![](https://cdn.prod.website-files.com/630ca98fcd033036c3a993f5/64bfeab2f7b63d259e5228ef_zootovary-retention-case-stidy.webp)
+30% доходу з каналу email у ніші товарів для тварин: кейс zootovary.com
КЛІЄНТ
Zootovary.com — зоомагазин повного циклу: має мережу роздрібних зоомагазинів в Києві та власну кур'єрську службу доставлення по Києву.
ЗАДАЧА
- Збільшення продажів через канал email-маркетингу.
- Підвищення лояльності користувачів до бренду.
- Розробка персоналізованих листів.
Вхідні дані
На старті проєкту база підписників клієнта не була сегментованою, хоча для ніші зоотоварів це надважливо. Адже пропонувати власникам собак товари для котів — щонайменше нелогічно. Особливо, коли бренд має намір збільшити продажі з каналу.
Рішення
В рамках проєкту ми використали метод анкетування, щоб отримати детальну інформацію про підписників бренду. Ці дані дозволили нам розробити та запустити персоналізовані тригери для збільшення продажів з каналу.
Анкетування
Розробили анкету та додали її у дві промо-розсилки, які відправляли з інтервалом в тиждень. Щоб мотивувати підписників залишати свої дані, ми пропонували знижку.
Після промо-розсилок протягом перших двох тижнів ефективність заповнення анкети активними користувачами значно зросла.
Через деякий час додали візуальний блок з анкетою до всіх промо- і тригерних розсилок лише для тих підписників, які ще не заповнили анкету.
![](https://cdn.prod.website-files.com/6301cf193a2ad84ef781e66b/64be8ef296d9ef22e9323964_pryklad-vizualnogo-bloku.webp)
Впровадження персоналізованих тригерів
Щоб підвищити лояльність користувачів до бренду, потрібно пропонувати їм саме те, чого вони потребують. Такий підхід може не лише забезпечити утримання клієнтів та розширення бази, а й збільшити продажі з каналу.
Оскільки ми вже сегментували базу підписників, наступним кроком стало впровадження кількох персоналізованих тригерів.
ПРИВІТАННЯ ДОМАШНЬОГО УЛЮБЛЕНЦЯ З ДНЕМ НАРОДЖЕННЯ
Такий тригер є максимально персоналізованим, оскільки в ньому використовується імʼя та дата народження тваринки. У день народження улюбленця користувач отримує вітальний лист з іменем вихованця. Залежно від виду тваринки, зазначеного в анкеті, у лист підтягується банер — з кішкою, собакою тощо.
Залежно від виду тваринки, лист містить банер з кішкою, собакою чи спільне фото, а також відповідний текст. В тему листа, і в тіло автоматично підтягується ім'я вихованця.
![](https://cdn.prod.website-files.com/6301cf193a2ad84ef781e66b/64ca010466134e47a84bee4d_zootovary.esclick.me_fHgJvtUvM8q.webp)
НАГАДУВАННЯ ПРО КУПІВЛЮ КОРМУ
Цей тригер надсилається із певним часовим інтервалом, залежно від виду домашнього улюбленця і ваги пакування товару.
Тригер використовує такі дані:
- вид тваринки;
- вага купленого корму.
![](https://cdn.prod.website-files.com/6301cf193a2ad84ef781e66b/64ca0120ad074730ba91d701_zootovary.esclick.me_xsJRNC0cmGq.webp)
Результат
Персоналізовані тригери показали кращі результати порівняно з іншими. Середній Open Rate (відсоток відкриття листів) інших тригерів складає в середньому 28%, Click Rate (відсоток переходів з листів) – до 10%, а коефіцієнт транзакцій – близько 15%.
Анкета та налаштування базових і персоналізованих тригерів допомогли досягти ще більш значних результатів: збільшити щомісячний прибуток з каналу email в середньому на третину й отримати заповнюваність анкети не менш ніж 20% активних користувачів.