Нативна реклама — формат рекламного повідомлення, яке інтегровано в корисний і цікавий для користувача контент і адаптовано під форму і вимоги платформи, на якій розміщено.
В умовах «банерної сліпоти», audience-centric революції й неприязні серед користувачів ведуть до розмаїття прямої реклами, все більш актуальним стає інструмент природної, нативной реклами.
Вона не викликає почуття відторгнення у читача і з'являється там, де в реченні бренду з високою ймовірністю зацікавлена ЦА. Коли інформація про продукт логічно «вплетена» в статтю, відео, інформацію на сайті або додаток, користувачі сприймають її, як корисну для себе, і навіть не завжди бачать в цьому рекламу. Таким способом рекламодавець знаходить свою аудиторію на певних майданчиках і будує довірчі відносини.
Інструмент забезпечує залученість читачів і високий відсоток лідогенераціі, коли цільовий користувач не відчуває в контенті рекламний підтекст, а бачить для себе користь і можливість розв'язання проблеми. Нативну рекламу можна реалізувати на будь-якій платформі. Важливо підібрати органічний формат і подачу. Це може бути банер, зображення, інфографіка, стаття, відео або пост в соціальних мережах. Види нативної реклами залежать від ніші, рівня конкуренції в ній і цілей кампанії.
Контент-маркетинг — вагомий стратегічний метод, завдяки якому компанія за допомогою освітнього, розважального та брендованого контенту формує довгострокові відносини з ЦА. За допомогою якісного контенту можна підвищити обізнаність про продукт, сформувати правильне сприйняття у споживача, зміцнити його довіру і створити стійкий контакт.
У такому контексті можна органічно вплести в розповідь пропозицію про продукт — і нативная публікація запропонує користувачеві потрібний продукт в потрібний момент. Це довгострокова історія, коли компанія покроково формує міцну довіру до себе, а клієнт стає прихильником бренду на багато років.
Бренди ефективно підтримують до себе інтерес, розміщуючи корисні статті та партнерські матеріали на популярних майданчиках, де зосереджена релевантна ЦА. Для цього каналу нативна реклама — це адаптована під концепцію видання актуальна публікація в кількох форматах:
2. Експертна думка або рекомендація — стаття з корисними знаннями та порадами від фахівців компанії-рекламодавця. Згадуваний в контексті статті бренд виступає як експерт в певній галузі, якому можна довірити вирішення завдання.
3. Інфоприводи або PR-стаття — корисна замітка про минулий або майбутню подію, яка пов'язана з компанією або її продуктом. Такий матеріал допомагає сформувати відповідний імідж і позиціювання на ринку.
4. Спецпроєкт — унікальна і креативна подача інформації (тести, конкурси, ігри та ін.), Сформована під компанію. Його основна мета — захопити, розповісти історію і сформувати позитивний образ, який запам'ятовується.
5. Рекомендаційні блоки «Читайте також», які на відміну від банерів, не дратують і підібрані під інтереси читача.
Захоплений темою читач залишається на сайті, не роблячи різниці між якісною партнерською публікацією і тематичною статтею видання. Аудиторія майданчика свідомо обирає теми, які цікавлять його, для прочитання і довіряє редакції, тому читачі зазвичай відкриті для рекламних повідомлень.
Серед постів, фотографій і новин друзів у стрічці користувач також періодично бачить рекламні публікації. Візуально вони не виділяються, тому сприймаються нарівні з публікаціями друзів, відповідно, викликають той же рівень довіри.
Алгоритми соцмереж відстежують інтереси та поведінку користувачів, тому підбирають оголошення тих товарів, які потенційно цікаві аудиторії й не викличуть відторгнення. Залежно від платформи, доступні різні варіанти нативного повідомлення:
Нативна реклама — це, перш за все, про природність. Вона органічно адаптується під форму майданчика, на якому розміщена, і пропонує потенційним споживачам рішення їх завдання. Крім відсутності тиску на споживача та дратівного фактора, цей інструмент має масу інших переваг:
Успішний результат нативної реклами: приємні асоціації з брендом, сформований самою компанією образ в очах ЦА, постійна лідогенераціі, цілеспрямоване використання бюджету і, звичайно, зростання продажів. Нативна реклама з'являється навіть у VR, що не дивно, адже її головна перевага — ненав'язливість. Це дозволяє експериментувати з форматами контенту і «вплітати» офер навіть у найнеочевидніші плейсменти. А отже — заручатися лояльністю будь-якої аудиторії.
Маєте завдання покращити вашу діджитал-стартегію? Давайте обговоримо, як це зробити.
Захочете отримати юзабіліті-аудит і персональні рекомендації для свого інтернет-магазину — напишіть нам.