Електронна пошта — це як динозавр: вона вижила після метеоритного дощу інновацій і все ще панує у своїй ніші. Не дивлячись на пророцтва про її неминуче зникнення, email продовжує бути одним із найефективніших інструментів для зв’язку з аудиторією. І хоча сьогодні маркетологи захоплюються новими технологіями (привіт ChatGPT та ШІ), не варто забувати про переваги старого доброго email-маркетингу.
Щоб переконати вас у цьому, ми разом зі Світланою Фурсою, керівницею відділу Retention marketing підготували добірку найцікавіших бенчмарків про email-маркетинг у 2023 році.
Згідно з даними Hootsuite's Annual Digital Report, у липні 2022 року кількість інтернет-користувачів сягнула 5 мільярдів. І з них 49,1% є платоспроможними користувачами, які активно перевіряють електронну пошту щодня.
Цифрова компанія HubSpot проаналізувала дані своїх клієнтів у 2021 році та виявила, що однакові email-повідомлення, які надсилалися всім абонентам, більше не працювали так ефективно, як це було кілька років тому.
Замість цього, більшість успішних кампаній (78%) фокусувалися на налаштуванні повідомлень для певних груп людей, з урахуванням їхніх потреб та інтересів.
У 72% випадків успішність кампанії залежала від персоналізації повідомлень.
Отже, якщо ви хочете, щоб ваші клієнти звернули на вас увагу, почали інтенсивніше купувати, потрібно дізнатися про їхні потреби та смаки та відповідно налаштовувати свої повідомлення. Як це зробити? Дочитайте статтю до кінця.
Справді, коли та як надсилати листи залежить від конкретного бренду та його аудиторії.
Проте ставте собі одне запитання щоразу, коли у вас з’являється новий підписник: «Чому ця людина дала мені свою електронну адресу?»
Ми згодні, що запитання здається дещо безглуздим. Але згадайте себе. Коли ви реєструєте свою електронну пошту на якомусь сайті, ви ж робите це не через те, що хочете отримувати щоденні новини та нескінченну рекламу? Ось вам і відповідь, плюс статистичне підтвердження.
Згідно з дослідженням Databox, більшість компаній налаштовують відправлення листів з урахуванням зацікавленості одержувачів. Таким чином, щобільше відкривань листів вони отримують, то менше спамлять своїх адресатів. Адже ніхто не хоче набридати своїм клієнтам, правильно?
Сьогодні зацікавити людину на тривалий час — це надважко. Попри те, що в середньому ми проводимо понад сім годин в мережі. Однак, тільки подумайте, що з тих 5 мільярдів користувачів інтернету щонайменше 44,9% шукають товари та послуги для купівлі. Як привернути їхню увагу в умовах, коли щодня надсилається та отримується 306 мільярдів електронних листів?
Вам слід сегментувати свою аудиторію та розробити візуально привабливі листи, особливо для смартфонів.
Навіть у далекому 2020, коли весь світ сховався від пандемії у своїх домівках та в інтернеті, час, витрачений на читання електронного листа, не досягав і 15 секунд.
Сьогодні людина витрачає на це 9 секунд. Саме стільки часу у вас є, щоб донести суть вашого повідомлення. Звертайте увагу на формулювання — воно має вирішальне значення. Рекомендуємо робити акцент на анонси нових продуктів і писати привабливі теми в листах, щоб людина хотіла їх відкривати.
Чи чули ви фразу: «На написання заголовка потрібно витрачати стільки ж часу, скільки на написання змісту?». Цей вислів стосується і нашої теми. Тема листа — це чи не найголовніший його елемент.
У звіті Retention Science зазначили, що теми з 6 до 10 слів мають найвищу конверсію. 8 слів – середня ідеальна кількість. Коли теми листів персоналізовані, чіпляють, то звісно й листи мають максимальний відсоток взаємодій.
В Україні хороший показник конверсій мають листи-привітання з Днем народження клієнта (його улюбленця, автівки). Найефективніше працюють саме ланцюжки листів, тобто відправка одного листа за 7 днів до свята, безпосередньо у день святкування та нагадування про промокод, який скоро «згорить». Конверсія з привітальних листів може сягати 20%.
Більшість людей перевіряють свою пошту один раз на день. Тому, якщо ви хочете зосередитися на цьому типі користувачів, розгляньте ранкові години — це ідеальний час для ваших стратегічних рішень. Адже 58% людей передусім вранці перевіряють свою електронну скриньку. Хочете пораду? Скористайтесь цією можливістю:)
SyleCycle дослідила поведінку 500 клієнтів, які відгукнулися на її електронні маркетингові листи. Листи з ім’ям клієнта в темі відкривали на 46,2% частіше. На 44% частіше відкривали листи з назвою нового продукту в темі. На третьому місці були листи з назвою компанії, де працює користувач. Такі листи відкривали на 42% частіше.
Можливо, це пов'язано з почуттям особистого звернення чи терміновості — але залишається фактом. Щоправда, якщо всі завжди почнуть додавати імʼя користувача до теми, цей показник навряд втримається. Як варіант, використовуйте такий елемент у листах із найважливішими акціями. І в українській памʼятайте про кличний відмінок.
Може скластись таке враження, що в маркетинговому світі левову частку займають соціальні мережі. Проте дослідження доводять зворотне.
85% листів успішно надходять адресатам. Дані за останні роки показують, що людина щодня може отримати до 13 листів на свою електронну скриньку. Погодьтеся, це відчутна перевага над соцмережами. Крім того, пости в соцмережах досягають лише 0,58% залучення щодо загальної кількості підписників бренду.
В кінці 2022 року ритейлери почали активно обговорювати використання штучного інтелекту (ШІ) для маркетингових стратегій. У 2023 році статистичний звіт Siege Media підсвітив, що 52% бізнес-лідерів уже використовують інструменти ШІ для створення успішних маркетингових стратегій відповідно до уподобань своїх користувачів.
Email маркетинг в Україні в 2023 році лишається одним із найпопулярніших та найефективніших способів спілкування з клієнтами та просування брендів. За допомогою email маркетингу компанії інформують передплатників про акції та нові продукти, надсилають їм цікавий та корисний контент, створюють персоналізовані та автоматизовані розсилки, а також вимірюють ефективність своїх кампаній. Також email маркетинг також допомагає будувати міцні взаємини з клієнтами у складний час воєнного конфлікту, коли потрібно показати свою соціальну відповідальність та патріотизм.
Використання email маркетингу у 2022 році має декілька переваг, зокрема: ви можете звертатись до своєї цільової аудиторії, підвищити впізнаваність свого бренду, залучити нових клієнтів та збільшити продажі. Крім того, email маркетинг є відносно недорогим та ефективним способом маркетингування порівняно з іншими методами.
Найкращі практики email маркетингу у 2023 році включають відповідність GDPR, персоналізацію повідомлень, зосередження на змісті, який корисний для аудиторії, оптимізацію для мобільних пристроїв та використання тестування для покращення конверсій.
Метрики, які варто відстежувати під час оцінки результативності email маркетингу у 2023 році, включають кількість доставлених повідомлень, кількість відкриттів та кліків, конверсійність, відписки та співвідношення витрат до прибутку. Ці показники допоможуть вам зрозуміти, як ефективно ви використовуєте email маркетинг для досягнення своїх бізнес-цілей.
Хочете побудувати ефективну стратегію email-маркетингу? Зв'яжіться з нами
Захочете отримати юзабіліті-аудит і персональні рекомендації для свого інтернет-магазину — напишіть нам.