Новорічні свята вже на порозі. А де настрій? Ото і ми з командою сидимо і думаємо, як його знайти та з вами поділитися. Бо навіть в складний період для нашої Неньки, хочеться вірити в диво та відчувати тепло напередодні найказковіших свят.
З цього приводу назбирали мішечок листів з різних ніш бізнесу. Ходімо, покажемо, як можна зробити сучасний та ефективний email з новорічною тематикою і ненав’язливим нагадуванням, що добро існує і воно обов'язково знайде дорогу до нас! Тож рушаймо.
І почнімо з капелюха. Тільки не того, що на голові у Санти, а того, що у листі присутній, його ще хедером звуть (але тільки такі крутелики, як от ми з вами).
А що ж воно таке? Зазвичай хедер складається з двох частин: лого бренду чи назви компанії та меню з інфою, що веде на сайт. Але це не аксіома — якоїсь з цих частин може не бути за бажанням. Також існують топери з актуальними акціями, новинами тощо.
Також слід зауважити, що лого та назва компанії вставляють як зображення. Вони повинні бути на прозорому фоні або в форматі SVG для коректного відображення на різних поштовиках, пристроях та адаптації під світлу і темну тему (десь у світі з'являється один метелик в животі дизайнера, коли той бачить лого у SVG).
І саме цю частину вашого листа можна прикрашати до свят. Засобів та можливостей багато, на кожну фантазію вистачить. Тут ми розкажемо та покажемо найцікавіші.
Стилізація елементів дизайну бренду
В кожному бренді є щось цікаве, що можна задизайнити. А навіть якщо немає, то ви просто не шукали (як казала жіночка у популярному мемі). Ось деякі пункти:
- Колір. Зміна кольору лого на зимові або кольори, що асоціюються зі святом.
- Форми. Проаналізуйте, які елементи використати для патерну або малюнку.
- Фірмовий талісман або персонаж. Його можна одягнути та прикрасити до свята.
- Шрифти меню. Зазвичай в меню використовуються стандартні шрифти все для тієї ж адаптації під поштовики, пристрої, темні та світлі теми. Вони є в списку рекомендацій сервісу, де верстають листа: там можна знайти перелік більш декоративних, курсивних шрифтів, що підтримуються поштовиками. Стежте, щоб це було читабельно, бо меню все ж існує для полегшення пошуку потрібної інформації, а якщо її неможливо прочитати, то користі з гарного шрифту не буде.
Традиційний стиль
Як же без діда з бородою та сніжинок? Ніяк. Тим більше є люди (наша команда, наприклад), які цілий рік чекають ото все новорічне, бо як побачать ту сніжинку, аж на мить переносяться у дитинство, де Дід Мороз приносив омріяну Барбі, де канікули та не потрібно вставати на роботу.
Проте це все також нагадує про «радянщину», сусіда-придурка, те, що ми вже дорослі й Діда Мороза не існує. І як же вчинити в такому випадку? Потрібно рухатись далі, орієнтуватись на європейський світогляд та використовувати це в роботі, де окрім ялинок і сніжинок можна використати:
- Патерни. Геометричні, анімалістичні, природні.
- Атрибути свята. Свічки, віночки, гірлянди, цукерки.
- Фон. Кольорові плашки, кучугури, зимові мотиви, ефект скла.
Анімація
Напевно, більше сучасного апгрейду і не вигадати. Найнудніший хедер засяє, якщо додати до нього:
- Анімацію тексту. Динаміка в лого буде виглядати незвично.
- Gif-анімація. Можна додати будь-який об'єкт і змусити його рухатись. Тільки стежте, щоб зображення не перебільшувало 1 МБ.
Наповнення листа
Листівки та Промо
Промо-вітання, де акцентом буде текст із побажаннями та привітанням аудиторії. Що написати, аби слова розтопили навіть крижане серце, розповімо наприкінці.
Такі листи можна зробити геть не схожими на звичайні промо бренду. Використовуйте статичні та анімовані банери, стилізуйте продукцію, використовуйте в тексті іконки та емоджі. Пам'ятайте, що фон листа також можна залучити, наприклад, анімувати патерном. Дизайном передаємо настрій свята, тим самим привертаючи увагу читача.
Гейміфікація
Листи з грою не залишать байдужими нікого. Особливо, якщо запропонуєте промокод. Тримайте приклади, які активності можна впровадити в листи. Поділимо їх на типи:
- Логічні. Усілякі типи загадок, лабіринтів, кросвордів.
- Пошук. Вгадати картинку, знайти ключ або загублений елемент зображення.
- АМР. Пазл, в якому потрібно зібрати зображення з хаотично розташованих елементів.
- Листи з переходом на сайт із гейміфікацією.
- Рулетки. Барабан із позначками знижки або подарунків обертається колом, поки не зупиниться. Складна штука для реалізації, але дуже цікава.
Ось нарешті й до футера дійшли
Цей блок також можна стилізувати за прикладом хедера. Але з маленькими відмінностями, які потрібно врахувати. Адже футер — це частина, де зберігається важлива інформація бренду, його контакти, соцмережі, адреса, застосунки та доповнення. Тому не варто дуже перевантажувати та відвертати від важливого. Ось декілька варіантів, які точно не зашкодять:
- Іконки соцмереж. Їх можна прикрасити новорічними елементами, або пофарбувати у святкові кольори. Тим самим спонукаючи читача клацнути на іконку та перейти.
- Фон. Також можна використати як статику, так і анімацію, тільки з меншою насиченістю кольору, адже головна мета — не відвертати від важливого.
Тексти
А що робити з текстами? Як розтопити кригу, але щоб не затопити навколишні міста у вигляді чутливості до контенту у воєнний час?
Почніть з теми листа, що говорить про вигоду для читача, персональні пропозиції, унікальність акції, але не надто голосно. Дбайте та піклуйтеся про кожного. Наприклад:
- «Складіть пазл та отримайте знижку»;
- «Купуйте патріотичний одяг — допомагайте ЗСУ»;
- «Найкращі шини з різних цінових сегментів»;
- «Що від (назва компанії) покладете під ялинку?»;
- «Купуй святкові штуки зі знижками до 55%».
Потім перейдіть до тексту на банер, адже він такий же важливий, як і ковбаска в олів'є. Нехай він буде святковим і лаконічним. Нехай він доносить основну думку листа. Нехай він запам'ятовується. Наприклад:
- «Подарунки для неї та для нього»;
- «Марафон новорічних знижок»;
- «Створи новорічне диво»;
- «Даруй свято — купуй важливі штуки»;
- «Новинки під ялинку».
Ну і на солодке замість горішків зі згущеним молоком лишається основний текст. Тут варто зловживати емоціями, але все ж таки створити відчуття свята, тепла та піклування про клієнта. Адже трошки див, подарунків, посмішок, знижок зараз нікому не завадить. Тож ми радимо діяти, але обережно. Наприклад:
- «Діти чекають на свята більше за всіх. Тож потурбуйся про важливі штуки для малечі! Зібрали найкращі ідеї подарунків під ялинку, від яких оченята сяятимуть, а посмішка буде від вуха до вуха»;
- «Свято наближається. І часу, щоб придбати омріяні подарунки під ялинку, стає все менше. Тож не баріться, гортайте нашу добірку ідей та вибирайте коштовні сюрпризи для коханих і для себе. А за купівлю на суму від 5495 грн отримайте неймовірний лімітований браслет «Сніжинка, що сяє»!»;
- «Привіт, 2023! У новому році бажаємо вам сил і наснаги для нових викликів. Більше радощів, тепла й добра. Ну і найголовніше — скорішої перемоги та реалізування всіх планів. Для цього точно знадобляться якісні автотовари, шукайте їх на www…!»
Поєднуйте сильні тексти зі стильним дизайном, і беріть у полон кохання серденька клієнтів. Так вони будуть чекати ваших листів, як Кевін чекає на повернення батьків, щоб разом зустріти Різдво.
Підсумок
Ера нудних листів, які одразу летіли в спам, минула. Свята — це парад гарних, цікавих, інтерактивних листів, завдяки яким бренд підвищує дохід, а читач отримує естетичне задоволення, можливість розважитись та розслабитись. Особливо зараз це дуже цінно.
Тож Новій рік в імейлі без Діда Мороза можливий. Стаття не має мети відкрити вам якісь інсайти щодо новорічних імейлів. Це більш шпаргалка з коротенькими нотатками для тих хвилин, коли в голові завиває вітер порожнечі під час перечитування ТЗ для «Створити креативний лист до Нового року». Тож хай вона вас надихне, а більше ідей шукайте на тут.
на розсилку