НАПИСАТИ НАМ
Кейс з PPC

G-MOS від Promodo: автоматизація створення груп релевантних оголошень для Infoshina

КЛІЄНТ
Infoshina
НІША
ПОСЛУГИ
ІНСТРУМЕНТИ
Text Link

КЛІЄНТ

Infoshina 一 інтернет-магазин з продажу автомобільних шин і дисків для транспортних засобів з можливістю самовивозу з власних магазинів або доставленням по Україні. Прямий імпортер шин марок Continental, Gislaved, Michelin, Goodyear, Bridgestone, Kelly, Debica та інших.

ЗАДАЧА

  • Підвищити релевантність оголошень та збільшити обсяг трансакційних запитів з рекламних кампаній.
  • Автоматизувати процес створення груп оголошень для підвищення якості управління рекламними кампаніями.

Вхідні дані

Специфіка ніші Infoshina передбачає значну кількість додаткових характеристик товарів, які клієнти вказують при пошуку та враховують при подальшому виборі. На сайті цю потребу закривають фільтри. Але крім вже лояльних клієнтів бренду важливо залучати нових, які ґуґлять певний товар з конкретними характеристиками.

До початку робіт запити користувачів, які відповідали фільтрам на сайті (наприклад, типорозмір шини «195 65 r15»), використовувалися в пошукових кампаніях. Вони оновлювалися вручну спеціалістами, і це призводило до низки проблем:

  • на товарах в оголошеннях могли бути вказані неактуальні ціни;
  • товарів могло взагалі не бути в наявності;
  • в оголошеннях використовувалися не всі характеристики товарів з фільтрів на сайті;
  • в налаштуванні кампаній були помилки (наприклад, ключові слова не відповідали групам оголошень).

Якщо певні характеристики ще використовувалися в оголошеннях, то для конкретних товарів (наприклад, «Michelin Alpin 6 205/55 R16 91H») взагалі не було створено пошукових кампаній. 

Причина 一 відсутність автоматизації не дозволяла спеціалісту тримати у фокусі десятки тисяч товарів, актуалізувати групи оголошень згідно з наявністю товарів та відстежувати ціни.

Чому не довірили автоматизацію та роботу з потрібними запитами Performance Max та DSA кампаніям?

Система орієнтується на поставлені перед кампанією метрики ефективності та не гарантує в оголошенні наявності важливих для кінцевого споживача характеристик товару.

Тому для точного та детального тексту за важливими для клієнта та ніші модельним запитам ми вирішили використати G-MOS.

Рішення

Підвищити релевантність оголошень та збільшити кількість трансакційних запитів з реклами можна було двома способами:

  • залучити додаткових спеціалістів;
  • налаштувати автоматизацію процесу управління рекламними кампаніями.

Серед недоліків першого 一 недоцільне використання часу технічних спеціалістів та велика ймовірність помилок під час налаштування. Як наслідок, нерентабельне зростання вартості проєкту та зменшення фокуса на інші задачах (наприклад, стратегічне планування та проведення експериментів).

Оптимальним рішенням для ритейлера з таким великим асортиментом, як в Infoshina, стало налаштування автоматизації процесу створення та управління пошуковими кампаніями. Це відкрило можливість автоматично створювати актуальні групи оголошень за конкретними товарами. Вказувати більшу кількість характеристик, які відповідали фільтрам сайту.

Переваги G-MOS

Налаштувати автоматичне створення та управління пошуковими кампаніями стало можливо завдяки інструменту G-MOS 一 внутрішній розробці Promodo.

G-MOS — внутрішній продукт Promodo, інструмент, який допомагає працювати з модельними пошуковими запитами (наприклад, Bamix Classic EO140) та показувати оголошення з актуальною ціною.

МОЖЛИВОСТІ G-MOS
 

В G-MOS закладені алгоритми обробки інформації з фідів (.xml або .csv файлів). Це можуть бути як фіди для Merchant Center, які використовуються звичайними торговими кампаніями, так і фіди, створені спеціально для використання в рамках сервісу. G-MOS може працювати з будь-яким фідом та атрибутами, головне, щоб у ньому були дані з єдиною структурою.

Завдяки зв’язку G-MOS з API Google Ads ми отримали готові пошукові кампанії, які до того ж автоматично оновлювалися, залежно від зміни даних у фіді.

Google Ads API дає змогу розробникам створювати застосунки, які взаємодіють безпосередньо із сервером Google Ads. За допомогою цих застосунків рекламодавці та сторонні розробники можуть ефективніше керувати великими або комплексними обліковими записами й кампаніями Google Ads.

Автоматичне оновлення можливе завдяки тому, що фід можна завантажити в сервіс, і вже безпосередньо в ньому робити власні налаштування з генерації кампаній. Результат 一 вони завжди мають актуальні ціни в оголошеннях та статуси груп оголошень.

Унікальність G-MOS в тому, що він вміє працювати не лише з фідами, в яких представлені товари, а й з фідами, в яких можуть бути будь-які сторінки сайту:  статті, вакансії, результати пошуку, фільтри, події на кшталт концертів чи вистав.

Схема роботи сервісу

Фід даних перетворюється на відображення бажаного стану груп та окремих оголошень, а також ключових слів у базі даних G-MOS. Після цього база даних синхронізується з обліковим записом Google Ads.​

Під час налаштування профілю в G-MOS встановлюються атрибути, які сервіс буде забирати з фіда (наприклад, id товару, модель, бренд, категорія, ціна тощо). 

За встановленим розкладом G-MOS звертається до фіда, генерує нові групи у відповідних кампаніях за новими товарами та актуалізує інформацію в групах за товарами, для яких раніше вже були створені групи оголошень. Після цього база даних синхронізується з обліковим записом Google Ads.

ЯК ПРАЦЮЄ G-MOS
 
Візуалізація структури оголошення

Налаштування автоматизації створення груп оголошень для Infoshina

Щоб сервіс автоматизації мав дані для генерації оголошень, клієнт створив окремі фіди для кожної характеристики з фільтрів (типорозміри «195 65 r15», моделі «Michelin Alpin 6» тощо) та для конкретних товарних пропозицій («Michelin Alpin 6 205/55 R16 91H» тощо).

Візуалізація оголошення, згенерованого за типом фільтра

Механіка сервісу була актуальною і для моделей шин, оскільки на сайті для передачі даних про товари в Merchant Center використовується Content API й немає окремого товарного фіда.

ПРИКЛАД ФОРМУВАННЯ КАТЕГОРІЙНОГО ФІДА
 
ПРИКЛАД ФОРМУВАННЯ ФІДА БРЕНД+ДІАМЕТР
 

Після того, як ми завантажили у G-MOS всі нові фіди, сервіс автоматично створив пошукові кампанії. Наразі, вони приносять до +50% трафіку з пошуку.

Результати

Впровадження G-MOS допомогло комплексно розв’язати задачі клієнта: підвищити релевантність оголошень і, як наслідок, збільшити обсяг трансакційних запитів з рекламних кампаній.

Наш сервіс автоматизації допоміг Infoshina охопити той сегмент трафіку, який раніше не оброблявся в повному обсязі. Наразі G-MOS допомагає бренду швидко обробляти великі обсяги даних, навіть до 3 000 000 товарів одночасно​. Оголошення формуються лише з наявних товарів та мають актуальну ціну.

Реалізовані впровадження звели до нуля ймовірність помилок, які могли виникати під час ручного управління кампаніями.

Синхронізація робіт з клієнтом допомогла ефективно налаштувати кампанії, відповідно до прибутковості та брендів, наявності товару на складах та визначати пріоритети в роботі з пошуковою рекламою.

Обговоримо ваш проєкт?
Надіслати заявку
Ваше повідомлення відправлено
Наш менеджер зв‘яжеться з вами найближчим часом.
Назад
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз
ДОЛУЧАЙСЯ ДО
КОМАНДИ PROMODO ❤️
Надіслати заявку
Ваше повідомлення відправлено
Наш менеджер зв‘яжеться з вами найближчим часом.
Назад
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз