Написати нам
08
.
05
.
2025

Як почати шлях в Retention-маркетингу: на досвіді випускників Digital Lift Promodo

ЗМІСТ

У квітні до команди Retention-маркетингу Promodo долучилися 5 нових спеціалістів — випускники навчальної програми Digital Lift, які отримали Job Offer після успішного проходження курсу. 

Digital Lift — це безоплатний проєкт Promodo на базі Promodo Academy. Він допомагає опанувати знання та практичні навички у сфері диджитал-маркетингу, адже розрахований на студентів останніх курсів, світчерів та всіх, хто прагне опанувати нову професію. А найкраща мотивація навчання — Job Offer від агенції Promodo.

Сьогодні розповімо про те, як пройшов девʼятий потік Digital Lift, а також дамо поради студентам, які мріють потрапити в диджитал-маркетинг. 

Що потрібно знати, подаючи заявку на Digital Lift 

Програма Digital Lift проходить за різними напрямками диджитал-маркетингу, які Promodo надає, як маркетингова агенція — PPC, Mobile&ASO, Media, Retention-маркетинг. Ми навчаємо студентів, орієнтуючись на практичний підхід, адже після успішного захисту дипломної роботи надаємо можливість продовжити свій шлях вже як Junior-спеціаліст Promodo. 

Першочергово ми шукаємо абмітних студентів, які хочуть розпочати карʼєру в диджитал-маркетингу, тому на попередній досвід чи місця роботи ми не звертаємо увагу. Все, що потрібно для участі у відборі, — це заповнити форму та анкету. І звісно не пропустити набір на Digital Lift, який зазвичай триває декілька тижнів. Стежити за наступними потоками можна на сайті Promodo Academy, на сайтах-партнерах (DOU, Cases, Robota.ua, Happy Monday та інші) і в соцмережах Promodo: 

На Digital Lift з Retention-маркетингу ми отримали феєричну кількість заявок — 171 людина заповнила анкету. Це була дуже свідома аудиторія, зацікавленість якої зростає разом із знаннями про нашу програму. Багато учасників дізналися про Digital Lift завдяки знайомим, які працюють в Promodo, та випускникам попередніх потоків, які будують свою кар'єру всередині агенції.

Валерія Любовецька
Recruitment Team Lead в Promodo

Анкета — всебічна, вона містить питання як про soft, так і про hard-скіли, для нас не є головним ваш досвід, вік, стать тощо, головне — жага навчатися. Наприклад, нам потрібно розуміти, чи є в кандидата можливість працювати фул-тайм після навчання або чи може він навчатися двічі на тиждень (як того вимагає програма). 

Також ми обовʼязково просимо розповісти, чому людина хоче потрапити на Digital Lift, що вона знає про напрямок, за яким проходитиме навчання, і що вона знає про Promodo загалом. Невірних відповідей — немає, але єдина порада, яку ми можемо дати — це бути чесним, відкритим і оцінити, чи дійсно ваші можливості зараз відповідають вимогам програми. 

У нас була анкета, в якій дівчина розповіла, що кайфує від класних email-розсилок, тому залишила підписку лише на компанії, які їй подобаються по наповненню та візуально. А після — зрозуміла, що їй цікавий email-маркетинг, почала вивчати його самостійно і коли побачила можливість від Promodo, то одразу подала заявку на Digital Lift. 

Валерія Любовецька
Recruitment Team Lead в Promodo

Після скринінгу заповнених анкет ми відбираємо кандидатів, з якими проводимо співбесіду. Нам важливо поспілкуватися з кожним учасником наживо, зрозуміти їхню мотивацію та відповісти на всі запитання щодо програми й формату навчання. 

На цьому етапі ми провели співбесіди з 131 людиною, 25 з яких ми запросили на курс.

Навчання на Digital Lift  

Програма навчання на Digital Lift — насичена. За декілька тижнів студенти отримують велику кількість інформації на лекції, а ще додаткові матеріали від лекторів, домашні завдання і проєкт, який потрібно буде захистити наприкінці курсу. 

Цей потік відрізнявся від інших тим, що учасники курсу були здебільшого з маркетингової сфери — хтось навчається, хтось вже має досвід роботи, а хтось просто цікавиться цією темою. Це дозволило мені не просто відчитувати лекції, але й активно залучати групу до обговорень та проводити інтерактивні практичні завдання. 


Разом ми вивчали метрики email та retention, проведення А/B тестів і сегментації. Відповідно домашні завдання були досить об’ємними та складними, адже вимагали не тільки розрахунку показників, але й надання обґрунтованих пояснень та висновків. 


Перевіряти їх було дуже цікаво, адже завдання дають можливість зрозуміти як мислить людина, на чому зосереджує увагу, чи прослідковуються причинно-наслідкові зв'язки, чи є логіка в аргументації. 

Катерина Чигир
Team Lead Retention Marketing в Promodo

Навчання відбувається на платформі Promodo Academy, а також студенти мають окремий чат з лекторами, щоб отримати індивідуальний зворотній звʼязок чи задати питання. Тому що попри те, що Digital Lift розрахований на Junior-спеціалістів, які тільки входять в професію, Retention — доволі технічна галузь. 

Ще до Digital Lift я почала вивчати маркетинг самостійно, бо давно хотіла змінити професію. А коли побачила новину про набір на курс на DOU — для мене наче всі зірки зійшлися в правильному місці і в правильний час. 


Я боялася, що буде високий темп навчання та буде складно без попереднього досвіду або маркетингової освіти, але це зовсім не так. Мені дуже сподобались лекції практичністю та харизмою доповідачів, бо відчувалося, що ці люди люблять те, що роблять. 


Навчання було насиченим, але не можу сказати, що завдання якось лякали — куратори завжди були на зв'язку, відповідали на всі питання як на лекціях, так і в чатиках. Валерія, куратор навчання, оточила всіх турботою; я не знаю як вона це встигала, але жодного пропущеного питання чи запиту не було. Моя порада майбутнім студентам — не боятися ставити питання, не зупинятися і пробувати поки не вийде.

Ольга Рисай
Junior Email Marketing Specialist

Основним пріоритетом для вивчення була стратегічна сторона Retention-маркетингу (метрики ефективності, стратегія розвитку клієнтів тощо.) Як лектору, мені запам’яталось першочергово завзяття студентів, з яким вони робили домашнє завдання, і, звісно, фінальний тест перед захистом проєктної роботи. 


Це був новий формат, розрахований не лише на hard skills, а і на soft skills. Адже мало вивчити технічну частину – потрібно розуміти, як її застосувати на практиці для розвитку проєкту. 


Це допомогло зрозуміти мислення студентів та їх вміння розставляти пріоритети з використання свого часу. Варто зазначити, що результат нового підходу був успішним – до фіналу курсу дійшло 80% студентів.

Ярослав Стеценко
Pre-Team Lead Retention Marketing

Job Offer 

Можливість потрапити в Promodo — це не тільки стимул навчання для студентів, а й шлях зростання сильних фахівців, які вже на етапі навчання розуміють нашу культуру та підхід до роботи. На цьому курсі ми запропонували Job Offer пʼятьом студентам Digital Lift, які стали частиною нашої команди. 

Я знала, що Promodo — топова агенція, тому зацікавила можливість отримати знання від фахівців, які працюють з відомими і великими бізнесами, перейняти від них досвід. Digital Lift спокусив можливістю отримати Job Offer, адже попередньо я вивчила інформацію про компанію і вже точно знала, що хочу сюди.


Саме навчання легким назвати не можу. Лекції обʼємні, матеріалу багато, домашні завдання для якісного виконання вимагали чимало часу. Проте й цікавого було багато — легка комунікація з лекторами, кейси, часом жарти, а інколи й з головоломки. Дуже неочікуваним було фінальне тестування (абсолютно не те, чого очікувала) і робота над курсовим проєктом, яке дало відчуття роботи над реальним кейсом.


Моя основна порада: налаштуватися на серйозну роботу, адже Promodo — це про високий рівень стандартів і якості.  У нас була сильна група, з вмотивованими та талановитими студентами, тому «ставити промодівцем» потрібно вже під час навчання. 

Альона Волкова
Junior Email Marketing Specialist

Хвилювань, насправді, було багато. Мені дуже цікавий Retention-маркетинг і також я бачу в ньому великий потенціал і попит на ринку. І хоча ця сфера для мене зовсім нова і я нічого не знала — я вирішила спробувати себе на Digital Lift. В результаті — я в Promodo, в команді з глибокою експертизою, де я можу вчитися у кращих, тому раджу не сумніватися в собі, максимально включатися в процес і не боятись ставити питання.

Маргарита Каліновська
Junior Email Marketing Specialist
Підпишіться
на розсилку
Дякуємо за підписку!
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз

Яка мета Digital Lift?

Дати можливість талановитим людям освоїти нову для них професію або ж покращити наявні навички диджитал-маркетингу. Найкращі студенти курсу отримують можливість доєднатись до команди Promodo. 

Де відстежувати набір на новий потік?

Соцмережі Promodo та Promodo Academy, сайт Promodo Academy, сайти партнерів, нетворкінг LinkedIn.

Digital Lift — це не регулярний курс, він не має чіткої періодичності. До початку оголошення нового набору та напрямку навчання ми вивчаємо ринок і створюємо насичену практичну програму. 

Як потрапити на курс?

Вчасно заповнити Google-форму, яку ми поширюємо з анонсом набору Digital Lift, пройти співбесіду та отримати місце на курсі. Заявки через пошту чи соцмережі не приймаються.

Як отримати Job Offer від Promodo? 

Брати активну участь у навчанні: регулярно відвідувати заняття, ставити запитання, виконувати усі домашні завдання вчасно. Прагнути до високих результатів — бути серед лідерів у рейтингу студентів. Уважно готуйтеся до фінальних іспитів і покажіть себе на фінальній співбесіді з тімлідом.

В закладки
Читайте також

Хочете долучитися до команди Promodo? Шукайте відкриті вакансії у розділі «Карʼєра»

Захочете отримати юзабіліті-аудит і персональні рекомендації для свого інтернет-магазину — напишіть нам.

Обговоримо ваш проєкт?
Неправильний email. Якщо ваш email вірний, просто ігноруйте це повідомлення.
Заповність всі поля
Надіслати заявку
Ваше повідомлення відправлено
Наш менеджер зв‘яжеться з вами найближчим часом.
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз
ДОЛУЧАЙСЯ ДО КОМАНДИ PROMODO ❤️
Надіслати заявку
Ваша заявка відправлена
Наші рекрутери звʼяжуться з вами найближчим часом!
Назад
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз