Вже понад рік, як на зміну розумним торговим кампаніям Google Smart Shopping, прийшов універсальний тип рекламних кампаній — Performance Max Google Ads, який здатний вирішувати розлогий перелік задач для бізнесу, з’являючись на всіх можливих плейсментах екосистеми Google.
Performance Max — це новий вид рекламних кампаній для товарів від Google, заснований на штучному інтелекті. Інструмент дозволяє в межах однієї кампанії розмістити оголошення на всіх рекламних майданчиках Google: в органічному пошуку, Discovery, YouTube, GDN та Gmail. Отже, можна показувати товари за межами пошукової видачі. Інструмент підходить для просування звичайних пошукових оголошень та товарів з Google Merchant Center.
Performance Max Google Ads — це максимум ефективності та досяжності цілей рекламних кампаній, аналізування та точності влучання в цільову аудиторію.
Фішка PMax — автоматизація Google Ads використовує машинне навчання, але важливо розуміти, що 100% гарантій ефективності немає.
Насправді жоден інструмент чи рекламна платформа не може гарантувати успіх будь-якої рекламної кампанії, оскільки існує багато факторів, які можуть впливати на це, включаючи конкуренцію, ринкові умови, поведінку користувачів та галузеві тенденції.
Структура рекламної кампанії Google Performance Max складається з груп об’єктів, яких може бути один чи декілька в залежності від кількості креативів, наявності гіпотез, різноманітності категорій та інших факторів.
На етапі налаштування груп об’єктів ми обираємо, які креативи, текстові оголошення, або яку групу товарів показувати користувачу. Саме управління та оптимізація груп об’єктів, разом із бюджетом та стратегією, дають змогу впливати на ефективність.
Це може бути рішення про зміну креативів або текстів, якщо вони переходять у статус «низької ефективності», виключення з показу окремих товарів чи груп товарів або зміни структури й винесення окремих груп об’єктів у нову кампанію. Ці рішення приймаються не автоматично системою, а виключно спеціалістом.
Оптимізація PMax відбувається на різних рівнях з різною частотою для того, щоб отримати найкращі показники й позитивну динаміку. Далі розглянемо приклад гарної оптимізації: якісного налаштування і грамотного вибору стратегії PMax з нашого досвіду.
Даний тип рекламної кампанії має лише 4 види стратегії:
Як бачимо, дві з них без обмежень і дві з обмеженням — по «ціні за конверсію/цільовою рентабельністю».
На цьому рівні варіантів оптимізації всього два — зменшити або збільшити бюджет. Якщо рекламна кампанія ефективна — збільшуємо, якщо навпаки — зменшуємо. Але все це, звісно, якщо немає додаткових цілей окрім прямої ефективності рекламної кампанії (наприклад, доля ринку). Отже, найефективніші рекламні кампанії витрачатимуть більшу частину коштів, а це позитивно впливатиме на весь рекламний акаунт.
Необхідно щоб гео-цілі було розділено щонайменш на області, а за можливістю — навіть на райони. Це потрібно для кращого розуміння, якій регіон працює ефективніше й приймати рішення щодо оптимізації.
За допомогою цієї функції ми можемо аналізувати:
Це всі відомості про провідні категорії пошукових запитів — що шукають ваші клієнти, які запити вони вводять та які категорії набирають та втрачають популярність.
Це інформація про провідні аудиторії, а саме про користувачів, що стають вашими клієнтами. Ви можете дізнатися про їхні інтереси з розбивкою по сегментах, їх ефективністю та долям між собою.
Інформація про те, які саме об'єкти викликають відгук ваших клієнтів, допоможуть вам надалі створювати ефективні креативи та об'єкти. Також ця статистика показує загальну динаміку рекламної кампанії й дані для подальшої оптимізації: витрати, дохід, конверсії, ROAS у вигляді графіку.
Можемо відстежувати долі розділення трафіку в аукціоні за нашими запитами, таким чином розуміючи, хто з конкурентів посилюється і приймати відповідні рішення.
Стандартна оптимізація товарів (як і в Shopping-кампаніях). Структуруємо та вимикаємо товари, що працюють погано, залишаємо у групі товари, які працюють добре.
Звісно, у межах розумного (всі товари окрім топ-10 вимикати не потрібно).
На цьому рівні маємо найбільше можливостей. Комбінуючи та змінюючи ці дані, ми надаємо кампанії інформацію для ротації оголошень.
Задаємо наступні сигнали:
Також завдяки функції «Статистика» з рівня кампанії можемо коригувати сигнали, додаючи чи змінюючи сигнали в залежності від їх ефективності.
Можемо змінювати заклик до дії, розширення оголошень та самі тести на найбільш різні, щоб у Google було більше унікальних текстів для комбінування в оголошенні.
Крім стандартних, довантажувати й тематичні креативи для більш актуальних оголошень і кращого відгуку аудиторії.
За допомогою скриптів є можливість приблизно розуміти розподіл трафіку між інструментами (Search / GDN, Youtube, shopping).
Зрештою частка показів відео зменшується, при цьому залишаються всі креативи.
Отож, збільшити прибуток вашої компанії до виняткових результатів можна лише у поєднанні з автоматичними налаштуваннями Google Performance Max та їхнім коригуванням маркетологами. Чудовим прикладом є наш кейс з Eldorado.ua.
Коли мова йде про пошукові кампанії або ключові слова в акаунті, Performance Max Ads працює, динамічно демонструючи комбінацію текстових, графічних і відеооголошень цільовим аудиторіям у всій мережі Google Ads.
Ось як реклама Performance Max працює з пошуковими кампаніями та ключовими словами у вашому акаунті:
Крім того, якщо ви шукаєте тип кампанії, яка допоможе вам охопити користувачів на різних етапах шляху клієнта, Performance Max може виявитися відповідним варіантом.
Так, цей інструмент має дуже широкий спектр налаштувань та ресурсів, для найбільш точного влучання у ЦА. На цей час це кращий Performance інструмент в Google Ads
Завдяки GPM в технічних фахівців з'явилась можливість об'єднувати різні майданчики (GDN, Search, Shopping, Video, Local) для отримання заданого результату, і всі ці майданчики працюють над єдиною ціллю, з єдиним KPI. Раніше не було можливості в одній рекламній кампанії запустити всі потрібні майданчики. Саме за допомогою алгоритмів Google це стало можливим і, що найбільш важливо, — ефективним.
Performance Max — це новий вид рекламних кампаній для товарів від Google, заснований на штучному інтелекті. Інструмент дозволяє в межах однієї кампанії розмістити оголошення на всіх рекламних майданчиках Google
PMax — це максимум ефективності та досяжності цілей рекламних кампаній, аналізування та точності влучання в цільову аудиторію. Але жоден інструмент чи рекламна платформа не може гарантувати 100% успіх, бо це завжди залежить від якості налаштування, обраної стратегії, оголошень (як текстових, так і креативів) та товарів з фіду.
Використовуйте Pmax, коли у вас є одне з наведених нижче завдань:
ЯКЩО ЗМІНИ В КАМПАНІЯХ GOOGLE ADS ЗДАЮТЬСЯ ВАМ ЗАНАДТО СКЛАДНИМИ, КРАЩЕ ЗВЕРНУТИСЯ ДО ПРОФЕСІОНАЛІВ І ДОРУЧИТИ ЇМ ВПРОВАДЖЕННЯ PPC. ФАХІВЦІ PROMODO ГАРАНТУЮТЬ ВАМ КРУТІ РЕЗУЛЬТАТИ ТА БЕЗБОЛІСНИЙ ПРОЦЕС ПЕРЕХОДУ.
Захочете отримати юзабіліті-аудит і персональні рекомендації для свого інтернет-магазину — напишіть нам.