НАПИСАТИ НАМ
24.11.2021

Розсилка на Чорну п'ятницю: як збільшити продажі

Олена Герасименко
Копірайтерка
Вчора, 22:48

У Чорну п'ятницю люди по всьому світу витрачають величезну кількість грошей на покупки. Причина в шалених знижках та акціях, які ритейлери одночасно влаштовують наприкінці листопада.Традиція прийшла до нас із країн Заходу і вже успішно прижилася: з 2014 року Чорна п'ятниця стає дедалі популярнішою, це чітко видно навіть у статистиці пошукових запитів від Google Trends

Попри природне зростання популярності цього явища, робота для маркетологів все-таки є. Але сьогодні потрібно не стільки привернути увагу до знижок, скільки переконати людей зробити покупки в конкретному магазині. З популярністю дня розпродажів зростає і шалена конкуренція серед продавців. У цьому матеріалі розповідаємо, як боротися за увагу покупців за допомогою retention-маркетингу. Буде корисно для власників бізнесу та email-фахівців.

Розсилки до Чорної п'ятниці — потрібні чи ні?

Якщо ви хочете істотно збільшити обсяги продажів всього за кілька днів — то, звісно, так! Але простої інформаційної розсилки мало. Потрібна серія листів, яка підігріє зацікавленість клієнта саме до вашого магазину і виділить його серед купи інших акційних пропозицій на пошті. А їх, повірте, буде багато!

Щоб вас помітили, тема листа має привертати увагу. Тут допоможуть «три вершники» високого open rate: інтрига, обмежена пропозиція і вигода. Додайте щось із цього, прикрасьте емодзі, які підходять за змістом, і не забувайте, що краще не перевалювати за 50 символів — така тема буде добре відображатися на будь-якому пристрої.

Чорна п'ятниця і Кіберпонеділок, що настає одразу на ній, — чудовий інфопривід для пробудження "сплячих" клієнтів, адже зробити вигідну покупку хочеться всім.

Збільшуємо обсяг продажів

Щоб добряче прогріти клієнтів перед розпродажем, бажано починати підготовку в жовтні - тоді вдасться надіслати перший лист із серії вже на початку листопада.

Також добре спрацьовує додатковий блок з анонсом Чорної п'ятниці в проморозсилках і тригерах «Покинутий кошик», «Покинутий перегляд», «Ціна знизилася», «Список бажань».

Механіка серії проморозсилок на прикладі Stylus

Дати проведення розпродажу: з 27 по 28 листопада.

Закритий передстартовий доступ: 26 листопада.

1 дотик

Канал комунікації: email.

Коли: 03.11.

Меседж: Оголошення категорій, які беруть участь у розпродажі. Підписка на закритий доступ до акції та мотивація відзначити категорії, що цікавлять.

Мета: Дізнатися додаткову інформацію про користувачів. Повідомити про дати Чорної п'ятниці.

2 дотик

Якщо клієнт не прочитав лист — використовуємо канал комунікації, в якому він проявляв активність (SMS, Viber, WebPush).

Коли: 04.11 (після відправлення листа 1).

Меседж: Переводимо на анкету з вибором категорій, що цікавлять, і можливістю підписатися на закритий передстартовий доступ.

3 дотики. Серія листів

Розпакування знижок на категорії/бренди/товари. Визначаємо кількість категорій, які беруть участь у Чорній п'ятниці. У нашому випадку це були смартфони, побутова техніка, гаджети, продукція Apple.

Розпаковуємо знижки раз на 3 дні на 1 категорію/бренд:

13.11 — продукція Apple. Розсилка на всіх + тих, хто вибрав цю категорію в анкеті. Виняток: ті, хто обрав підкатегорії гаджети, побутова техніка, смартфони

16.11 — гаджети. Розсилка на всіх + тих, хто вибрав цю категорію в анкеті. Виняток: ті, хто обрав підкатегорії «Apple», «побутова техніка», «смартфони».

19.11 — побутова техніка. Розсилка на всіх + тих, хто вибрав цю категорію в анкеті. Виняток: ті, хто вибрав підкатегорії «Apple», «гаджети», «смартфони».

22.11 — смартфони. Розсилка на всіх + тих, хто вибрав цю категорію в анкеті. Виняток: ті, хто вибрав підкатегорії «Apple», «гаджети», «побутова техніка».

4 дотик

Якщо клієнт не відкрив лист із розпакуванням знижки, то за годину йому надсилають повідомлення в інший канал комунікації (за методом другого дотику).

5 дотик. Для тих, хто зробив покупку

Для cross-sell готувався лист у стилістиці Чорної п'ятниці + промокод на купівлю супутніх товарів.

6 дотик

Лист на тих, хто не зробив покупку за час проведення акції, але підписався на закритий доступ.

Коли: 26.11.

Для передстартового доступу формувалася спеціальна сторінка з товарами за день до старту.

7 дотик. Старт Чорної п'ятниці

Лист з усіма акційними пропозиціями.

Коли: 27.11.

8 дотик. Якщо клієнт не прочитав лист про старт

Відправляємо Viber-повідомлення про закінчення Чорної п'ятниці та вигідні пропозиції.

Затишшя перед бурею, або Як поводяться покупці

Анонс Чорної п'ятниці був 4 листопада. Користувачі виявили інтерес, зайшли на сайт для перегляду асортименту, але купувати не поспішали — завмерли в очікуванні знижок.

На старті Чорної п'ятниці, 20 листопада, простежується максимальна залученість і кількість сеансів зростає втричі.

28-29 листопада — найменш активні дні з продажу. Користувачі, які готувалися до Чорної п'ятниці, зробили покупки до 27 листопада. Тому нагадувати про знижки у вихідні немає сенсу, краще підготувати комунікацію на Кіберпонеділок.

Збір лояльної бази

Крім суперпродажів, Чорна п'ятниця — це ще й чудовий спосіб зібрати базу лояльних клієнтів. Готуватися до "врожаю" краще заздалегідь, за 3-4 місяці, тоді результат буде найкращим.

Механіки збору бази до Чорної п'ятниці:

  • оголошення про закритий розпродаж;
  • лендинг;
  • віджет;
  • рулетка;
  • плашка на сайті;
  • топпер.

Чек-лист для ефективного збору бази:

  • вибрати відповідну механіку;
  • розробити акційні пропозиції;
  • підготувати контент (дизайн і копірайт);
  • підготувати верстку точок збору;
  • розмістити точку за 1-2 місяці до старту розпродажу;
  • готово! Ви чудові.

Що щодо дизайну?

Відкривши рекламний лист, людина насамперед звертає увагу на візуал. Розсилки до Чорної п'ятниці мають вигідно вирізняти ваш магазин на тлі інших, тому чим креативнішим і стильнішим буде лист, тим краще. Темне тло (п'ятниця ж чорна!), яскраві контрастні кольори, стилістика, що різко відрізняється від тієї, яку ви зазвичай використовуєте, — все це приверне увагу клієнта і підштовхне його зайти саме до вас. Для найбільшої ефективності виділяйте найголовніше: товар, розмір знижки, промокод і терміни дії розпродажу.

Використання AMP у листі підвищить залучення користувачів до розсилки. У листі користувач може подивитися доступні моделі та кольори товарів, які беруть участь в акції.

АМР (Accelerated Mobile Pages) — це технологія, яка дає змогу вбудувати в імейл подобу автономної вебсторінки.

Грамотно налаштована і зрежисована розсилка до Чорної п'ятниці творить дива. Але насправді питання підготовки охоплює набагато більше аспектів, ніж ми могли б розкрити в цьому матеріалі.

В закладки

Втомилися бачити в статистиці, що за посиланням із листа перейшло лише 3% людей? Обговорімо, як можна це виправити.

Захочете отримати юзабіліті-аудит і персональні рекомендації для свого інтернет-магазину — напишіть нам.

автор статтi

Олена Герасименко
Копірайтерка

Обговоримо ваш проєкт?

Надіслати заявку
Ваше повідомлення відправлено
Наш менеджер зв‘яжеться з вами найближчим часом.
Назад
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз

ДОЛУЧАЙСЯ ДО
КОМАНДИ PROMODO ❤️

Надіслати заявку
Ваше повідомлення відправлено
Наш менеджер зв‘яжеться з вами найближчим часом.
Назад
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз