НАПИСАТИ НАМ
16
.
03
.
2023

Конструктор віджетів або власна розробка. Плюси і мінуси для бізнесу

Retention Marketing
ЗМІСТ

Більшість сучасних компаній активно використовують віджети на своїх сайтах для різних цілей: збору бази контактів, інформування клієнтів, збору зворотного зв'язку та багатьох інших.

Водночас спосіб відображення віджетів і результати від використання цього інструменти у всіх компаній різні, і ми точно знаємо, що у СЕО і маркетологів виникає питання: чи варто використовувати конструктор віджетів або ж краще скористатися розробкою попапів з нуля? Про плюси і мінуси використання конструктора ми поговорили з Нікітою Корчевським, СЕО Claspo — онлайн-конструктора віджетів для маркетингу та бізнесу.

— Нікіто, ми вітаємо тебе, адже сьогодні Claspo долає нову сходинку на шляху свого розвитку і виходить на Product Hunt! Ми підтримуємо тебе з командою і закликаємо голосувати наших читачів.

— Дякую! Ми багато працювали над покращенням продукту, тому сьогодні справді важливий день для нас. Ми чекаємо всіх на Product Hunt і даруємо промокод на безкоштовний місяць користування, аби кожний охочий міг протестувати весь функціонал конструктора віджетів, підтримати нас і поділитися фідбеком у коментарях на Product Hunt.

— Це справді крута можливість. Віримо, що багато людей тебе підтримають і захочуть протестувати Claspo для своїх проєктів. Розкажи, чим взагалі віджети можуть бути корисні бізнесу?

— Насамперед Claspo пропонує готові рішення під будь-які цілі бізнесу та швидку інтеграцію з вашим сайтом. Віджети здатні підвищувати конверсію на сайті, адже дозволяють:

  • Привертати увагу користувачів

    Лише маленький відсоток користувачів ретельно вивчатиме ваш сайт. Більшість же просто проігнорують частину контенту. Віджет привертає увагу відвідувача та показує йому важливу інформацію. Наприклад, розповідає про поточну акцію або пропонує знижку на покупку.
  • Точно налаштовувати умови відображення

    Ви можете встановити час появи віджета на сайті, тривалість його відображення та вміст.
  • Сегментувати аудиторію, яка бачить віджет

    Наприклад, у віджеті користувачу пропонується підписатися на розсилку інтернет-магазину. При цьому клієнти можуть вибрати список розсилки з товарами для чоловіків або товарами для жінок.

— Поговоримо детальніше про плюси і мінуси сервісів. Ти став СЕО конструктора віджетів, а отже бачиш, що він пропонує багато можливостей для бізнесу. Які саме переваги ти бачиш у такому підході?


— Звичайно. Виконавши сотні бізнес-задач для клієнтів, можу назвати насамперед такі плюси конструкторів віджетів:

  • Відсутність розробки

    Конструктор віджетів має інтуїтивно зрозумілий інтерфейс, тож його може легко освоїти навіть джуніор-маркетолог та взаємодіяти з ним на щоденній основі. Цей інструмент заощаджує час маркетолога і гроші компанії

  • Величезний вибір розташування

    Конструктор дозволяє додавати анімації на кнопки, комбінувати віджети між собою та гнучко налаштовувати умови відображення. 
  • Велика бібліотека шаблонів

    Ви можете обирати шаблони з бібліотеки віджетів, редагувати їх та встановлювати на вашому сайті без залучення дизайнерів.
  • Швидкі зміни та увімкнення/вимкнення

    Конструктор усуває обмеження налаштування, що мінімізує час на вирішення задач бізнесу.
  • Ціна

    У середньому користування конструктором віджетів коштує лише від 10 дол/місяць. Вам не потрібно оплачувати робочий день розробників і дизайнерів і втрачати час, очікуючи внесення правок.

  • Вбудована широка аналітика

    Розширена аналітика для форм дозволяє показувати клієнтам, наприклад, під час заповнення яких саме полей віджетів аудиторія припиняє взаємодію.
  • Можливість A/B тестування всередині системи

    Вбудований механізм A/B тестування дозволяє встановлювати бізнес-цілі, аби ви бачили, як віджети впливають на конверсію бізнесу: скільки замовлень розміщено, скільки форм заповнено тощо.
  • Безліч можливостей

    Бібліотека конструктора пропонує віджети з датою, списком, таймером зворотного відліку та необмежену кастомізацію.


А основні мінуси конструктора такі:

  • Щомісячна оплата
  • Час на опанування сервісу



— Окей, ми розібралися з можливостями конструкторів віджетів. Водночас невже у твоїй практиці ніколи не було ситуацій, коли виникала необхідність у власній розробці?

— З мого досвіду функціонал конструктора переважно покриває всі потреби бізнесу. З підпискою за $100/рік клієнт отримує безліч віджетів у бібліотеці, а також інструменти аналітики та інтеграції. Водночас власна розробка одного віджета буде коштувати від $200 залежно від потреб бізнесу. 

Але, звичайно, справедливо буде згадати і кілька кейсів, коли задачі клієнта були доволі специфічними, і конструктор не міг їх повністю задовольнити, тож ми вдавалися до розробки. 

Розробка має дві основні переваги:

  • Необмежений функціонал, який може реалізувати розробник
  • Разова оплата

Оскільки розробка виконується індивідуально на замовлення, звідси випливають і мінуси такої опції:

  • Обмежений робочий день розробника/компанії і тривале внесення правок.
  • Дорогі послуги розробки.
  • Оплата послуг дизайнера.
  • Додаткова оплата за будь-які доопрацювання/коригування.
  • Необхідність встановлення додаткових систем для відстеження основних показників аналітики.

Супер, а розкажи детальніше про Claspo. Який функціонал ви пропонуєте?

— Drag-and-drop редактор, гейміфікація та велика бібліотека шаблонів віджетів Claspo дозволяють нашим користувачам швидко створювати конверсійні форми та налаштовувати їх на сайті. 

Claspo зможе вирішити для вас такі задачі:


  • Конвертація відвідувачів у лідів

    Ви надаєте відвідувачам релевантні пропозиції, щоб вони стали вашими клієнтами.
  • Збільшення продажів

    Ви можете використовувати різні типи віджетів і тестувати логіку відображення, щоб досягти кращих результатів.

  • Оптимізація шляху користувача

    Відстеження шляху користувача та його покупок дозволяє відображати лише найбільш конверсійні віджети.

  • Зв'язок з клієнтами

Віджети зворотного зв'язку є важливим етапом взаємодії та підтримання лояльності.


Спеціально для лончу на Product Hunt команда Claspo розробила серію яскравих віджетів, які привертають увагу користувачів платформи до нових проєктів і підкреслюють унікальність продукту! Тестуйте Claspo з промокодом і підтримуйте сервіс на Product Hunt.

— Нікіто, ми вдячні за твою експертну думку і переконані, що багатьом вона буде корисною. Бажаємо тобі успішного лончу і нових клієнтів!

Підпишіться
на розсилку
Дякуємо за підписку!
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз

Що таке віджет?


Віджет – візуальний блок на сайті, який виконує певний функціонал. Візуально відображається на екрані як інтерактивний блок. Віджети здатні підвищувати конверсію на сайті, адже дозволяють привертати увагу користувачів та показувати їм важливу інформацію. Наприклад, розповідати про поточну акцію або запропонувати знижку на покупку.

Як працює онлайн-конструктор віджетів Claspo?


1. Відсутність розробки. Конструктор віджетів має інтуїтивно зрозумілий інтерфейс, тож його може легко освоїти навіть джуніор-маркетолог та взаємодіяти з ним на щоденній основі. Цей інструмент заощаджує час маркетолога і гроші компанії.

2. Величезний вибір розташування. Конструктор дозволяє додавати анімації на кнопки, комбінувати віджети між собою та гнучко налаштовувати умови відображення. 

3. Велика бібліотека шаблонів. Ви можете обирати шаблони з бібліотеки віджетів, редагувати їх та встановлювати на вашому сайті без залучення дизайнерів.

4. Швидкі зміни та увімкнення/вимкнення. Конструктор усуває обмеження налаштування, що мінімізує час на розв'язання задач бізнесу.

5. Ціна. У середньому користування конструктором віджетів коштує лише від 10 дол/місяць. Вам не потрібно оплачувати робочий день розробників і дизайнерів і втрачати час, очікуючи внесення правок.

6. Вбудована широка аналітика. Розширена аналітика для форм дозволяє показувати клієнтам, наприклад, під час заповнення яких саме полей віджетів аудиторія припиняє взаємодію.

7. Можливість A/B тестування всередині системи. Вбудований механізм A/B тестування дозволяє встановлювати бізнес-цілі, аби ви бачили, як віджети впливають на конверсію бізнесу: скільки замовлень розміщено, скільки форм заповнено тощо.

8. Безліч можливостей. Бібліотека конструктора пропонує віджети з датою, списком, таймером зворотного відліку та необмежену кастомізацію.

Які бізнес-задачі допоможе закрити онлайн-конструктор віджетів?

1. Конвертація відвідувачів у лідів. Ви надаєте відвідувачам релевантні пропозиції, щоб вони стали вашими клієнтами.

2. Збільшення продажів. Ви можете використовувати різні типи віджетів і тестувати логіку відображення, щоб досягти кращих результатів.

3. Оптимізація шляху користувача. Відстеження шляху користувача та його покупок дозволяє відображати лише найбільш конверсійні віджети.

4. Зв'язок з клієнтами. Віджети зворотного зв'язку є важливим етапом взаємодії та підтримання лояльності.


В закладки

ЯКЩО ВАШ БІЗНЕС МАЄ ЗАВДАННЯ З АВТОМАТИЗАЦІЇ ПРОЦЕСІВ RETENTION-МАРКЕТИНГУ ТА РОЗРОБКИ СТРАТЕГІЙ ПРОГРАМ ЛОЯЛЬНОСТІ, НАШІ ФАХІВЦІ ГОТОВІ ВАМ ІЗ ЦИМ ДОПОМОГТИ.

Захочете отримати юзабіліті-аудит і персональні рекомендації для свого інтернет-магазину — напишіть нам.

Обговоримо ваш проєкт?
Надіслати заявку
Ваше повідомлення відправлено
Наш менеджер зв‘яжеться з вами найближчим часом.
Назад
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз
ДОЛУЧАЙСЯ ДО
КОМАНДИ PROMODO ❤️
Надіслати заявку
Ваше повідомлення відправлено
Наш менеджер зв‘яжеться з вами найближчим часом.
Назад
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз