Компанії часто ставлять під сумнів ефективність медійних рекламних кампаній, гадаючи, чи охоплюють вони потрібну аудиторію і, чи резонують їхні меседжі.
Наприклад, якщо в межах кампанії було використано медійний флайт під категорію «навушники», чи дійсно люди їх придбали? Або товари з яких саме категорій приносять найбільше продажів під час медіакампанії «Знижки до 8 березня»?
Як грамотно й ефективно відстежувати медійну рекламу, як вона впливає на продажі та в яких категоріях — у цій статті даємо невеликий, але корисний гайд.
Мета, з якою бізнес, як правило, звертається до медійної реклами, — підвищення своєї ефективності.
У чому полягає ефективність медійної реклами? Медійна реклама зарекомендувала себе як дієвий засіб роботи з верхніми етапами воронки. Її основна роль полягає в поширенні інформації про бренд та його продукцію, одночасно підвищуючи впізнаваність бренду, розширюючи охоплення та зміцнюючи лояльність споживачів.
Всі інші інструменти впливають на нижню частину воронки.
Про те, як це треба робити, ми розповіли в цій статті.
Для того, щоб зрозуміти, як саме вплинула медійна реклама на продажі, потрібне грамотне технічне налаштування. Що це дасть? Завдяки цьому, наприклад, можна буде дізнатися, що люди, які побачили конкретну медійну рекламу, купили, скажімо, рюкзак, а не сумку.
У попередній статті ми детально розглядали один з інструментів аналітики медійної реклами — Floodlight і те, як за допомогою його грамотно налаштовувати аналітику відстеження медійних кампаній.
Отже, тепер розберемо як саме завдяки флудлайту відстежити потрібні нам дані.
Після налаштування базових параметрів реалізується додатковий рівень кастомізації для моніторингу конкретних сфер, що становлять інтерес для бізнесу.
Для цього в налаштовані флудлайти додають передачу кастомних змінних. Ця конфігурація виконується на рівні рекламодавця.
Надалі, пам'ятаємо, що треба додати флудлайти на рівні конверсії купівлі.
Під час налаштування бажано зібрати якомога більше даних. Наприклад, якщо клієнт здійснив транзакцію на сайті, які конкретні дані можна отримати з цієї покупки? Щонайменше це мають бути:
І інші ярлики та дані.
Після налаштування отримуємо величезну базу даних для аналізу.
Один із прикладів такої реалізації — звіт для одного з наших клієнтів, а саме, магазину техніки.
Він показує куплені товари в розрізі категорій:
Що було зроблено: Для клієнта Х була проведена аналітика щодо того, який сегмент аудиторії купує потрібні нам категорії товарів в розрізі флайту.
Висновок: перерозподіл бюджету в сегменти, які купують потрібний нам товар.
Визначте, чого ви плануєте досягти за допомогою медійної рекламної кампанії: збільшення відвідуваності вебсайту, зростання продажів чи підвищення впізнаваності бренду.
Використовуйте такі інструменти, як Floodlight, щоб відстежувати відповідні метрики: відвідуваність сайту, кількість відмов і коефіцієнт конверсії.
Проаналізуйте дані про продажі, щоб визначити, які категорії товарів приносять найбільший дохід, і відповідно скоригуйте свою медійну рекламу.
Постійно тестуйте та вдосконалюйте свої медійні рекламні кампанії, щоб оптимізувати ефективність та досягти бажаних результатів.
З розвитком технологій змінюються і наші підходи до медійної реклами. Часи, коли ми просто купували Х показів за Х грошей, давно минули. Сьогодні використання аналітики дає змогу нам вимірювати вплив медійної реклами більш тонко та інформативно, класифікуючи її вплив на бізнес-результати та продажі.
Медійна реклама необхідна, коли бізнес хоче підвищити свою видимість і охопити більшу аудиторію, залучити потенційних клієнтів, які, можливо, не знали про товари чи послуги, і, зрештою, збільшити продажі та лояльність клієнтів.
Floodlight — це інструмент для аналітики медійної реклами, який дозволяє бізнесу відстежувати та вимірювати ефективність своїх рекламних кампаній. Впроваджуючи теги Floodlight на своєму вебсайті, компанії можуть відстежувати такі дії, як кліки, конверсії та дохід, отриманий від рекламних кампаній.
Щоб ефективно відстежувати вплив медійної реклами за допомогою Floodlight, бізнесу слід переконатися, що теги Floodlight правильно впроваджені та налаштовані. Крім того, інтеграція Floodlight з іншими інструментами аналітики на кшталт Google Analytics, може забезпечити повне уявлення про вплив медійної реклами на загальну маркетингову ефективність.
Вам потрібна допомога в налаштуванні та аналізі медіакампаній? Наша команда готова допомогти вам та надати необхідну технічну підтримку. Напишіть нам!
Захочете отримати юзабіліті-аудит і персональні рекомендації для свого інтернет-магазину — напишіть нам.