Існує безліч систем аналітики та аудиторів медійної реклами: Gemius, Kochava, Kantar CMeter, Singular. У цьому матеріалі ми зосередимося на Floodlight – найпопулярнішому інструменті для аналізу медійних кампаній.
Не кліком єдиним. Що ховається під CTR 0,05% медійної реклами? У новому матеріалі розповідаємо про найпоширеніші помилки при аналізі медійних флайтів та про те, як їх уникнути.
Загалом, Floodlight – це лічильник конверсій. Детально та мовою технологій з ним можна ознайомитись у довідці Google. А якщо простими словами, Floodlight фіксує конверсії на сайті під впливом медійних кампаній. Також з урахуванням цього лічильника можна створювати аудиторії.
Робота з цим інструментом схожа на ситуацію з метою Google Analytics.
Для того, щоб створити ціль у Google Analytics, спочатку потрібно створити "Мету" в інтерфейсі, а потім кодом безпосередньо або через Google Tag Manager встановити її на сайт.
Як створити Floodlight за таким же ланцюжком:
1. Створюємо Floodlight у системі СМ360 або DV360.
2. Отримуємо інструкцію з встановлення.
3. Ставимо на сайт і відслідковуємо подію (конверсію).
Відкриваємо Campaign Manager 360 та переходимо на свого рекламодавця.
Переходимо на вкладку «Групи дій».
Даємо групі дій зручну назву та вибираємо тип «Продажі» або «Лічильник». Тут все логічно: якщо потрібно трекати транзакції чи дохід – вибираємо «Продажі», якщо хочете відстежувати заповнення форм – «Лічильник».
Докладніше про групи дій можна дізнатися у Довідці Google у розділі Методи підрахунку конверсій Floodlight.
Повертаємось на вкладку «Дії» та натискаємо «Створити».
Заповнюємо всі необхідні поля та зберігаємо.
Якщо у вас є додаток, краще зв'язати СМ360 з обліковим записом розробника в Google Play, щоб відстежувати установки під впливом медійної реклами.
Відкриваємо обліковий запис DV360 і переходимо на вкладку «Resources». Натискаємо на «NEW FLOODLIGHT ACTIVITY» і обираємо «Web».
Заповнюємо необхідні поля та зберігаємо.
Після збереження з'явиться поле з інструкцією установки, як і СМ360.
Можна встановити двома способами:
1. Безпосередньо кодом на сайт.
2. Використання Google Tag Manager.
Щоб встановити Floodlight через код на сайт, потрібно виконати інструкцію, вказану на самому тегу дії:
Відкриваємо GTM і вибираємо «Створити тег», далі «Лічильник Floodlight». Даємо зручну назву та заповнюємо всі необхідні поля для успішної передачі події у СМ360:
всі дані заповнюємо всередині тега Floodlight, зберігаємо та публікуємо;
Також у Floodlight можна передавати кастомні змінні та отримувати додаткову інформацію для аналізу. Але це тема для окремої статті.
Аналіз конверсій за показами медійної кампанії. Вивантаження звітів по кампаніях DV360 або СМ360 дозволяє аналізувати конверсії за показами та кліками протягом 0-30 днів після контакту користувача з рекламою.
Можливість зосередитися на більш конверсійній аудиторії. Аналізуючи таргетинги за метриками конверсій за показами, можна назвати більш конверсійну аудиторію і поставити їх у пріоритет.
Можливість створення аудиторії на базі Floodlight. Після створення аудиторій їх можна передавати всередині інструментів GMP, наприклад, створити аудиторію в СМ360 і використовувати її в рекламі в DV360.
Додаткові дані про конверсію. Кастомні змінні дають змогу передавати додаткові дані: ідентифікатор транзакції, найменування товару та інші змінні.
Бажаєте правильно налаштувати та проаналізувати результати медійних кампаній – звертайтесь до нашої команди. Поділимося досвідом та експертизою.
Захочете отримати юзабіліті-аудит і персональні рекомендації для свого інтернет-магазину — напишіть нам.