НАПИСАТИ НАМ
14
.
03
.
2023

Як продавати більше за допомогою медійної реклами: корисні поради для бізнесу

ЗМІСТ

Компанії часто ставлять під сумнів ефективність медійних рекламних кампаній, гадаючи, чи охоплюють вони потрібну аудиторію і, чи резонують їхні меседжі.

Наприклад, якщо в межах кампанії було використано медійний флайт під категорію «навушники», чи дійсно люди їх придбали? Або товари з яких саме категорій приносять найбільше продажів під час медіакампанії «Знижки до 8 березня»?

Як грамотно й ефективно відстежувати медійну рекламу, як вона впливає на продажі та в яких категоріях — у цій статті даємо невеликий, але корисний гайд. 

Коли потрібна медійна реклама

Мета, з якою бізнес, як правило, звертається до медійної реклами, — підвищення своєї ефективності.

У чому полягає ефективність медійної реклами? Медійна реклама — це дієвий засіб роботи з верхніми етапами воронки. Її основна роль полягає в поширенні інформації про бренд та його продукцію, одночасно підвищуючи впізнаваність бренду, розширюючи охоплення та зміцнюючи лояльність споживачів.

Всі інші інструменти впливають на нижню частину воронки.

Клієнти звертаються до медійної реклами, виходячи зі своїх цілей. Наприклад, великі бренди, зацікавлені у підвищенні лояльності споживачів або впізнаваності бренду. Також медійна реклама часто використовується для розвитку бізнесу, коли звичайних інструментів недостатньо, наприклад, коли воронка вичерпала себе.

Віталій Александров

Team Lead of Media Marketing в Promodo
ефективність медійної реклами

Про те, як це треба робити, ми розповіли в цій статті.

Для того, щоб зрозуміти, як саме вплинула медійна реклама на продажі, потрібне грамотне технічне налаштування медійної реклами. Що це дасть? Завдяки цьому, наприклад, можна буде дізнатися, що люди, які побачили конкретну медійну рекламу, купили, скажімо, рюкзак, а не сумку.

Налаштування, необхідні для відстеження впливу медійної реклами

У попередній статті ми детально розглядали один з інструментів аналітики медійної реклами — Floodlight і те, як за допомогою його грамотно налаштовувати аналітику відстеження медійних кампаній. 

Отже, тепер розберемо як саме завдяки флудлайту відстежити потрібні нам дані.

Після налаштування базових параметрів реалізується додатковий рівень кастомізації для моніторингу конкретних сфер, що становлять інтерес для бізнесу.

Для цього в налаштовані флудлайти додають передачу кастомних змінних. Ця конфігурація виконується на рівні рекламодавця.


передача кастомних змінних у флудлайті



Надалі, пам'ятаємо, що треба додати флудлайти на рівні конверсії купівлі.

Під час налаштування бажано зібрати якомога більше даних. Наприклад, якщо клієнт здійснив транзакцію на сайті, які конкретні дані можна отримати з цієї покупки? Щонайменше це мають бути:

 

  • Ідентифікатор транзакцій.
  • Категорія.
  • Назва товару.
  • Прибуток.
  • Час здійснення покупки.
  • Кількість товарів.

І інші ярлики та дані.

Як це зробити?

  • Перейти до Google Tag Manager.
  • Відкрити свій флудлайт.
  • Додати потрібний параметр.
флудлайт та додавання параметрів

Після налаштування отримуємо величезну базу даних для аналізу.

база даних для аналізу медійної реклами
Приклад вивантаження з аудитора

Такі звіти, залежно від клієнта, можуть містити до 200 000 рядків даних, тому дуже важливо знати, як правильно з ними працювати. Наша команда має досвід аналізу та представлення таких звітів у спрощеній, зрозумілій для бізнесу формі.

Віталій Александров

Team Lead of Media Marketing в Promodo

Один із прикладів такої реалізації — звіт для одного з наших клієнтів, а саме, магазину техніки.

Він показує куплені товари в розрізі категорій:

статистика куплених товарів за категоріями в магазині техніки

Що було зроблено: Для клієнта Х була проведена аналітика щодо того, який сегмент аудиторії купує потрібні нам категорії товарів в розрізі флайту. 

Висновок: перерозподіл бюджету в сегменти, які купують потрібний нам товар.

Загальні рекомендації щодо налаштування медійної реклами

Визначте свої цілі

Визначте, чого ви плануєте досягти за допомогою медійної рекламної кампанії: збільшення відвідуваності вебсайту, зростання продажів чи підвищення впізнаваності бренду.

Відстежуйте правильні показники

Використовуйте такі інструменти, як Floodlight, щоб відстежувати відповідні метрики: відвідуваність сайту, кількість відмов і коефіцієнт конверсії.

Визначте відповідні категорії товарів

Проаналізуйте дані про продажі, щоб визначити, які категорії товарів приносять найбільший дохід, і відповідно скоригуйте свою медійну рекламу.

Тестуйте та вдосконалюйте

Постійно тестуйте та вдосконалюйте свої медійні рекламні кампанії, щоб оптимізувати ефективність та досягти бажаних результатів.

Висновки

З розвитком технологій змінюються і наші підходи до медійної реклами. Часи, коли ми просто купували Х показів за Х грошей, давно минули. Сьогодні використання аналітики дає змогу нам вимірювати вплив медійної реклами більш тонко та інформативно, класифікуючи її вплив на бізнес-результати та продажі.

Коли потрібна медійна реклама?


Медійна реклама необхідна, коли бізнес хоче підвищити свою видимість і охопити більшу аудиторію, залучити потенційних клієнтів, які, можливо, не знали про товари чи послуги, і, зрештою, збільшити продажі та лояльність клієнтів.

Що таке Floodlight і як він допомагає відстежувати вплив медійної реклами?


Floodlight — це інструмент для аналітики медійної реклами, який дозволяє бізнесу відстежувати та вимірювати ефективність своїх рекламних кампаній. Впроваджуючи теги Floodlight на своєму вебсайті, компанії можуть відстежувати такі дії, як кліки, конверсії та дохід, отриманий від рекламних кампаній.

Що потрібно знати про використання Floodlight для відстеження впливу медійної реклами?


Щоб ефективно відстежувати вплив медійної реклами за допомогою Floodlight, бізнесу слід переконатися, що теги Floodlight правильно впроваджені та налаштовані. Крім того, інтеграція Floodlight з іншими інструментами аналітики на кшталт Google Analytics, може забезпечити повне уявлення про вплив медійної реклами на загальну маркетингову ефективність.

В закладки

Вам потрібна допомога в налаштуванні та аналізі медіакампаній? Наша команда готова допомогти вам та надати необхідну технічну підтримку. Напишіть нам!

Захочете отримати юзабіліті-аудит і персональні рекомендації для свого інтернет-магазину — напишіть нам.

Обговоримо ваш проєкт?
Надіслати заявку
Ваше повідомлення відправлено
Наш менеджер зв‘яжеться з вами найближчим часом.
Назад
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз
ДОЛУЧАЙСЯ ДО
КОМАНДИ PROMODO ❤️
Надіслати заявку
Ваше повідомлення відправлено
Наш менеджер зв‘яжеться з вами найближчим часом.
Назад
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз