Новорічні свята вже на порозі. А де настрій? Ото і ми з командою сидимо і думаємо, як його знайти та з вами поділитися. Бо навіть в складний період для нашої Неньки, хочеться вірити в диво та відчувати тепло напередодні найказковіших свят.
З цього приводу назбирали мішечок листів з різних ніш бізнесу. Ходімо, покажемо, як можна зробити сучасний та ефективний email з новорічною тематикою і ненав’язливим нагадуванням, що добро існує і воно обов'язково знайде дорогу до нас! Тож рушаймо.
І почнімо з капелюха. Тільки не того, що на голові у Санти, а того, що у листі присутній, його ще хедером звуть (але тільки такі крутелики, як от ми з вами).
А що ж воно таке? Зазвичай хедер складається з двох частин: лого бренду чи назви компанії та меню з інфою, що веде на сайт. Але це не аксіома — якоїсь з цих частин може не бути за бажанням. Також існують топери з актуальними акціями, новинами тощо.
Також слід зауважити, що лого та назва компанії вставляють як зображення. Вони повинні бути на прозорому фоні або в форматі SVG для коректного відображення на різних поштовиках, пристроях та адаптації під світлу і темну тему (десь у світі з'являється один метелик в животі дизайнера, коли той бачить лого у SVG).
І саме цю частину вашого листа можна прикрашати до свят. Засобів та можливостей багато, на кожну фантазію вистачить. Тут ми розкажемо та покажемо найцікавіші.
В кожному бренді є щось цікаве, що можна задизайнити. А навіть якщо немає, то ви просто не шукали (як казала жіночка у популярному мемі). Ось деякі пункти:
Як же без діда з бородою та сніжинок? Ніяк. Тим більше є люди (наша команда, наприклад), які цілий рік чекають ото все новорічне, бо як побачать ту сніжинку, аж на мить переносяться у дитинство, де Дід Мороз приносив омріяну Барбі, де канікули та не потрібно вставати на роботу.
Проте це все також нагадує про «радянщину», сусіда-придурка, те, що ми вже дорослі й Діда Мороза не існує. І як же вчинити в такому випадку? Потрібно рухатись далі, орієнтуватись на європейський світогляд та використовувати це в роботі, де окрім ялинок і сніжинок можна використати:
Напевно, більше сучасного апгрейду і не вигадати. Найнудніший хедер засяє, якщо додати до нього:
Промо-вітання, де акцентом буде текст із побажаннями та привітанням аудиторії. Що написати, аби слова розтопили навіть крижане серце, розповімо наприкінці.
Такі листи можна зробити геть не схожими на звичайні промо бренду. Використовуйте статичні та анімовані банери, стилізуйте продукцію, використовуйте в тексті іконки та емоджі. Пам'ятайте, що фон листа також можна залучити, наприклад, анімувати патерном. Дизайном передаємо настрій свята, тим самим привертаючи увагу читача.
Листи з грою не залишать байдужими нікого. Особливо, якщо запропонуєте промокод. Тримайте приклади, які активності можна впровадити в листи. Поділимо їх на типи:
Цей блок також можна стилізувати за прикладом хедера. Але з маленькими відмінностями, які потрібно врахувати. Адже футер — це частина, де зберігається важлива інформація бренду, його контакти, соцмережі, адреса, застосунки та доповнення. Тому не варто дуже перевантажувати та відвертати від важливого. Ось декілька варіантів, які точно не зашкодять:
А що робити з текстами? Як розтопити кригу, але щоб не затопити навколишні міста у вигляді чутливості до контенту у воєнний час?
Почніть з теми листа, що говорить про вигоду для читача, персональні пропозиції, унікальність акції, але не надто голосно. Дбайте та піклуйтеся про кожного. Наприклад:
Потім перейдіть до тексту на банер, адже він такий же важливий, як і ковбаска в олів'є. Нехай він буде святковим і лаконічним. Нехай він доносить основну думку листа. Нехай він запам'ятовується. Наприклад:
Ну і на солодке замість горішків зі згущеним молоком лишається основний текст. Тут варто зловживати емоціями, але все ж таки створити відчуття свята, тепла та піклування про клієнта. Адже трошки див, подарунків, посмішок, знижок зараз нікому не завадить. Тож ми радимо діяти, але обережно. Наприклад:
Поєднуйте сильні тексти зі стильним дизайном, і беріть у полон кохання серденька клієнтів. Так вони будуть чекати ваших листів, як Кевін чекає на повернення батьків, щоб разом зустріти Різдво.
Ера нудних листів, які одразу летіли в спам, минула. Свята — це парад гарних, цікавих, інтерактивних листів, завдяки яким бренд підвищує дохід, а читач отримує естетичне задоволення, можливість розважитись та розслабитись. Особливо зараз це дуже цінно.
Тож Новій рік в імейлі без Діда Мороза можливий. Стаття не має мети відкрити вам якісь інсайти щодо новорічних імейлів. Це більш шпаргалка з коротенькими нотатками для тих хвилин, коли в голові завиває вітер порожнечі під час перечитування ТЗ для «Створити креативний лист до Нового року». Тож хай вона вас надихне, а більше ідей шукайте на тут.
СПОДІВАЄМОСЯ, ЩО НАШІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДОПОМОЖУТЬ ВАМ СТВОРЮВАТИ ІДЕАЛЬНІ СВЯТКОВІ ЛИСТИ. ЗАЛИШИЛИСЯ ЗАПИТАННЯ? НАШ ВІДДІЛ RETENTION MARKETING ГОТОВИЙ НА НИХ ВІДПОВІСТИ
Захочете отримати юзабіліті-аудит і персональні рекомендації для свого інтернет-магазину — напишіть нам.