylus та MAUDAU, а також для zootovary.com, ми запропонували впровадити цей формат для сайту Shiny-diski.
Щоб оцінити релевантність формату гейміфікації для ніші автотоварів, команда Retention проаналізувала потенційні результати, використовуючи бенчмарки з інших сегментів ринку.
Прогнозовані результати повністю відповідали цілям клієнта щодо каналу, тому ми розпочали підготовку до впровадження нового формату комунікації на сайті Shiny-diski.
Для виклику активності розробили pop-up, а заохоченням до його відкриття була пропозиція отримати приз.
Технічна реалізація
Ми витратили місяць на технічну реалізацію активності, яка передбачала участь команди контенту та технічних спеціалістів Promodo, а також розробників клієнта.
Ми уважно відносимось до безпеки даних та можливостей зламу гейміфікації або хакерської атаки. Щоб цього уникнути, ми додали проміжний етап — підтвердження електронної пошти користувача.
Механіка гейміфікації
1. Користувач вводить свій email для участі в грі
2. На вказаний email надходить лист зі сторінкою гри
- Після того, як користувач переходить за посиланням у листі — він може обрати свій шлях та виграти один з п'яти призів:
Після того, як протестували механіку, на сайті розмістили плашку для переходу на лендінг гейміфікації та повноцінно запустили активність.
на своєму сайті?
Для додаткового залучення клієнтів ми розробили стратегію комунікації в проморозсилках в каналі Email.
Адже важливо залучати до комунікації не лише нових клієнтів, а й існуючих — це збільшує лояльність до бренду.
Що зробили
- Проморозсилку про запуск активності
- Відправили лист з нагадуванням, що розіграш триває
- Відправили лист з нагадуванням про останні дні розіграшу
Додатково, в період дії активності, ми додавали окремий банер на сайті для переходу на неї.
Результати
Впровадження гейміфікації на сайті сприяло зростанню зацікавленості користувачів. Попри те, що люди не купують шини щомісяця, активність допомогла залучити користувачів на інші категорії товарів.
Результати активності повністю виправдали очікування клієнта.
Протягом місяця роботи, ця активність забезпечила більше половини всіх транзакцій на сайті, що виявилося навіть більшим, ніж загальна кількість транзакцій, які приніс віджет підписки протягом всього 2023 року.
Що далі?
Оскільки формат гейміфікації отримав відгук у цільової аудиторії клієнта, у 2024 році плануємо розширювати кількість та формати активностей на сайті. Це рішення сприятиме залученню більшої користувачів до комунікації з брендом та подальшому впливі на рішення про покупку на сайті.