Написати нам
ЗМІСТ

У великих гравців — великі можливості: бюджети на рекламу, команди SEO. Але це не означає, що їм не можна кинути виклик. Завдяки правильній стратегії монобренди також мають змогу кинути виклик відомому eCommerce і забрати свою частку ринку і, як наслідок, свою частку прибутку. 

У цьому матеріалі ми згадуємо три кейси Promodo, де йдеться саме про це: три різні ніші, три різні компанії, одна схожість — конкуренція з великими гравцями. 

Telemart

Кейс Telemart особливо цікавий, його конкуренти — великі гравці з продажу електроніки. Компанія — один з лідерів у ніші компʼютерних комплектуючих, більше 10 років на ринку. Команда Promodo працювала з Telemart по запиту збільшення органічного трафіку, як пріоритетного, а також хотіла конкурувати з відомими маркетплейсами за трафік та клієнта. 

У Telemart є особливість, яку ми взяли за основу — це фокус на одній експертизі. І саме такий фокус дозволяє виділятись перед іншими гравцями, які йдуть у масовий сегмент і, як наслідок, розпорошують увагу.

Великі ресурси дають змогу маркетплейсам забирати багато уваги, наздогнати їх інколи — неможливо. Тому ми також обрали фокус: конкурувати за органічний трафік лише у пріоритетних для Telemart категоріях: процесори, відеокарти, материнські плати тощо. 

Значні ресурси кинули у оновлення всіх SEO-напрямків, прибрали помилки, виправили те, що потрібно. Взялись за блог і почали писати більше актуальних матеріалів. Для цього провели інтервʼю з контакт-центром Telemart та дізнались про популярні запитання від клієнтів. Виправили технічні помилки. 

Такий підхід дав свій результат: приріст органічного трафіку склав 48%, число транзакцій — на 63%. І це лише проміжні результати. 

КЕЙС з SEO для Telemart
Конкуренція за органічний трафік з маркетплейсами: +63% до транзакцій, +46% трафіку
Читати кейс

hansgrohe

hansgrohe — преміумбренд сантехніки, який пропонує душі та душові системи, змішувачі для ванної кімнати та кухні, а також кухонні мийки. Запит клієнта — отримати небрендовий трафік. Виклик — це монобренд, який змушений конкурувати з маркетплейсами та бізнесами, що продають сотні інших брендів одночасно. Крім того, сайт не має переваг перехресних і додаткових продажів, як маркетплейси чи мультибрендові сайти. 

Команда Promodo традиційно почала з технічного аудиту сайту, аби виправити помилки, а також взялась за оптимізацію: виправили фільтри, переробили регіональні сторінки. Також наростили якісний посилальний профіль. 

Кожна з цих дій, насправді, це історія про «маленькими кроками до великої цілі». Наприклад, ми оновили метатеги, оптимізували текстовий контент і відкрили сторінки для індексації, додали index та follow. Це сприяло збільшенню ймовірності того, що користувачі у мережі знайдуть потрібні товари саме на сайті клієнта. А оптимізація сторінок фільтрів допомагає залучити більше цільового трафіку, що, як наслідок, дає збільшення продажів. 

За час роботи загальна кількість сеансів збільшилась на 208%, небрендовий трафік виріс на 73%, регіональний трафік (Київська область) — зростання на 105%. 

КЕЙС з SEO для hansgrohe
Як монобренду збільшити небрендований органічний трафік
Читати кейс

Rooler 

Rooler — важливий кейс компанії Promodo, оскільки над інтернет-магазином працювало багато різних команд одночасно: ми фактично запускали проєкт з нуля. Проєкт належить компанії GPL, що продавала свою продукцію для автомобілів в основному через маркетплейси. Новостворений інтернет-магазин ставив за мету стати важливим каналом дистрибуції власних товарів та товарів партнерів. 

Оскільки проєкт комплексний, то і підходили ми змістовно: вивчили ринок та конкурентів, провели глибинні інтервʼю, зʼясували, що важливо, що не критично, на що звертають увагу, чого не вистачає, вивчили сезонність.

Такий комплексний підхід допоміг зʼясувати, як будувати комунікацію з клієнтами, на що вони звертають увагу, як купують, який асортимент для них важливий. Ми також розробили для клієнта повний медіаплан, розписали активності.  

Як наслідок, план продажів склав 105% від запланованого,  а 4 з 5 залучених каналів трафіку показують перевищення прогнозних показників від 9% до 375%. Також важливо, що Rooler зміг вибудувати конкуренцію для маркетплейсів, не програвши боротьбу за увагу клієнта. Це, зокрема, перевага фокусного сайту.

Один з вивчених інсайдів показав, що власники авто люблять доглядати за своїм авто, тому вони хочуть купувати якісне (при цьому доступне) у професійного гравця на ринку.

Ми скористались цим інсайдом для вибудовування позиціонування для бренду. 

КЕЙС зі Strategy для ROOLER
Лонч нового магазину автотоварів. Як завдяки вдалій стратегії вдалось зробити 105% продажів від плану
Читати кейс

Висновок

Конкурувати з великим гравцями у eCommerce — можна, навіть якщо ви монобренд. В такому разі свій фокус потрібно використовувати як перевагу та унікальний досвід (Telemart і Rooler), при цьому не забуваючи, що якісне технічне доопрацювання сайту може дати додатковий трафік та продажі (hansgrohe). 

Підпишіться
на розсилку
Дякуємо за підписку!
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз
В закладки
Читайте також

Хочете збільшити трафік та продажі, попри конкуренцію? Promodo знає, як. Залишайте заявку!

Захочете отримати юзабіліті-аудит і персональні рекомендації для свого інтернет-магазину — напишіть нам.

Обговоримо ваш проєкт?
Неправильний email. Якщо ваш email вірний, просто ігноруйте це повідомлення.
Заповність всі поля
Надіслати заявку
Ваше повідомлення відправлено
Наш менеджер зв‘яжеться з вами найближчим часом.
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз
ДОЛУЧАЙСЯ ДО КОМАНДИ PROMODO ❤️
Надіслати заявку
Ваша заявка відправлена
Наші рекрутери звʼяжуться з вами найближчим часом!
Назад
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз