НАПИСАТИ НАМ
18
.
09
.
2024

Чи потрібно ставити хештеги? Так! Розповідаємо про стратегію використання хештегів у 2024 році

SMM
ЗМІСТ

Хештеги — одна з систем пошуку в соціальних мережах. Вони структурують та організовують контент, допомагають націлити на його цільову аудиторію. 

Команда PROMODO розповідає про особливості побудови стратегії використання хештегів, а ще дає поради щодо того, як досліджувати та використовувати хештеги, щоб розширити охоплення своїх публікацій.

Що таке хештеги? 

Хештеги – інструмент, що допомагає організувати контент і поділити його на категорії. Завдяки ним користувачі можуть шукати і підписуватися на тренди, долучатися до спільнот, стежити за оновленнями. Також вони допомагають швидко знаходити потрібну інформацію або об'єднуватися навколо спільних тем. Хештеги полегшують доступ до всіх пов'язаних публікацій в одному місці.

Для чого використовують хештеги:

  • Для підвищення видимості та охоплення публікацій.
  • Для пошуку контенту на конкретні теми.
  • Для створення обговорень і участі в трендах.
  • Для просування бренду або події.

Тим самим зростає залученість, впізнаваність бренду і, зрештою, досягнення потрібних результатів.

Приклади:

  • #JustDoIt — Nike
  • #ShareACoke — Coca-Cola
  • #ImLovinIt — McDonald's
  • #ThinkDifferent — Apple
  • #WhatsYourName — Starbucks
  • #TasteTheFeeling — Coca-Cola

Види хештегів для SMM 

Концепція хештегів здається простою, але існує безліч можливих видів застосувань, що залежить від цілей. Хештеги працюють як маяки для певних тем або інтересів, роблячи контент доступним для ширшої аудиторії.

Брендові хештеги 

Це унікальні хештеги, які створюють компанії, щоб просувати свій вайб, стиль та цінності. Їх можна використовувати, як для просування конкретного меседжу, так і для зближення зі своєю аудиторією.

Брендові хештеги допомагають користувачам краще орієнтуватися у вашому контенті. Наприклад, деякі великі бренди створюють фанові хештеги де діляться історіями з життя компанії або працівники виставляють фото своїх улюбленців чи робочих буднів. Так можна подобувати справжню спільноту клієнтів, лояльність до бренду в яких зміцнюватиметься.

Компанія Starbucks має хештег #StarbucksStories, за яким клієнти і працівники можуть ділитися своїми історіями, пов'язаними з кавою Starbucks.

Хештеги спільноти 

Призначені для об’єднання користувачів з подібними інтересами. Забезпечують постійний діалог або обговорення навколо певної теми, хобі або інтересу. Ці хештеги дозволяють користувачам взаємодіяти з іншими, хто розділяє їхні захоплення та робить внесок у дискусії, створюючи відчуття спорідненості та товариськості.

Наприклад, модний бренд Levi’s успішно використовує хештег #LiveInLevis на Instagram. Їхні клієнти додають його до фото, де вони носять джинси Levi’s, створюючи навколо цього спільноту.

Хештеги рекламних кампаній

Такі хештеги придумують для залучення аудиторії у певну рекламну чи соціальну кампанію.

Використовуються переважно брендами або організаціями для просування конкретної маркетингової кампанії, події чи справи протягом обмеженого часу. Вони можуть перетинатися з брендовими хештегами, але мають окрему мету, орієнтовану на своєчасну, цілеспрямовану та зосереджену мету. 

Хештеги-локації

Це географічно орієнтовані хештеги, які допомагають користувачам знаходити контент або бізнеси в певній місцевості. 

Інші види хештегів:

  • Хештеги для продукту чи послуги. Це ключові слова, що описують вашу пропозицію, наприклад, #косметика, #книгарня, #домашніулюбленці.  
  • Хештеги для подій або сезонних моментів. Вони можуть відображати свята, заходи або відповідати певному періоду року, наприклад: #деньподяки, #новийрік чи #metgala.  
  • Щоденні хештеги. Деякі хештеги використовуються лише в конкретні дні тижня. 

Хештеги в SMM: стратегія збільшення охоплення та залученості

Однією з переваг використання хештегів є те, що вони дозволяють залишатися в курсі останніх тенденцій у вашій ніші. 

Дослідження та вибір хештегу 

Насамперед варто обрати цілі з якими ви використовуватимете хештеги і провести дослідження. Визначте хештеги, які використовують конкуренти та інфлюенсери у вашій ніші. Зверніть увагу, які хештеги вони використовують найчастіше й скільки тегів прописують в кожному з дописів. Це допоможе зрозуміти, які з них популярні серед вашої цільової аудиторії.

Підбір хештегів може допомогти вам зробити — ChatGPT. Попросіть його підібрати вам популярні хештеги українською. Це той перший крок, з якого ви можете розпочати ваше дослідження. 

Використання правильного хештегу

Хештеги — це ключові слова для ваших продуктів та ніші. Тому важливо поєднувати популярні та нішеві хештеги, які підходять конкретно під ваш продукт, і найкраще його описують.  

  • Популярні хештеги: хоча вони можуть забезпечити широке охоплення, конкуренція тут також є високою, і ваш пост може швидко загубитися.
  • Спеціальні хештеги: вони більш конкретні та мають меншу, але більш зацікавлену аудиторію. 

Поєднання обох типів може допомогти охопити ширшу аудиторію.

Налаштування під кожну соціальну мережу

Стратегія використання хештегів для Facebook: рекомендуємо використовувати 2-3 хештеги, щоб підвищити охоплення. Обирайте брендові або географічно орієнтовані хештеги, оскільки вони чудово підходять для кросмедійного просування та допомагають моніторити ключові активності. 

Не забувайте додати хештеги у Facebook Reels. 

Стратегія використання хештегів для Instagram: використання хоча б одного хештегу на платформі збільшує залучення на 12,6% у порівнянні з публікаціями без хештегів. Варто використовувати 1-3 хештеги у дописі, цього цілком достатньо.

Які хештеги писати в інстаграмі допоможе вам зрозуміти простий ресьорч у вашій ніші. 

Стратегія використання хештегів для X: хештеги тут мають бути короткими та актуальними. Використовуйте 1-2 хештеги на твіт для оптимального залучення. 

Розробіть також стратегію реагування на найпопулярніші щоденні чи щотижневі теми, і випускайте контент для них.

Стратегія використання хештегів для LinkedIn: На цій платформі хештеги відіграють важливу роль у тому, щоб зробити ваш вміст видимим для користувачів, які не обов’язково є у вашому списку друзів. Використовуйте 3-5 відповідних хештегів на допис.

LinkedIn пропонує хештеги під час введення публікації, тому скористайтеся цією функцією. Візьміть участь у розмовах про актуальні галузі, щоб утвердити свій бренд як лідера думок.

Порада: якщо ви ведете сторінку на LinkedIn, можна підписатися максимум на три хештеги та публікувати свої пости на цих сторінках хештегів. Це важлива, але недооцінена функція сторінки, яка дозволяє відстежувати пости ваших конкурентів, що використовують ті самі хештеги.

Стратегія використання хештегів для TikTok

Хештеги у TikTok має велике значення і відіграють справді важливу роль, на відмінно від меншої популярності їх використання в інших соціальних мережах. Коли користувач шукає за хештегом, йому пропонується стрічка з усіх відео, позначених цим хештегом. 

Залежно від популярності певних хештегів, TikTok може навіть створювати «пропоновані сторінки», щоб висвітлити популярні теми, які користувачі можуть додавати до вибраного та слідкувати за ними. Наприклад, хештег #BookTok перетворився на окремий брени, який є популярним та локалізованим у різних країнах й використовується у маркетингових стратегіях просування книг видавцями. 

  1. Використовуйте хештеги, пов’язані з вашою нішею чи темою, але переконайтеся, що знайдені хештеги популярні серед користувачів. 
  2. Слідкуйте за тенденціями та використовуйте хештеги, які відповідають поточним подіям, викликам і трендам. Наприклад за даними Creative Center, в Україні популярний хештег #жнива. Безліч користувачів публікують відео на цю тему. Це сезонний хештег, актуальність якого скоро згасне. 
  3. Створіть брендовий хештег. Це чудовий спосіб підвищити впізнаваність бренду на платформі також. У цій соціальній мережі користувачі, коли бачать фірмовий хештег, з більшою ймовірністю цікавляться пропонованим контентом.
  4. Використовуйте від чотирьох до шести релевантних хештегів на одну публікацію в TikTok.

Як правильно застосовувати хештеги 

Хештеги є важливим інструментом для збільшення видимості постів, залучення аудиторії та просування різних типів бізнесу. Їх застосування може варіюватися в залежності від цілей кампанії та виду бізнесу.

Акції

При проведенні акцій хештеги допомагають залучити більше уваги до спеціальних пропозицій. Використовуйте унікальні хештеги, що привертають увагу. Наприклад, #Знижкиліто2024 або #Чорнап’ятниця.

Продукт

При запуску нового продукту використовуйте продуктові хештеги, щоб підвищити впізнаваність і розширити охоплення. Наприклад, для просування нової моделі смартфона можна застосувати хештег #Iphone16

Бренд

Хештеги бренду створюють єдину спільноту навколо вашої компанії. Підійдуть для великих і малих бізнесів, які прагнуть посилити впізнаваність свого бренду. Наприклад, #Nike або #МояКомпанія.

Геотеги

Геотеги використовують для локального просування, коли важливо вказати місце розташування бізнесу або події. Вони допомагають залучити локальних клієнтів. Наприклад, #КиївКава або #ЛьвівТуризм.

Челенджі

Хештеги для челенджів активізують взаємодію з аудиторією, мотивують підписників брати участь у певних активностях. Наприклад видавництво «Лабораторія» організовує річний марафон читання #LabBookGame. А читачі, що беруть участь у марафоні, мають виконувати завдання і використовувати хештег. Переможці отримують подарунки. 

Помилки в просуванні хештегами

Хештеги – це простий інструмент, але все ж є кілька популярних помилок, які часто допускають:

  1. Велика кількість хештегів у пості. Контент з 1-2 хештегами отримує у середньому більше взаємодії, тоді як дописи з 3 і більше хештегами мають менше охоплення. Тож варто пам'ятати, що менша кількість хештегів у сприяє кращій ефективності. Крім того, це дозволяє простіше аналізувати результативність кожного тега. Якщо ви використовуєте надто багато хештегів, важко зрозуміти, який саме спричиняє найбільше залучення.
  2. Хештеги розміщено неправильно. Найкраще це робити органічно, щоб допис виглядав візуально привабливим. Найкраще це робити у кінці допису або у коментарях. 
  3. Однотипна мітка в кожному пості знижує ефективність. Краще урізноманітнити хештеги, щоб охопити різні аудиторії та теми, вийти в топ і привернути більше уваги до посту.
  4. Для сторіс краще використовуйте приховані хештеги, щоб не перевантажувати візуальний ряд.

Висновки

Дотримуючись цих порад і стратегій, ви можете стати професіоналом хештегів і використовувати можливості пошуку соціальних мереж для досягнення своїх цілей у соціальних мережах. 

Ключ полягає в стратегічному поєднанні популярності, актуальності та нотки креативності. Не забувайте відстежувати свої результати та вдосконалюйте свій підхід по ходу.

Також на цю тему

Підпишіться
на розсилку
Дякуємо за підписку!
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз
В закладки

НАДАЄМО ПОСЛУГИ ЗІ СТРАТЕГІЇ ТА ДОСЛІДЖЕНЬ, УСІХ ВИДІВ PERFORMANCE-МАРКЕТИНГУ, ТБ І МЕДІАРЕКЛАМИ, А ТАКОЖ ДИЗАЙНУ, КРЕАТИВУ ТА SMM. ЗАЛИШАЙТЕ ЗАЯВКУ — ОБГОВОРИМО ВАШІ МАРКЕТИНГ-ПЛАНИ

Захочете отримати юзабіліті-аудит і персональні рекомендації для свого інтернет-магазину — напишіть нам.

Обговоримо ваш проєкт?
Надіслати заявку
Ваше повідомлення відправлено
Наш менеджер зв‘яжеться з вами найближчим часом.
Назад
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз
ДОЛУЧАЙСЯ ДО КОМАНДИ PROMODO ❤️
Надіслати заявку
Ваша заявка відправлена
Наші рекрутери звʼяжуться з вами найближчим часом!
Назад
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз