European Search Awards — це щорічна премія, яка відзначає найкращі досягнення у галузі SEO, PPC та контент-маркетингу. Одна з з найпрестижніших нагород у сфері диджитал-маркетингу в Європі!
І цьогоріч Promodo стала єдиною українською агенцією, яка потрапила до фіналістів одразу з трьома кейсами.
1. Promodo & COMFY — Algorithm Exile: коли лідер ринку зникає з Google
Після оновлення Google Link Spam у грудні 2022 року COMFY — найбільший ритейлер електроніки в Україні — втратив 37% органічного трафіку та доходу з SEO.
Ми протестували численну кількість гіпотез у SEO та очистили беклінки профілю, але справжній прорив стався завдяки покращенню користувацького досвіду: від оновлення контенту до спрощення шляху користувача до потрібного товару/інформації.
Спершу робота без помітних результатів — і зрештою: частка ключових слів у ТОП-3 зросла з 3% до 25%, а трафік і дохід перевищили рівень до падіння.
2. Promodo & Varle.lt — альтернатива Google Shopping для Литви
Varle.lt — один із найбільших ритейлерів електроніки в Литві — поставив амбітну мету: +10% продажів через Google Ads без збільшення бюджету.
Оскільки Google Shopping у Литві недоступний, ми зробили ставку на пошукову рекламу та автоматизацію. Завдяки інструменту G-MOS ми створили кампанії для 10 000 товарів за 30 хвилин. Результат — продажі перевищили план, ROAS зріс на 30%, а витрати були нижчими за заплановані.
G-MOS — інструмент Promodo для створення та оновлення рекламних кампаній, який дозволяє легко керувати платними каналами просування, створювати динамічні кампанії та завжди рекламувати актуальні товари завдяки оновленню даних у режимі реального часу.
3. Promodo & KLR — G-MOS: максимум ефективності від пошуку
KLR — український автобусний перевізник, що працює на 50 маршрутах у 16 країнах Європи. На кожен з маршрутів було налаштовано по 2 групи пошукових оголошень, наприклад «Київ — Рим», «Рим — Київ».
Ми ж подумали, що у кожному напрямі є десятки зупинок в різних містах, а значить — до 50 000 можливих комбінацій маршрутів. Щоб запустити таку кількість пошукових оголошень швидко та без помилок ии підключили наш інструмент G-MOS, який самостійно створює, запускає та оновлює рекламу в Google Ads на основі фіда.
Він створив 50 000 груп оголошень лише за 3 години, оновлюючи кампанії в реальному часі на основі даних CRM. Продажі KLR з пошуку зросли в 5 разів.
Як це — потрапити в шортліст European Search Awards
Promodo — агенція, яка за понад 20 років виросла у глобального гравця з 5 міжнародними офісами та командою з 480 внутрішніх фахівців. Ми працюємо за підходом 360°, поєднуючи повний спектр digital-послуг, і входимо до списку найкращих маркетингових агенцій світу за версією Clutch.
Тому шорлист European Search Awards — це показник того, що ми на правильному шляху. Привід гордості за команду Promodo і мотивація рухатися далі.
[[ROW-START]]


[[ROW-END]]
Більше кейсів Promodo з performance-маркетингу, SMM, Influencer-маркетингу, стратегії та аналітики — шукайте у розділі «Кейси» або за посиланням.
на розсилку