НАПИСАТИ НАМ
30
.
01
.
2024

На які маркетингові бенчмарки орієнтуватися у ніші Зоотоварів у 2024 році

Тарас Береза
Контент-менеджер
ЗМІСТ

Бенчмарки digital-маркетингу в петіндустрії

Ми зібрали ключові актуальні маркетингові показники та бенчмарки у ніші зоотоварів, а також корисну інформацію, яка допоможе завоювати більшу частку трафіку і випередити конкурентів.

Розподіл за пристроями

Продовжуючи тенденцію зростання, продажі через мобільні пристрої склали 59% доходу з варіаціями на різних ринках та серед клієнтських сегментів.

Станом на листопад 2023 року, мобільні пристрої дають 71,6% продажів на світовому ринку електронної комерції в цьому сегменті. За ними йдуть покупки через десктопну версію — 27,3% та планшети — 1,1%.

Бенчмарки на ринку зоотоварів США майже однакові:

U.S. Pet Industry by Device, June 2023

Залучення

Споживачі в категорії Зоотоварів мають високий рівень зацікавленості — про це свідчать середня тривалість відвідування (3,55 хвилини) та кількість переглянутих сторінок за один візит (5,06).

Відвідування сайту

Щомісяця трафік на сайти з товарами для тварин та число унікальних відвідувачів лише збільшується. Впродовж 2023 року середній показник CPA на ринку eCommerce впав із 9,56% до 8,69%.

Показник відмов

За даними IRP Commerce, у листопаді 2023 року показник відмов на глобальному ринку eCommerce у сфері догляду за домашніми тваринами становив 39,30%. У США ця цифра більша — 45,5%, тобто майже половина відвідувачів у США закриває сайт після перегляду лише однієї сторінки.

Які канали приносять найбільше трафіку у ніші Зоотоварів. Глобальні показники

Бенчмарки eCommerce в категорії товарів для догляду за домашніми тваринами

Станом на жовтень 2023 року розбивка продажів за різними каналами трафіку у категорії зоотоварів на глобальному ринку виглядає так:

  • Платний пошуковий маркетинг 67,9%
  • Прямий трафік 28,3%
  • Email-маркетинг 3,6%
  • Платний маркетинг у соціальних мережах 0,2%

Бенчмарки петіндустрії в США

Користувачі показують зацікавленість у категорії товарів та послуг у сфері догляду за домашніми тваринами. Про це свідчать показники відвідувань вебсайтів.

Аналіз петіндустрії показав добре сформований ринок зоотоварів з перспективою для нових учасників. Більшість трафіку в eCommerce на ринку США сайти зоотоварів залучають через:

  • Прямий трафік (50,34%)
  • Органічний пошук (26,64%)
  • Платний пошук (14,02%)
  • Реферальний трафік (3,16%)
  • Соцмережі (2,18%)
  • Email-маркетинг (2,03%)
  • Медійна реклама (1,63%)
Джерела трафіку в ніші Зоотоварів в США. Джерело: SimilarWeb, 2023

Важливість каналу Email в ніші Зоотоварів підтверджує досвід співпраці Promodo із Zootovary.сom. Завдяки новій стратегії нам вдалося збільшити дохід з цього каналу на 30%. А щоб допомогти бренду MasterZoo з амбітною ціллю — вийти в лідери ринку, фахівці відділу Досліджень та стратегії провели дослідження ринку та розробили комерційну та маркетингову стратегії.

PPC-бенчмарки для петіндустрії

Google Ads

У 2023 році середній коефіцієнт конверсії (CVR) в Google Ads склав 4,40% у пошуковій мережі та 0,57% у медійній мережі. Водночас середні витрати були на рівні $56,11 та $90,80 за конверсію.

Що стосується мобільної реклами в Google Ads, то середній показник CVR становить 3,48% у пошуковій мережі та 0,72% у медійній мережі. Середні витрати на конверсію становлять $80,89 та $148,68 відповідно.

Бенчмарки в ніші Зоотоварів в Facebook Ads

Усереднений CTR для рекламних оголошень у Facebook у різних сферах становить 0,89%. У галузі догляду за домашніми тваринами цей показник помітно вищий — 1,68%.

Водночас CPC для оголошень у сфері догляду за домашніми улюбленцями значно нижчий — $0,61 за клік на противагу $1,68 загалом в eCommerce.

Середній коефіцієнт конверсії реклами в Facebook становить 9,21%, а середня вартість однієї конверсії — $18,68. Для індустрії догляду за домашніми улюбленцями коефіцієнт майже втричі менший — 3,27%.

Загальний CPA у Facebook та для петіндустрії відрізняється не сильно — $19,68 на противагу $15,29.

Бенмарки петіндустрії в Google Shopping

Загальний середній коефіцієнт конверсії становить 1,91% із середньою вартістю у $38,87. Для категорії Зоотоварів коефіцієнт конверсії в Google Shopping тримається на рівні 1,07%, а CPC становить $26,01.‍

Рейтинг кліків у петіндустрії

Рейтинг кліків (CTR) в індустрії догляду за домашніми тваринами досить високий — 8,12% порівняно із середнім показником CTR в інших галузях, який тримається на рівні 3–5%.

Ціна за клік (CPC) має середній показник $3,13. В інших індустріях середній СРС знаходиться на рівні $4–5. Водночас ціна за відвідування на світовому ринку товарів для тварин становить $0,30.

Показник CPA для петіндустрії

У 2023 році показник CPA в Google & Microsoft Ads для петіндустрії становив 23,57%, а загальні продажі з платних каналів трафіку склали 52,56% від загальної кількості. Середній показник CPA в ніші Зоотоварів становить 14,16%.

Retention-маркетинг у ніші Зоотоварів

Коефіцієнт відкриття електронних листів (Open Rate) у ніші Зоотоварів становить 37,14%. Для Ветіндустрії цей показник складає 45,84%

Можна зазначити, що користувачі довіряють перевіреним джерелам та легко відгукуються на листи від кампаній, які відповідають їхньому запиту.

Показник переходів з листів американських eCom-компаній з петіндустрії становить 1,52%.

Показник відмов відображає відсоток листів, які не досягли адресата. Середній показник відмов у маркетингових email-розсилках для американських компаній, що спеціалізуються на товарах для домашніх тварин, становить близько 10%.

Коефіцієнт відписок — це кількість користувачів, які відписалися від розсилки, стосовно кількості доставлених листів. У петіндустрії на ринку США цей показник сягає близько 0,50%.

В закладки

Ми володіємо аналітикою різних нішевих ринків, а тому завжди готові проконсультувати ваш бізнес, розробити оптимальну стратегію та досягати поставлених цілей разом. Розкажіть нам про ваш запит.

Захочете отримати юзабіліті-аудит і персональні рекомендації для свого інтернет-магазину — напишіть нам.

Обговоримо ваш проєкт?
Надіслати заявку
Ваше повідомлення відправлено
Наш менеджер зв‘яжеться з вами найближчим часом.
Назад
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз
ДОЛУЧАЙСЯ ДО
КОМАНДИ PROMODO ❤️
Надіслати заявку
Ваше повідомлення відправлено
Наш менеджер зв‘яжеться з вами найближчим часом.
Назад
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз