Написати нам
Повернення
та утримання
Як тільки ви створили крутий продукт і визначили свій цільовий ринок, важливо виділяти стільки ж ресурсів для утримання та повернення існуючих клієнтів, як і для залучення нових. Тут доречно згадати відому приказку: “Старий друг краще нових двох”, і часто аналітика даних за кількістю грошей, які приносять бізнесу існуючі клієнти, підтверджує цю мудрість.

Утримання клієнтів в digital-маркетингу належить до здатності використовувати всі можливі інструменти цифрового світу, щоб клієнти не йшли та залишалися з вами. Одна з головних причин підвищення лояльності  полягає в тому, що ці клієнти можуть допомогти вам розвивати бізнес швидше, ніж ваші відділи продажу та маркетингу.===

Повернення можна назвати другим етапом робіт із клієнтами після Залучення. Одночасно з активністю з Утримання, після розуміння LTV і вартості одного нового клієнта (CAC), ми відразу ж повинні підключати digital-інструменти, спрямовані на те, щоб клієнти залишалися з нами.
НАШІ КЕЙСИ
+
51
органічних сеансів
%
+
578
небрендового трафіку
%
+
51
%
органічних сеансів
+
578
%
небрендового трафіку

SEO для сайту медичної лабораторії Ескулаб

Дивитися кейс

МАЄТЕ ЗАВДАННЯ?

Давайте обговоримо його.
НАПИСАТИ НАМ
Обговоримо ваш проєкт?
Надіслати заявку
Ваше повідомлення відправлено
Наш менеджер зв‘яжеться з вами найближчим часом.
Назад
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз
ДОЛУЧАЙСЯ ДО КОМАНДИ PROMODO ❤️
Надіслати заявку
Ваша заявка відправлена
Наші рекрутери звʼяжуться з вами найближчим часом!
Назад
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз