НАПИСАТИ НАМ
26
.
04
.
2023

Як ритейлеру швидко створити інтернет-магазин: практичні поради, які допоможуть увірватися до світу онлайн-продажів

ЗМІСТ

Так, думка про перенесення фізичного магазину у простір інтернету не завжди надихає. Особливо тоді, коли купа сил вже була вкладена в офлайн-магазин, а тепер вам треба починати все майже спочатку. Проте дійсність диктує свої вимоги, тож у цьому матеріалі розберемося, як створити інтернет-магазин з залученням мінімуму ресурсів.

Як створити інтернет-магазин у сфері ритейлу: ваші основні кроки

Яку платформу обрати?

Звичайно, ви не можете вибрати першу-ліпшу платформу для створення свого онлайн-майданчика, адже кожна з них пропонує різний функціонал та розширення. Так, свій шлях можна розпочати із найдешевшого конструктора вебсайтів. Ви значно заощадите, проте розширити або вдосконалити свій сайт надалі навряд зможете. 

Отже, рекомендуємо відповісти на кілька запитань перед тим, як обирати свою першу платформу:

  1. Скільки товарів ви плануєте продавати?

Першим вашим кроком має стати розуміння того, наскільки великим є асортимент, який ви збираєтеся продавати. Якщо ви плануєте вести невеликий бізнес, ви можете скористатися недорогою платформою без розширених функцій. Однак після розширення бізнесу, вам знадобитися більше інструментів. Якщо ваш асортимент вже доволі великий та постійно розвивається, у ваших інтересах виділити на платформу більший бюджет.

  1. Які функції потрібні для вашого онлайн-магазину?

Чи надає платформа всі найважливіші основні функції електронної комерції? Чи знадобиться вам розширений функціонал, у який треба буде додатково інвестувати? Оцініть кожну функцію у вашому переліку вимог за шкалою необхідності від 1 до 10, щоб зрозуміти, чи дійсно вам підходить та чи інша платформа.

  1. Які платформи електронної комерції доступні для вас?

Конструктори вебсайтів для eCommerce можуть спростити налаштування магазину та керування ним. Щоб зробити оптимальний вибір, враховуйте свої бізнес-цілі, операційну модель і галузь, а також технічні вимоги до вашого магазину.

Ось перелік найпопулярніших конструкторів інтернет-магазинів:

  • BigCommerce;
  • Shopify;
  • Magento;
  • WooCommerce.
  • Wix.

Як перебазувати ваш бізнес в онлайн-середовище?

Крок 1. Створіть онлайн-персони покупців

Класична помилка ритейлера, який вирішив перенести свою офлайн-торгівлю у сферу електронної комерції, — він припускає, що продаватиме свій асортимент тим самим клієнтам. А це не так. Звичайно, частина ваших постійних клієнтів буде замовляти онлайн. Та цього недостатньо, вам треба буде охоплювати нову аудиторію у новому середовищі. Отже, треба зрозуміти її запити та патерни поведінки.

Одна з найважливіших задач бізнесу — це передбачення патернів поведінки споживачів. Необхідно розуміти, як змінюється ваша цільова аудиторія, її купівельна спроможність, уподобання, чутливість до ціни, характер вибору під час покупок тощо. Маючи ці дані, бізнес зможе актуалізувати портрет своїх покупців — отже, запропонує їм саме те, чого вони потребують, та збільшить власні продажі. Як це зробити – у своїй  статті розказує стратегиня Promodo Катерина Гусаченко.

Крок 2. Виберіть певний асортимент продуктів

Інтернет-простір не такий обмежений, як офлайновий, чи не так? Але, перенесення всього асортименту в онлайн може принести вам лише головний біль. Тому уявімо, що ви вчитеся плавати, потрохи занурюючись у воду, а не стрибаєте у басейн з трампліна.

Варто розпочати із продажу лише тих продуктів, які найбільш популярні серед вашої аудиторії. Наприклад, це може бути:

  • ваші найкращі 20 товарів за продажами;
  • товари, які буде найпростіше транспортувати.
  • унікальні продукти, які заохотять клієнтів розповідати про вас у соціальних мережах.

Обравши для початку лише частину асортименту, ви позбавите клієнтів складнощів вибору та заощадите власний час — не будете одразу наповнювати десятки карток товарів.

Крок 3. Налаштуйте доставлення

Проблеми із доставлянням — це найперша проблема, із якою стикаються онлайн-ритейлери. Доставляння дійсно може виявитися складним та недешевим процесом. Та і цей етап можна спростити, завчасно підготувавшись:

  • Запропонуйте безкоштовне доставлення. Можливо, це дещо вдарить по обсягах вашого прибутку. Можливо, вам доведеться підняти ціни на продукти, аби компенсувати його, проте багато клієнтів очікують безкоштовного доставлення — і вам варто задовольнити це бажання.
  • Максимально спростіть процес доставлення та надайте своїм клієнтам чітку інформацію про вартість і тривалість цього процесу.
  • Аби запевнити клієнтів в тому, що їхні замовлення точно будуть доставлені, надайте їм доступ до системи відстеження, аби вони у будь-який час мали змогу перевірити статус свого замовлення. 
  • Оберіть партнера з доставлення. Також можете надати можливість забирати товари просто у ваших офлайн-магазинах.

Крок 4. Відстежуйте аналітику вебсайту

І робіть це з перших днів. Усі ваші цілі та рішення в онлайні мають ґрунтуватися на даних. Інформація, яку ви збиратимете, матиме величезний вплив на напрямок розвитку вашого інтернет-магазину. 

Сьогодні найпопулярніший безоплатний варіант аналітичної програми — це Google Analytics 4, але для його налаштування вам точно знадобиться допомога фахівця, хоча б для створення базових звітів. 

Які основні переваги Google Analytics 4? Чим вона відрізняється від Universal Analytics? З якими складнощами можна зіткнутися під час переходу? На ці та інші питання відповіли у статті про Google Analytics 4.

Готові шаблони сайтів для того, щоб швидко почати

Вже готові шаблони сайтів — чудове рішення для тих, хто лише розпочинає свій шлях в діджиталі. По-перше, це рентабельне рішення, яке ще й усуває потребу в спеціальних знаннях у сфері вебдизайну. По-друге, шаблонний онлайн-магазин — це можливість швидко відкрити свій магазин та генерувати перші продажі вже за кілька днів. Зараз вони мають низку вбудованих функцій, які заощаджують час та зусилля на розробці. Тобто ви отримуєте адаптивний дизайн, що забезпечує безперебійну та узгоджену взаємодію з користувачем на різних пристроях.

Також ви зможете налаштовувати зовнішній вигляд шаблону: змінити шрифт, кольори, логотип та багато інших елементів. Підібрати варіант такого шаблону можна, наприклад, у сервісі templatemonster.com.

Запуск реклами в інтернеті

Будь-який бізнес має залучати нових клієнтів, утримувати наявних і робити бренд впізнаваним. Найшвидший і найбільш керований інструмент для досягнення таких цілей – діджитал-маркетинг. Найшвидший, бо від моменту запуску до аналізу перших результатів минає лише кілька днів. Керований, тому що тут усе будується на даних.

Для реалізації цієї задачі ви можете використати українську платформу JustWork. Як це працює? Сервіс пропонує автоматизований підхід. Тобто після створення завдання потрібно лише відкрити системі доступ до ваших ресурсів. Платформа самостійно підбере виконавця з релевантним досвідом та надасть йому всі необхідні дані. 

Вартість роботи фахівця також розраховує платформа. Усі його дії можна відстежувати в режимі реального часу в особистому кабінеті. Також сервіс інтегрується з рекламними платформами клієнта, самостійно збирає дані та виводить їх на зрозумілий дашборд в особистому кабінеті. Це дозволяє всім учасникам процесу наочно оцінювати ефективність роботи.

Як створити та відкрити свій інтернет-магазин?

Вийти в онлайн  у 2023 намагаються як власники вже розвиненого бізнесу, так і початківці, які лише починають розбудовувати власну справу. Але обидві категорії часто роблять типові помилки, які значно збільшують витрати на відкриття інтернет-магазину (зокрема гроші, час і енергію). У матеріалі розказуємо, що потрібно продумати перед запуском онлайн-проєкту, як швидко створити інтернет-магазин та як підвищити шанси на власний успіх.

Яку платформу обрати для онлайн-магазину?

Звичайно, ви не можете вибрати першу-ліпшу платформу для створення свого онлайн-майданчика, адже кожна з них пропонує різний функціонал та розширення. Так, свій шлях можна розпочати із найдешевшого конструктора вебсайтів. Ви значно заощадите, проте розширити або вдосконалити свій сайт надалі навряд зможете. Ось перелік найпопулярніших конструкторів інтернет-магазинів:

  • BigCommerce;
  • Shopify;
  • Magento;
  • WooCommerce.
  • Wix.

Як перебазувати ваш бізнес в онлайн-середовище?

Класична помилка ритейлера, який вирішив перенести свою офлайн-торгівлю у сферу електронної комерції, — він припускає, що продаватиме свій асортимент тим самим клієнтам. А це не так. Звичайно, частина ваших постійних клієнтів буде замовляти онлайн. Та цього недостатньо, вам треба буде охоплювати нову аудиторію у новому середовищі. Отже, треба зрозуміти її запити та патерни поведінки.

В закладки

МИ ГОТОВІ ПІДТРИМАТИ ВАШ ПРОЄКТ НА БУДЬ-ЯКОМУ ЕТАПІ РОЗВИТКУ. ЗВЕРТАЙТЕСЯ ЗА КОНСУЛЬТАЦІЄЮ, МИ РАЗОМ СТВОРИМО СТРАТЕГІЮ ВАШОГО ВДАЛОГО ВИХОДУ В ДІДЖИТАЛ.

Захочете отримати юзабіліті-аудит і персональні рекомендації для свого інтернет-магазину — напишіть нам.

Обговоримо ваш проєкт?
Надіслати заявку
Ваше повідомлення відправлено
Наш менеджер зв‘яжеться з вами найближчим часом.
Назад
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз
ДОЛУЧАЙСЯ ДО
КОМАНДИ PROMODO ❤️
Надіслати заявку
Ваше повідомлення відправлено
Наш менеджер зв‘яжеться з вами найближчим часом.
Назад
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз