Розвиток блогу та PPC: як компенсувати вплив сезонності на трафік
КЛІЄНТ
AgroApp — це фінтех-проєкт, який допомагає підібрати вигідні програми фінансування для сільських господарств та прискорює процес оформлення кредиту для агробізнесу.
ЗАДАЧА
- Збільшити органічний трафік на сайт без привʼязки до сезону
- Збільшити кількість заявок на сайті через платні канали просування
- Залучити цільову аудиторію та сприяти формуванню довіри між підприємцями та AgroApp
Особливість проєкту
Ніша AgroApp — складна: по-перше, це сезонний бізнес. По-друге, фінансування фермерів переживає складні часи у зв'язку з істотним зменшенням кількості безпечних родючих сільськогосподарських угідь, через втрату до них доступу або внаслідок тимчасової окупації та бойових дій.
Спойлер
Нам вдалося створити цікавий та експертний, технічно оптимізований блог, який гідно витримав усі апдейти алгоритмів Google. Зокрема, ми спостерігаємо постійне зростання трафіку, який за 9 місяців становить понад 73K сеансів, з яких 66K сеансів приніс канал Organic.
Завдяки розвитку блогу вдалося не лише розширити структуру сайту і збільшити до нього рівень довіри, а й підтримати показники ефективності сайту в несезон на період відключення реклами.
Вхідні дані
На початку робіт, сервіс AgroApp мав односторінковий сайт з єдиною функцією подання заявок. Зазвичай, сайти такого формату просувають через контекстну рекламу і можуть ранжуватись в Google лише якщо мають якісний контент, оптимізований під ключові запити. Однак, лендінгам складно конкурувати за трафік з великими сайтами в ніші.
Тому, коли клієнт звернувся до нас за підключенням платних каналів просування, ми запропонували створити на базі лендінгу експертний блог. Це дозволило збільшити кількість сторінок на сайті для залучення більшого обсягу органічного трафіку за пріоритетними ключовими запитами в ніші.
Надалі, розміщення якісного інформаційного контенту дало можливість підтримувати ефективність сайту в несезон. Це, в свою чергу, сприяло підвищенню видимості сайту в пошуці, впізнаваності бренду та формуванню довіри у користувачів.
Рішення
Щоб постійно залучати цільову аудиторію не залежно від сезонності, контент на сайті ArgoApp має відповідати пошуковому інтенту, бути корисним та давати відповіді на питання, що хвилюють підприємців у галузі сільського господарства в Україні.
Інформаційна воронка як інструмент продажів
Паралельно ми готували ТЗ для створення блогу для розробників клієнта та надалі супроводжували впровадження інформаційного розділу на сайті з боку SEO. Перші публікації в блозі з'явилися наприкінці березня 2023 року.
Створення блогу дало можливість розширити структуру сайту, а отже і кількість сторінок, які можна якісно оптимізувати та отримати більше органічного трафіку. А оскільки ми постійно оновлюємо статті, інформація в блозі завжди актуальна, іншими словами evergreen.
Вічнозелений контент (evergreen content) — це контент, який залишається актуальним та корисним для читачів протягом тривалого часу, незалежно від змін у ніші або на ринку.
Такий контент не залежить від сезонності, тому не втрачає своєї цінності з часом.
Велике значення для розвитку блогу AgroApp має залученість власника бізнесу.
Автором блогу став Ярослав Смакота, засновник AgroApp та експерт з банківських питань і фінансування агросектору.
Для підтвердження експертності розміщених матеріалів в блозі, ми створили сторінку автора. Це також стало важливою складовою контент-стратегії та сприяло збільшенню довіри Google та підвищенню видимості сайту в пошуку.
Мотиваційні блоки стали додатковим конверсійним елементом в нашій контент-стратегії. Таким чином, статті блогу виконують не лише інформаційну функцію, а й мають CTA — тексти написані таким чином, щоб спонукати читачів до певної дії.
Наприклад, статті містять посилання на головну сторінку сайту, за яким можна перейти та залишити заявку на отримання кредиту.
“Якщо вам потрібні кошти на відкриття або масштабування бізнесу, заповніть заявку на сайті AgroApp, де зібрані вигідні програми фінансування для аграріїв. Вже протягом однієї доби ви отримаєте попереднє рішення про кредитування свого проєкту”.
Платні канали просування
За послугою PPC ми працюємо з AgroApp сезонно: з лютого по червень щороку. Для просування обрали дві платформи: Google та Meta.
Очікування клієнта
Отримати максимум релевантних лідів.
Щоб розробити оптимальну, але ефективну PPC-стратегію, ми проаналізували попередній досвід AgroApp у використанні платних каналів просування — зробили аудит акаунтів клієнта в Google та Meta.
За результатами аналізу розробили стратегію запуску рекламних кампаній, яка включала:
Для збору лідів ми використали не лише сайт, але й моментальні форми від Meta. Принцип розміщення реклами полягав у тому, щоб рекламувати цільові сторінки або форми зворотного зв’язку.
Головна мета запуску рекламних кампаній — спонукати цільову аудиторію залишати заявки на сайті та заповнювати моментальні форми.
Ми запускали пошукові рекламні кампанії за ключовими словами з різним пошуковим інтентом: від «кредитування аграріїв» до «як отримати кредит на розвиток сільського господарства». Серед підключених інструментів — кампанії Performance Max, Google Display Network та YouTube.
Вплив блогу на ефективність PPC
Важливо відзначити, що розвиток блогу позитивно впливає й на ефективність PPC-кампаній.
Тому до попередніх кампаній ми додали кампанії під брендові пошукові запити.
Стратегія посіву контенту
Після запуску блогу ми підготували стратегію посіву контенту в соцмережах AgroApp, яку команда клієнта активно використовує для поширення матеріалів у своїх акаунтах Linkedin та Facebook.
Додатково організували репости матеріалів на зовнішніх тематичних майданчиках для залучення додаткової аудиторії та підсилення впізнаваності бренду.
Висновок
Агросфера — це сезонний бізнес. Початкова версія сайту мала скачки трафіку в періоди запуску рекламних кампаній.
Створення та постійний розвиток блогу допомогли підтримувати і навіть збільшувати трафік, попри відключення платних каналів просування.
Блог став підтримкою і підтвердженням якості сайту, як для Google-бота, який відстежує коливання трафіку, так і для залучення клієнтів, які можуть скористатися послугою. Ми продовжуємо розвивати блог AgroApp і публікуємо до 7 нових статей щомісяця.
На сьогодні, ніша AgroApp стикається з серйозними викликами. Тому для клієнта було важливо не лише залучити цільову аудиторію, але й побудувати довіру до бренду. Наш підхід продемонстрував ефективність і результат у цих непростих умовах.
Ми створили експертний, технічно оптимізований блог, що успішно витримав оновлення алгоритмів Google і позитивно вплине на PPC кампанії в наступний сезон.
Цікаво в цифрах? Слідкуйте за нашими новинами: у наступному сезоні ми порівняємо результати рекламних кампаній після запуску блогу та через рік його розвитку.
Що далі
Починаючи з квітня 2023 ми щомісяця аналізуємо ефективність опублікованого контенту (трафік, позиції ключових запитів у видачі). Це допомагає нам зрозуміти наскільки правильно складений контент-план, яка тематика найбільш популярна серед читачів, динаміку просування статей за ключовими запитами в пошуці.
На постійній основі відстежуємо технічні помилки в роботі блогу, готуємо рекомендації для виправлення та супроводжуємо технічні впровадження.
У найближчих планах:
- Регулярні публікації в блозі на актуальні для аграріїв теми (ринок землі, оподаткування, фінансування, бізнес-ідеї)
- Актуалізація статей з метою оновлення застарілої інформації та задля інформування про нові продукти AgroApp
- Апдейт статей з потенціалом залучення більшого обсягу трафікаВпровадження нових розділів на сайті — «Довідник агронома», «Новини агросектору»
Професійна команда, роблять якісно та швидко проєкти будь-якої складності. Після перших днів запуску проєкту одразу зрозуміли, що нам пощастило з таким партнером.
І вже новий проєкт тепер робимо з Promodo. Молодці, виводять твій бізнес зразу в топ онлайн-продажів. І головне — надали нам багато якісних рекомендацій, що потрібно змінити для збільшення продажів. Ці рекомендації якісно спрацювали.