В одному з останніх матеріалів ми розповідали, що базові механіки з утримання клієнтів допомагають бізнесу навіть у воєнний час отримувати буст продажів. А цим кейсом доводимо, що наші рекомендації дійсно робочі (щоправда, над ним ми працювали у період локдауну, а не війни). Проєкт ми реалізували «під ключ». Все, що зробила команда клієнта, це верифікувала домен.
Email-маркетинг під час війни. Як відновити комунікацію після перерви, і зробити це правильно.
Про клієнта
Red Park — outlet інтернет-магазин одягу, взуття, та товарів для дому. Один з гігантів на ринку Казахстану. На момент початку роботи, восени 2020, ритейлер мав 26 000 підписників в базі. Як вони до неї потрапили? Здебільшого завдяки обовʼязковій реєстрації під час замовлення. Жодних додаткових точок збору контактів не сайті не було, промо-матеріали не надсилалися, тригерні ланцюги також не були налаштовані.
Пізніше ми також виявили, що з цих 26 000 імейлів активними виявилися лише 15%, інші ж не читали листа від ритейлера.
Запустити канал та збільшити кількість продажів, не забуваючи про ROI. Такою була наша мета в цьому проєкті.
З чого почали: покрокова інструкція
Коли завдання стосується окупності інвестицій на перегрітому ринку, найефективніше взаємодіяти з аудиторією, яка вже знайома та лояльна до бренду. Користувачі з цього сегмента з більшою ймовірністю здійснять замовлення та дадуть зворотний зв'язок. Крім того, варто використовувати перевірені інструменти, які можуть забезпечити прогнозовані результати. Тож ми почали з реалізації базових механік.
Надали ТЗ для верифікації домену та створили шаблон для промолистів.
![промо-лист у новому дизайн-шаблоні](https://cdn.prod.website-files.com/630ca98fcd033036c3a993f5/637cbbc9d47966d5151617bc_1_promo_new.gif)
Подивитися шаблон промолиста повністю
Паралельно підготували віджет форми підписки та розмістили на сайті. З його допомогою нам вдалося за перший місяць зібрати більше 400 контактів, які згодом взаємодіяли з розсилками.
![віджет форми підписки](https://cdn.prod.website-files.com/630ca98fcd033036c3a993f5/637cbbc84547e45a5bd04582_2_vidjet.gif)
Після реалізували welcome-серію тригерів, яку користувач отримував після підписки. Для чоловіків та жінок розробили різний дизайн листів, аби персоніфікувати повідомлення.
До одного з листів додали анкету, аби краще зрозуміти вподобання клієнта, та надалі використовувати цю інформацію для сегментації бази.
![приклади розсилок для чоловіків та жінок](https://cdn.prod.website-files.com/630ca98fcd033036c3a993f5/637cbbc8bcac195fc6d3b2af_3_rassilki_dlya_zenshin_i_muzchin.webp)
Приклади листів з welcom-серії для жінок та чоловіків
Запустили два тригери для привітання з днем народження, де дарували підписнику додатковий промокод на знижку.
![приклади розсилок до дня народження](https://cdn.prod.website-files.com/630ca98fcd033036c3a993f5/637cbbc81ec666529cafc638_5_birthday_email.webp)
Подивитися повні версії першого та другого листів на день народження підписника
Крім того ми переформатували товарний фід клієнта, розмістили код для веб-трекінгу та надали правки в розмітці розробнику сайту Red Park, щоб підключити поглиблену сегментацію. І вже на її базі реалізували тригери «Покинутий перегляд» та «Покинутий кошик». Також через сервіс Claspo додали додаткову форму збору контактів у футері.
![приклад тригеру покинутий перегляд, покинутий кошик](https://cdn.prod.website-files.com/630ca98fcd033036c3a993f5/637cbbc8cefd8c847b750bdb_6_abandoned_cart.webp)
Подивитися повні версії листів «Покинутий перегляд» та «Покинутий кошик»
Що далі: накопичуємо перші висновки
Після створення достатньої кількості листів з унікальним дизайном вибрали найефективніші та розбили на рубрики. Це дозволило значно скоротити час на створення проморозсилок в подальшому.
Також ми запустили тригер «Реактивація» для контактів, які не читали листи більше трьох місяців. Контакти, які довгий час залишалися неактивними, видаляли з бази.
![приклад листа з реактивацією](https://cdn.prod.website-files.com/630ca98fcd033036c3a993f5/637cbbc861fa4b28bb8b94a8_snimok_ekrana_2022-05-24_v_15.33.35.webp)
Подивитися повну версію тригера «Реактивація»
Окрім анкети почали додавати до проморозсилок лаконічні блоки з опитуванням. Таким чином отримували інформації від більшої кількості підписників. Після збору відповідей виділили сегменти для проморозсилок, де розказували про найбільш релевантні товари.
![приклад блоків в імейлі з опитуванням](https://cdn.prod.website-files.com/630ca98fcd033036c3a993f5/637cbbced4796617cc1617d2_7_quiz.webp)
Приклад листа з додаванням блоку з опитуванням
Результати
Коли ми тільки розпочали співпрацю з брендом Red Park, клієнт взагалі не працював з каналом email. Проте за перші пів року канал став генерувати 20% від загального доходу інтернет-магазину.
Оптимізація маркетингового бюджету – не дорівнює втраті ефективності. Навіть за умов жорсткої економії інструменти retention-маркетингу стабільно допомагають підняти продажі.
на розсилку