Написати нам
04
.
08
.
2025

Як утримати увагу аудиторії у ніші ювелірних виробів

ЗМІСТ

З огляду на те, що в ювелірному бізнесі покупки здебільшого прив’язані до свят або особливих подій, важливо працювати над способами залучення клієнтів поза межами традиційного попиту. Для цього важливо працювати над залученням та утриманням уваги клієнтів. Один із дієвих підходів — впровадження гейміфікації та покращення користувацького досвіду на сайті.

Гейміфікація — для залучення та розширення бази

Якщо бізнес прагне розширити контактну базу та активізувати поточну аудиторію, варто звернути увагу на гейміфікацію. Ігрові механіки спонукають відвідувачів до взаємодії з брендом і значно підвищують готовність залишати контакти — особливо коли це не просто форма «Залиште свої дані», а цікавий досвід.

Наша команда використовує кілька перевірених сценаріїв гейміфікації. Ознайомитись з ними можна у цій статті, а також розрахувати потенційні результати за допомогою нашого калькулятора гейміфікації.

Наприклад, механіка «Три в ряд» з безпрограшним сценарієм і тематичними віджетами підписки допомагає залучати як нових, так і наявних користувачів. Це одночасно підвищує впізнаваність бренду та збільшує базу активних підписників.

Покращення користувацього досвіду

Окрім інтерактивних активностей, важливо системно працювати над покращенням користувацького досвіду (UX). Сайт має відповідати очікуванням сучасної аудиторії, враховувати особливості ніші та технічні можливості, і створювати комфортний шлях користувача — від першого заходу на сайт до оформлення замовлення.

Особливу увагу варто приділити:

  • Головній сторінці — саме вона часто формує перше враження. Акції, спеціальні пропозиції, візуально привабливі блоки мають утримати увагу з перших секунд.
  • Простому процесу аутентифікації — зайві кроки можуть відлякати покупця.
  • Зручним фільтрам у категоріях і товарних сторінках — допомагають швидко знайти потрібне.
  • Фото товарів — лише у високій якості, з різних ракурсів, із можливістю масштабування.
  • Загалом, інвестиції у UX напряму впливають на кількість конверсій і лояльність аудиторії.

Ювелірна ніша — про емоції, довіру й деталізацію. Створюйте не просто сайт, а простір, де хочеться залишитися, взаємодіяти і купувати. 

Це лише кілька прикладів інструментів, які допомагають утримувати увагу та зібльшувати кількість конверсій. Якщо ви шукаєте більше унікальних ідей, адаптованих під ваш бізнес — незалежно від ніші, — напишіть нам, і ми з радістю підберемо ефективні рішення саме для вас.

Історії успіху наших клієнтів читайте тут.

Підпишіться
на розсилку
Дякуємо за підписку!
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз
В закладки
Читайте також

Компанія Promodo працює з нішею ювелірних виробів багато років і знає, як збільшувати продажі у онлайні та застосунках. Маєте такий запит? Давайте його обговоримо! 

Захочете отримати юзабіліті-аудит і персональні рекомендації для свого інтернет-магазину — напишіть нам.

Обговоримо ваш проєкт?
Неправильний email. Якщо ваш email вірний, просто ігноруйте це повідомлення.
Заповність всі поля
Надіслати заявку
Ваше повідомлення відправлено
Наш менеджер зв‘яжеться з вами найближчим часом.
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз
Валерія Любовецька
Recruitment Team Lead
ДОЛУЧАЙСЯ ДО КОМАНДИ
PROMODO
Ваша заявка відправлена
Наші рекрутери звʼяжуться з вами найближчим часом!
Назад
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз