НАПИСАТИ НАМ
11.6.2020

Регіональне просування: курс на локальний пошук

Марина Алексян
SEO Specialist
Вчора, 22:48

Чому це важливо

Регіональне просування орієнтоване на сайти компаній, послуги або товари яких представлені в певному регіоні країни. Локальне просування забезпечує високу конкурентоспроможність та доступність сайтів для максимально зацікавленої аудиторії. До того ж відвідувачі більш лояльні до такої компанії, оскільки вона знаходиться в географічній досяжності і, за необхідності, можливий контакт з її представником.

Ключовий момент для регіонального просування — коректне визначення територіальності сайту. Далі розкажемо про всі можливості реалізації регіонального просування в пошуковій системі Google.

Google: географічний таргетинг

Для вказівки географічної приналежності сайту варто почати з сервісу «Інструменти для веб-майстрів». Зокрема, якщо інформація про географічне розташування ресурсів не буде задана, місце розташування компанії визначається на підставі доменної зони сайту (наприклад, .ua, .ru) або за IP-адресою див. докладніше.

ris1
Налаштування геотаргетингу в сервісі «Інструменти для веб-майстрів» від Google

Обмеження інструменту пов'язані з можливістю геоприв'язки тільки до країни. Вужчу територіальну одиницю можна вказати за допомогою сервісу «Google Адреси» див. докладніше.

Під час підбору ключових слів необхідно приділяти увагу регіональним запитам. Сторінки повинні бути оптимізовані із згадкою топонімів в семантичному ядрі, контактній інформації, метаданих, текстах тощо. Разом з тим, при використанні сервісів Google, надається можливість отримувати додатковий цільовий трафік з результатів пошуку на мапах. Для цього необхідно зареєструвати компанію в Google Place.

ris.-2
Форма реєстрації в Google Place

Так, наприклад, просування в пошуковій мережі сайту компанії, що займається прибиранням квартир і офісів у Києві, відбуватиметься за запитом «прибирання київ» і подібними йому.

ris-3
Приклад результатів локального пошуку в Google

Складові для визначення регіону сайту в Google:

  • контактні дані (адреса, поштовий індекс, телефон із зазначенням коду міста) на сторінках;
  • топоніми на сторінках сайту;
  • налаштування геотаргетингу в сервісі «Інструменти для веб-майстрів»;
  • реєстрація ресурсу в сервісі «Google Адреси»;
  • доменна зона сайту;
  • IP-адреса хостингу.

Висновки

Сам факт регіонального просування пом'якшує конкуренцію і надає можливість локальним (за географічною ознакою) сайтам потрапляти до TOP-10. Технічно досягнення високих позицій у регіональній видачі реалізується за допомогою тих самих методів, які застосовуються для просування загальнонаціональних ресурсів. Відмінною особливістю є інтеграція топонімів при виконанні зовнішньої та внутрішньої оптимізації, а також робота з доступними сервісами пошукових систем для визначення приналежності сайту.

В закладки

Маєте завдання покращити вашу діджитал-стратегію? Давайте обговоримо, як це зробити.

Захочете отримати юзабіліті-аудит і персональні рекомендації для свого інтернет-магазину — напишіть нам.

автор статтi

Марина Алексян
SEO Specialist

Обговоримо ваш проєкт?

Надіслати заявку
Ваше повідомлення відправлено
Наш менеджер зв‘яжеться з вами найближчим часом.
Назад
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз

ДОЛУЧАЙСЯ ДО
КОМАНДИ PROMODO ❤️

Надіслати заявку
Ваше повідомлення відправлено
Наш менеджер зв‘яжеться з вами найближчим часом.
Назад
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз